Jump to content

Recommended Posts

Sal, ai cumva manual de repartii pt 330xd sau 330d? Pe site nu gasesc nimic iar pe net e vraiste, doar spania si nu inteleg.

am lasat mailu pe privat.10x!

E46 nu 90

Share this post


Link to post
Share on other sites

E in calculatorul de acasă, dacă ai răbdare până diseară, ti-l trimit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot in spaniola il am si eu...   :(

 

Am gasit doar asa ceva...daca ajuta

 

http://workshop-manuals.com/bmw/3_series_e46/330d_m57_tour/1_service_information/0__maintenance_and_general_data/1_si__modified_change_intervals_e9x-m3-us/

 

 

 

Dar ce problema ai? Poate gasim raspuns la ce te intereseaza mai exact...

Share this post


Link to post
Share on other sites

10x! Ma duc sa-mi iau un dictionar de spania nu inteleg nimik. Mai caut.

Cand e rece acceleratia e ok dar devine lesinata rau cum se incalzeste. Parca pirde putere nu stiu. Mai rau e cand pornesc clima zici ca face frana de motor si uruie. Am schimbat debitmetru si egr. Ma gandesc la turbo dar mecanicul a zis ca nu are pb. Acuma vin de la filaret. Mi-a zis ca e posibil sa am defect un sensor de temperatura de pe admisie ca nu il recunoaste Ecu. Plm, daca face tot asa cu clima acuma cand da caldura o vand. Oricum 10x man!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cineva cu fix aceeasi problema ca si tine, 320d e46, n-are mare importanta, ideea e ca a schimbat o gramada pe masina, insa in final s-a dovedit a fi EGR-ul.

 

topicul aici:

 

https://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?f=4&t=96188

 

At last my lack of power has been fixed by a local diesel specialist. 

They found a problem with the EGR valve, replaced and it appears to be running smoothly now. My local BMW dealer replaced the EGR pipe because it was cracked but did not look at the valve. 
Well chuffed to have it fixed. I just wish I had not taken it to a BMW main dealer first because that just ended up being a financial rogering! 

Thanks to everyone who offered their help on this post. 

Time to write a complaint letter and order those blanking plates for the swirl flaps!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am xis am sch egr si debitmetru. Nu era de vina egr. Azi ajung iar la un mecanic de bmw poate ii da de cap macar sa stiu ce are.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah, n-am fost atent.

 

vezi sa nu ajungi la Bimmer Service, acolo e o teapa fenomenala, de la patron la angajat, niste carditori de 2 bani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da.si ti schimba si suportii de la numerele masinii moka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da cu fum?

 

Cand e rece, temperatura din admisie e mai mica. Atunci cand se incalzeste creste si temp din admisie. Daca ecu vede o temperatura mai mica decat in realitate, ar trebui sa dea cu fum pentru ca vazand aer mai rece, deci mai bogat in oxigen, baga mai multa motorina. De tras ar trebui sa traga mai bine (la dizal cu cat ii bagi mai multa motorina, trage mai tare, dar baga fum si creste egt-temperatura gazelor evacuate, ceea ce poate duce la topirea turbinei in final)

Edited by MAS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorina nearsa are multe cauze posibile.

Turbina se topeste impreuna cu gheata formata de povestile lui MAS. Incet-incetisor.

 

Cu cat ii bagi mai multa motorina trage mai tare. :lol: :lol:

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci daca baga mai multa motorina decat optim in motor nu topeste turbina? Nu creste temp noxelor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceea ce zici tu se intampla foarte rar. Si doar la masini supraalimentate aftermarket. Ai vazut tu vreun BMW diesel turbo cu o problema de genul asta?

 

Omul zice ca ii pierde putere si tu ii zici de turbine topite. Te pupa tata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai citeste o data ce am scris, ca el zicea de senpr al temp in admisie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand un senzor se strica si da informatii implauzibile, de obicei masina intra intr-un mod fail safe.

 

Eu n-am auzit niciodata si nici n-am vazut vreo turbina de BMW diesel topita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mas nu e nimic la turbo n-ai intrles? Nu da fum decat fff putin la blana pe loc. Cica e sensorul temp defect, da info proaste la Ecu. A iesit la diagnose. O sa-l schimb si mai vdm. 10x!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat cu alt Egr si sensor. A mai ramas clima. Am reumplut instalatia dar tot mai se aude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal, cica amndoua erau stricate. Si Egr il mai schmbasem o dats de la unyl din Bz dar sh, nu a fost ok. Acuma merge trage bine si rece si calda. Clima tot face galagie dar parca mai mica cand e pornit AC. Ala unde am facut umplerea zicea ca a completat 88 gr froen si ca nu mai aveam ulei fosforescent. Przentare cand ii fac poze. Sal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fii atent wiessman

 

Daca nu iti umple fix cat trebuie face urat

 

 

Era undeva pe la 700 de grame

 

Daca iti baca mai mult uruie

dacca iti baga prea putin uruie si asa

 

 

Asa ca trebiue sa iti umple cat scrie la carte

 

 

Aaa, wiessman si eu am golit o sticla de vin

Share this post


Link to post
Share on other sites

A scos tot cu un aparat si a bagat la loc amestec cu ulei fosgorescent cu o differenta de fix 88 gr. O sa dau musica mai tare sinu mai se aude. Loolll!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai dar, curelele, rolele si ce mai sunt acolo la accesorii, nu ar putea sa aiba vreun impact in situatia asta si sa faca zgomot cand porneste compresorul ala ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ba da.

 

Isi da repede seama un mecanic bun de ce se-ntampla acolo.

 

eu tot nu-nteleg de unde crezi tu ca se aude zgomotul. Poate sa fie in bord sau in compartimentul motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.