ZyZ 264 Report post Posted August 1, 2014 Nu stiu, nu am pus niciodata slick-uri pe ea ca s-o cronometrez. Iar cu cauciucurile de acum, e irelevant. Dar amuzant M-a interesat mai mult in cat timp scoate 100-200 (eu am numarat 9-10s): https://www.youtube.com/watch?v=nl0EkfGAJNA 100 km/h e diametral opus fata de 200 km/h pe ceas. @Sly, masina are in jur de 750kg acum, fara nici un pic de fibra sau policarbonat. Turbina merge la 1.2bar. Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted August 8, 2014 Si gata schimbul pe anul asta. Maine... Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted August 8, 2014 Ce misto, astea au cutie d-aia metalica? Foarte tare. Ce misto sunt cutiile astea, exact ca alea vintage. Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted August 8, 2014 Da, asa au venit. SI intr-adevar, nu stiu cati mai pastreaza traditia asta a cutiilor metalice. Nu ca ar avea vreo relevanta cu calitatea uleiului. Testez maine vascozitatea la cald, sa vad cum se comporta. Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted August 8, 2014 omg, iar vintage champagne ? 1 Share this post Link to post Share on other sites
SLY 2045 Report post Posted August 8, 2014 nu era mai indicat ceva 5-40,5-50 la ulei? Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted August 8, 2014 5W40 n-ar fi facut fata la temperaturile din motor. 15W50 are indice de vascozitate mult mai bun la 100 de grade. Pana acum nu am mers decat cu 15W50 sau 10W60. Nu e masina de zi cu zi, iar uleiul il schimb o data pe an. Ca si la e92, de altfel. https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/17/300V%20Competition%2015W50_GB.pdf?1290086771 Share this post Link to post Share on other sites
jeleu 245 Report post Posted August 8, 2014 (edited) Cati litri iti intra ? E destul de scump uleiu asta, tu cat ai dat pe 1l ? Edited August 8, 2014 by jeleu Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted August 8, 2014 3.6L au intrat, cu tot cu filtru. Nu e foarte scump, am dat 175 Ron pe un bidon de 2L. Oricum, e mult mai ieftin decat un set de cuzineti. Share this post Link to post Share on other sites
SLY 2045 Report post Posted August 8, 2014 nu ai radiator de ulei pe masina? Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted August 8, 2014 Ba da, dar in boost pe distante scurte uleiul si la 110-115 grade. Share this post Link to post Share on other sites
Flappy 1036 Report post Posted August 8, 2014 15-50 am vazut pe o lista de la switzer cu ce bagasera intr-un gtr, pe langa piese Deci o fi ales bine ZyZ am pauzat un clip, n-am avut lista in mana . Uleiul era printre primele de pe pagina si se vedea clar. Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted August 9, 2014 Si Royal Purple am citit ca sunt uleiuri foarte bune, dar nu am vazut pe nimeni sa importe la noi. Pacat ca nu se prea aduce Motorex pentru auto, e un ulei excelent si nu foarte scump. Share this post Link to post Share on other sites
verssatu 1165 Report post Posted August 9, 2014 Am prieten care aduce motorex pentru moto si cred ca poate si pentru auto. La fel si Bel Ray. Share this post Link to post Share on other sites
ZyZ 264 Report post Posted August 9, 2014 Mersi fain. Era bine de stiut. De-acum, la anu' Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted August 9, 2014 Motorex vad ca e si pe eBay. ~ 15 euro / litru. Share this post Link to post Share on other sites