Jump to content
ZyZ

Scirocco 2 16V Turbo

Recommended Posts

Imi luasem eu un USA un AUDI 5000CS Quattro 2.3 Turbo cu cutie manuala. N-am gasit alta masina mai ieftina si de asta cred ca fugea toata lumea ca era manuala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu ai gusturi rele Scufi. Alea sunt foarte scumpe. Plus ca imi inchipui ca iti calculezi deja taxa, pentru ca la noi nu prea gasesti. Ai gasit ceva deja ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inseamna ca sunt foarte norocos. E inmatriculata deja, o iau de la un fost coleg de liceu cu care m-am intalnit intamplator. Doar ca am inteles a fi in stare foarte proasta. 

 

Trebuie sa vad doar daca e quattro pur sange sau Audi 80 cu optiunea de quattro. In orice caz nu ma deranjeaza deloc. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai sunt modele diferite, profesore. Ai Coupe Quattro, Sport Quattro si urQuattro, care e masina derivata din S1, un fel de Lancia Stratos pentru Audi. Diferentele sunt de la cateva mii de euro la cateva sute de mii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E Audi 80 Coupe Quattro. Doar ca aici se ramifica din ce am observat. Ori e acel UR-Quattro, ca si cum RS-ul actual, sau e doar Coupe Quattro, ca un S line actual. Oricum zecile de denumiri ma incurca groaznic. 

 

Ah, si nici motorul original nu mai e. A fost dat la fier vechi, dupa ce nu l-a cumparat nimeni timp de nu stiu cate luni. Acum are un 1.8 parca, cu carburator dublu, presupun ca e motorul de pe golf gti. 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e coupe quattro, are aceeasi lungime ca un coupe obisnuit, dar are aripile fata si spate evazate, in stilul M3 e30. Daca e urquattro, are ampatamentul mai mic decat un coupe normal. Nu stiu sa fie vreun urQuattro in Romania. Motor 3B sau ABY gasesti in tara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici eu nu cred a fi urQ ala. Naiba sa le ia. Mai usor inteleg integrale triple decat denumirile astora de la audi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E Typ85, dar nu gasesc mai departe un Vin decoder bun. Totusi inclin sa cred ca e doar Coupe Quattro. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va dau exemplul cu prea-faimosul CTL - 900cp si consum un pic mai mare decat la un M3... si asta facut de Active Autowerke. Aia or fi idioti cand s-au gandit la toate astea??? Omul chiar isi poate folosi masina zi de zi, adica nu este ceva exagerat. Iar puterea chiar este impresionanta. Asa orice tilica isi poate pune niste combinatii de piese pe motor si, cu un consum de 300%, scoate 800cp. Arta modificatului sta si in OPTIMIZARE

Daca nu cumva masina a intrat si pe mana Mariei Campina, adevarata regina a magiei albe, nu prea se poate chestia asta.

 

O masina de 800 cp nu are cum sa consume atat de putin. Si ca e de zi cu zi e hilar.

 

Pe aia daca o folosesti zilnic nu doar ca vei consuma o gramada de combustibil, dar vei schimba volanta, kit-ul de ambreiaj si alte piese lejer. O masina atat de puternica mananca piese de genul asta pe paine.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

pare foarte sprintena. De curiozitate, i-ai masurat puterea la roata vreodata?

 

Varianta mai simpla, adica. Motorul nu cred ca ai chef sa-l dai jos si sa-l cari undeva ca sa vezi cat are la arbore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am dus-o pana acum pe dyno. De asta nici nu ma hazardez la vreo cifra. Oricum viteza maxima e peste E34 lui MAS, pe calculate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, ia stai putin, ca n-am inceput eu.

Foarte FOARTE tare masina! Bravo Zyz-ule! intr-o zi cu soare poate-mi prezinti masina :P

UP!!!

 

Soare e, nu mi-l lasa asa, te rog.

 

Arata-i masina .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu vad video, da scartz in a 3-a ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La a 3-a nu, la a 4-a in schimb se da de-a latu'.


Hai sa pun si o poza cu agregatul, dupa curatenie:

 

 

post-9-0-11425000-1406809020_thumb.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am fost la nici o cursa in configuratia asta. O sa caut un vbox la cineva sa ma cronometrez, si eu sunt curios. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce timp ai scos pe 400 de metri?

 

iti dai seama ca asta cu tigaia gen sleeper, o da de n-are treaba la majoritatea masinilor sport de generatie noua ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact asta a fost ideea, Pole. E masina de strada, n-am facut-o pentru timpi in mod special. Poate suna putin a frustrare, dar e foarte comic sa vezi reactiile oamenilor pe strada  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

in cat timp face suta ? 4 secunde, pe acolo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

imposibil.banuiesc ca are in jur de 900 de kile greutate.cu ce presiune mergi in turbina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.