SLY 2045 Report post Posted December 17, 2013 bai blue,tie intotdeauna ti au placut masinile de batranei Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted December 17, 2013 (edited) mda, e39 are un look mai compact, mai modern. dar sincer, cand ma plimbam cu e39 n-aveam nicio traire. un ochios era altceva. bine, nu taxi, unu' calumea. am avut la un moment dat unu' de prin 97 avantgarde 200 benzina dar avea km sub 100.000, nu mai tin minte cati. era altceva masina aia. Depinde de motorizari, de dotari. Uneori mai merg ca pasager cu un ochios 220 cdi. E o caruta sinistra. Un interior demodat si hidos, un sunet de diesel folosit in agricultura. L-am si condus de cateva ori. Volanul ala de troleu nu stiu ce trairi poate sa-ti dea. Ar fi aberant sa etichetez toate W210 in functie de masina aia. La fel cum un E39 chelios e un gunoi. Imi amintesc ca am mers candva cu un E39 cu volanul fara reglaj. Era atat de chelioasa masina aia incat m-a enervat. Un E39 facelift cu un interior frumos si un motor misto e o masina foarte tare chiar si azi. Pe de alta parte, tata a avut un S320cdi. Masina avea sub 100 000 km. Nu era vreun motor smecher si nici nu era extraordinar de dotata, insa avea ceva aparte si te simteai mult mai bine decat intr-un E38. Seria 7 niciodata nu s-a comparat cu S-klasse. La fel cum C-ul n-a fost niciodata un rival pentru seria 3. Edited December 17, 2013 by Bogdan Share this post Link to post Share on other sites
Calin 747 Report post Posted December 17, 2013 asta chiar e o generalizare fara sens. fiecare a avut modele mai reusite decat ale concurentei la un moment dat dupa mine majoritatea modelelor de mercedes par batranesti,adresate unui segment de populatie trecut binisor de 40 de ani Arata-mi te rog un BMW mai frumos, corespondent al unei serii Mercedes. Poti alege si anii. Share this post Link to post Share on other sites
Flappy 1036 Report post Posted December 17, 2013 (edited) , un sunet de diesel folosit in agricultura. Asa se aud toate diesel-urile vechi de la mercedes. Ce naiba, stim cu totii treaba asta Dar merg si merg si merg . W140 imi place si acum Edited December 17, 2013 by ifx Share this post Link to post Share on other sites
Calin 747 Report post Posted December 17, 2013 Ursule, zi si tu ceva. Stai pe aici ca strigoii. Share this post Link to post Share on other sites
blue 1124 Report post Posted December 17, 2013 bai blue,tie intotdeauna ti au placut masinile de batranei lol, sa stii c-asa am zis si eu. aveam in perioada aia un transit nou, avea vreo 2000 de km. m-a sunat un mosulica de la deva daca nu vreau ochiosu' pe el si diferenta. eram prin 2004, sau asa ceva. mi-am zis ca nu vreau vechitura aia, si benzinara. omu' oricum avea drum prin tm, si m-a sunat totusi sa ne-ntalnim. lol, cand am vazut-o, m-am indragostit pe loc. verde inchis metalizat, cu geamurile alea albastre de avantgarde, cu jante noi noute originale. interior de panza negru cu ceva modele verzi, se asorta de minune cu masina. desi era o masina vechiuta si atunci, ma-ntreba lumea la semafor cat am dat pe ea, ca era tare frumoasa. am vandut-o la a 2-a piata cred. Share this post Link to post Share on other sites
Calin 747 Report post Posted December 17, 2013 Mah, Mercedes are acel ceva, degeaba ne tot coim noi aici. Acel ceva ce BMW-ul nu o sa il aibe ever. Share this post Link to post Share on other sites
WLF 896 Report post Posted December 17, 2013 Din 2001 pana in 2007, nu imi place nici un Mercedes, mi se par absolut oribile. Poate un CLK e mai digerabil. In schimb astea noi imi plac foarte mult Share this post Link to post Share on other sites
SLY 2045 Report post Posted December 17, 2013 Arata-mi te rog un BMW mai frumos, corespondent al unei serii Mercedes. Poti alege si anii. e chestie de gusturi.mie imi par exact invers,majoritatea modelelor mercedes mai urate.si repet,adresate unui segment de populatie de la 45 de ani in sus Share this post Link to post Share on other sites
Calin 747 Report post Posted December 17, 2013 Asta asa este. Ai si tu dreptate. Dar. Arata-mi un coupe mare facut de BMW pana inainde seria4. Si uita-te la un Ceseu de acum 25 de ani. Care-i mai frumos? Share this post Link to post Share on other sites
umbrella 933 Report post Posted December 17, 2013 Aha, cand o sa-mi placa merc, o sa ma ingrijorez Imbatranesc? Share this post Link to post Share on other sites
SLY 2045 Report post Posted December 17, 2013 mie mi a placut foarte mult 850 csi de exemplu il prefer oricarui coupe de la mercedes din anii respectivi.intr adevar,mercedes a facut niste coupeuri mari foarte frumoase,cu care au avut impact foarte mare pe piata americana,ceea ce bmw n a stiut sa faca sau n a fost interesata Share this post Link to post Share on other sites
Flappy 1036 Report post Posted December 17, 2013 Ia uite bre. E ziua lu' Claudiu. Hai sa-i uram Share this post Link to post Share on other sites
umbrella 933 Report post Posted December 17, 2013 Sa-i uram Share this post Link to post Share on other sites
Calin 747 Report post Posted December 17, 2013 Mie mi-au placut intotdeuna Mertsanele. Atat ca si masini dar si cum sint lucrate. Efectiv e o placere sa lucrezi la ele. Credca am scris la mistetz, anul trecut (sau acum 2ani?) am lucrat la un 560 SEC. Chit ca era din anii '70 masina aia avea toata iluminarea interioara prin fibra optica. Undeva sub consola centrala avea un soclu cu un bec capsulat intro bila de plastic. De acolo plecau ramificatii in toata masina, inclusiv in cluster. Daca bine imi amintesc BMW a folosit fibra optica dupa anii 2000, la e39, pt. angel eyes. Gresesc? Share this post Link to post Share on other sites
Flappy 1036 Report post Posted December 17, 2013 Sa-i uram Am bagat. Eu o sa-ncerc si un Merc pe viitor. Mai la buget redus. Chiar sunt curios daca ma atasez de el in vreun fel. Share this post Link to post Share on other sites
SLY 2045 Report post Posted December 17, 2013 n are rost sa facem comparatii pe tehnologie.e clar ca mercedes a pornit favorita,producand masini de lux intr o vreme cand bmw facea masini pentru clasa mijlocie din germania lucrurile au inceput sa se schimbe la mijlocul anilor 90,cand odata cu seria 5 e39 bmw a atins standardul de calitate mercedes de atunci,lucrurile s au egalizat,iar in unele segmente bmw a preluat initiativa in ultimii ani e si o chestie de marketing,fiecare merge pe ce crede ca l avantajeaza in vanzari Share this post Link to post Share on other sites
Calin 747 Report post Posted December 17, 2013 (edited) odata cu seria 5 e39 bmw a atins standardul de calitate mercedes Dupa cati ani? acum imi e greu sa calculez. Ia intreaba-l pe Ciupanezu, ca tot a folosit un 190d recent. L-arr putea compara, sa zicm cu un 318TDS? ca tot au fost facute in aceeasi ani. Edited December 17, 2013 by Calin Share this post Link to post Share on other sites
SLY 2045 Report post Posted December 17, 2013 repet,mercedes a pornit cu un avantaj tehnologic dictat de politica de marketing.ei s au axat pe alt segment de piata de la inceput comparatii in clasa premium se pot face numai dupa 1995 si pana la urma vanzarile in clasa premium sunt relevante in ultimii ani.cand bmw a preluat avantajul cam la toate seriile daca nu ma insel Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted December 17, 2013 (edited) Ia intreaba-l pe Ciupanezu, ca tot a folosit un 190d recent. L-arr putea compara, sa zicm cu un 318TDS? ca tot au fost facute in aceeasi ani. Nu. 190d e tanc pur si simplu. Porneste iarna la prima cheie, fara greseala, Tremura un pic si dupa merge bine. Nu te lasa in drum orice ar fi. L-am parcat la un moment dat in fata garajului acum 2 ierni. Era zapada mare si totusi l-am bagat acolo pentru ca altfel ar fi trebuit sa merg pana la iesirea de pe strada, Nu aveam unde sa-l pun in alt loc. Ei bine, fiind un pic mai inalt decat o masina moderna, a iesit fara nici un fel de problema. Cu E39 ramaneam acolo, pe burta. Edited December 17, 2013 by Bogdan Share this post Link to post Share on other sites
Flappy 1036 Report post Posted December 17, 2013 Tractoarele alea n-au moarte. Nu stiu cum naiba le-au facut asa. Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted December 17, 2013 repet,mercedes a pornit cu un avantaj tehnologic dictat de politica de marketing.ei s au axat pe alt segment de piata de la inceput Principalul lor avantaj a fost financiar. In perioada de dupa razboi au fost foarte aproape de a prelua BMW printr-o banca. Daca nu era Herbert Quandt, chestia asta s-ar fi intamplat. BMW a subzistat foarte mult timp dupa razboi, Doar vanzarile de motociclete i-au mentinut pe linia de plutire. Asta in timp ce Mercedes n-a avut cam niciodata probleme. Share this post Link to post Share on other sites
F&F 1632 Report post Posted December 17, 2013 (edited) Ifx Din greșeală. Edited December 17, 2013 by Rares_CJ Share this post Link to post Share on other sites
Flappy 1036 Report post Posted December 17, 2013 Sa fi fost si greseala, nu contest. Inceata rau totusi Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted December 17, 2013 Nu. In W201 au investit enorm in cercetare si dezvoltare. Share this post Link to post Share on other sites