Jump to content
DOMI

tradare :) am trecut la Saab

Recommended Posts

Pai daca tot e liber la postat masini non-bmw am zis sa prezint si  "noua" masina SH :)

E vorba de Saab 9-3 1.8t Vector Break, automat , an 2006 si cumparata  cu vreo 160k km la bord, a avut un singur proprietar, si culmea chiar un doctor.. :)  cu un an garantie la motor si cutie..carpass, istoric complet de service si spre surprinderea mea totatala cu schimb de ulei la cutia automata facut la reprezentanta, ce e drept tarzior, la 150k km, dar mai bine mai tarziu decat niciodata...... 

Cum am ajuns la Saab ?  E simplu, m-am mutat in Belgia, vechiul BMW era extrem de greu de inmatriculat in  Belgia, din cauza de acte pe BG si instalatie GPL netrecuta in acte, si aveam nevoie de alta masina destul de repede..

E39 erau prea vechi si  sub ce buget aveam,  iar bani de un e60  cum vroiam eu, benzina/automat in mintile lui cam depasea bugetul (parerea mea e ca nu ai cum sa iei un e60 sub 10k euro  fara riscuri masrisoare), plus ca nu ma atrage in mod deosebit, ca poate pana la urma as mai fi asteptat vreo 2-3 luni si luam unul...  

Ce vroiam sa iau eu, in special benzinar, break, trapa  si automat era una singura in Belgia asa ca m-am grabit sa o insfac... :)

Poze facute la 9 dimineata cand inca e intuneric.. tui iarna masii...

 

 

Numere de export ca inca nu mi-a venit rezidenta nici mie nici nevestei...e o birocratie infioratoare, incep sa am respect fata de administratia romaneasca, pana la urma cred ca o sa o inmatriculez cu numere speciale, pentru comisie...

 

 

Masina are o ciupitura pe capota de la o piatra probabil si ceva uzura pe scaunul de la sofer, in rest foarte ingrijita, chiar surprinzator de bine.

Dotari :

 La saab Vector e treapta medie de echipare, destul de ok .. clima  "bizona" , xenon, senzor de ploaie, trapa,  navigatie  (inutila cam ca la orice masina mai veche fara touchscreen),  niste insertii de lemn cred, un fel de piele artificiala,  scaune incalzite, oglinzi incalzite, cea din masina electrocrom, parbrizul si geamurile alterale sunt inegrite de fabrica, pe spate nu stiu sigur, cred ca au folie,  bluetooth,  BC, tempomat, comenzi pe volan  plus o groaza de chestii de siguranta si inca cate ceva de care nu imi amintesc si care nici nu ma prea intereseaza...

 Jentile sunt de tabla cu gume de iarna Dunlop ultragrip 3D, prin aprilie o sa ii cumpar niste jenti de aliaj cu gume de vara, cam asta ar fi prima prima investitie daca nu se strica ceva pana atunci... 

NU am facut multi km pana acum, vreo 300 in afara localitatii, un drum pana in DE, si in rest prin Bruxelles...cel mai imputin trafic ever, Bucuresti e minciuna, si spun asta cu mana pe inima si fara exagerare... 

Pare foarte ok, e cam singura masina in afara de  BMW la care imi place mult feedback -ul din volan si frane, pare destul de neutra in curbe, stabila, ce e drept nici nu am impins-o inca f tare, fiind si iarna prin oras..,  tractiunea fata e "cah", dar fiind un motor relativ mic nu are cine stie ce torque steering,se misca ok, reprize bune  avand in vedere ca e Break ,deci  mai grea,  si automata,   teoretic se poate chipui safe lejer  la 210 cai dar avand invedere ca 80% din timp merg numai in oras, limita de 120 de km  pe autostrada cu 1 mil de camere,  in afara de concedii si cate o plimbare in week-end din an in pasti, mai ales iarna, nu prea cred ca o sa o fac prea curand...

 

 

 

L.E.. am uitat sa mentionez alarma de fabrica, f importanta in Bruxelles, unde in anumite zone se fura masinile pe capete, spre norocul meu stau la 100 m de o sectie de politie care are si ceva camere pe strada...

post-164-0-72426400-1391162456_thumb.jpg

post-164-0-21543800-1391162464_thumb.jpg

post-164-0-99323200-1391162468_thumb.jpg

post-164-0-23211500-1391162473_thumb.jpg

post-164-0-80195200-1391162478_thumb.jpg

post-164-0-73891900-1391162482_thumb.jpg

post-164-0-55543900-1391162496_thumb.jpg

post-164-0-67791700-1391162500_thumb.jpg

post-164-0-39749500-1391162504_thumb.jpg

Edited by DOMI
  • Upvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos!

Ce motor are?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am scris mai sus, e un 1.8t benzina..are parca 240 Nm cuplu si vreo 150 de cai.

Toate piesele pana la ultimul furtun sunt identice cu 2.0t  de 200 de cai de asta poate fi chipuit destul de lejer si safe, dar cum spuneam, nu cred ca o sa o fac, am imbatranit si eu, nu ma mai infierbant asa la cine stie ce motoare.. si la cum se circula prin Belgia, mai mult ma chinui..

Edited by DOMI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie imi place place place. Si mai e un fan SAAb pe-aici :P

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu am crezut ca o sa trec vreodata la break, acum ca s-a facut si copilul mai mare,  dar dupa ce am facut 2 drumuri la  un ikea la 17 km de mine sa cumpar o amarata de masa  tv si 2 scaune obosite.. spumegam..

Dar nu arata rau break-ul de la Saab in comparatie cu sedanul, am vazut si mai urate.. :)

Edited by DOMI

Share this post


Link to post
Share on other sites

e misto saab, e mai diferit, pacat ca nu se mai fabrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

se fabrica iar de la sf anului trecut, l-au cumparat niste chinezi si au redeschis fabrica din trondheim

Nu vroiau sa il mai vada in europa dar ceva dealeri disperati de prin tarile unde e mai popular, respectiv Suedia si Olanda, se poate comanda deja sunt liste de asteptare dinalea gen 4-6 luni, e nebunie.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

s o folositi sanatosi.

 

acum,ca ti ai luat break,n o sa ti mai trebuiasca berlina.o sa vezi

 

si eu am patit aceeasi chestie,cred ca si pole poate sa confirme

Share this post


Link to post
Share on other sites

grasut fostul proprietar, a cam strivit saracutul scaun

 

in rest, beton

 

si mie-mi place saab

 

sa te poarte ca vantul si ca gandul :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa te poarte cu placere, si fara evenimente. Saab are ceva deosebit, ca si Volvo, de altfel, o nota de exclusivitate si in plus, o poveste in spatele marcii. Pacar ca intretinerea e mult mai scumpa decat pentru o masina germana de volum. Cat despre break, are si el farmecul lui, mai ales cand sunt cel putin 3 membri in familie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce urate mi se par numerele de Belgia :) 
in rest sa te plimbe cu placere, este o masina ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa arata Saab-ul nou ? Poi e foarte misto zic...

 

2011-saab-9-5-rendering_100208907_l.jpgsaab-95-5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca sa zic ca am vazut unul live..fata e misto, insa spatele este cam ciudat.

Au vrut ei ceva cu un design out of ze box, insa nu prea le-a reusit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la vremea ei a fost ok tehnologia... nu vreo nebunie dar ok... 

Cutia automata cu clutch lock-up  si ambreiaj dinala sa nu mai haleasc la stop, aparuta la bmw in 2003, la fel si la saab... n-spe airbag-uri, senzori e tot felul,  bine nu zic ca e mai buna ca un bmw, dar e ok.

Ce au scos acum  si produc anul asta intradevar e aceasi generatie de motoare din 2007, fix la fel cu ce au scos in 2011, cand au dat faliment.. deci tehnologie nu prea noua..

Cica vor sa faca mai mult electrice, dar nu cred ca o sa se vanda alea electrice, asa cum nu se vind mai de loc in general astea electrice, indiferent de producator..

Edited by DOMI

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu ce cumperi tu la 1000 de pounds acolo, probabil o macheta sau vreuna gata de dezmembrat,  ceva  de genul asta sunt de la 5k  euro in sus.. 

Diesel ceva mai ieftine, cei drept mai multi km, alea la 4k multe lovite.. una ingrijita cu istoric de service  se duce binisor in sus, unele sar si de 7k an 2006  si sub 200k km...

. In DE tot de  pe la 4.5-5k minim pornesc...

 

 

L.E.. nu stiu unde te uiti tu, cele mai ieftine vad ca sunt de la 3500 pounds in sus..vorbesc de an similar.. si cam acealeasi dotari, adica destul  aproape de pretul de aici..cam 1000 de euro diferenta, si e si normal, piata auto din anglia e complet inchisa...

 

 

 

Edited by DOMI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pardon ai dreptate, automatele sunt mai scumpe dar si faptul ca e break ridica pretul.dar un sedan manual in jur de 1000/1500 se invarte

Share this post


Link to post
Share on other sites

cunosc genul de masini la 1000 de pounds din anglia , nu m-as urca in ele decat daca ar conduce nevasta o platforma din urma... alea nu trec rar-ul nici in romania.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu exagera totusi, E adevarat ca masina ta face mult mai mult, insa am vazut masini aduse din Anglia pe 1000 de lire si erau in stare buna. Stiu pe cineva care si-a luat o Mazda 6 in banii astia si e foarte ok.

Am mai vazut acum cateva zile un E46 318i facelift luat pe 38 de milioane din Anglia. La fel, arata impecabil, nu avea nici o problema.

 

S-o stapanesti sanatos!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 La fel, arata impecabil, nu avea nici o problema.

 

 

in afara de marea problema ca avea volanul pe dreapta, ceea ce este extraordinar de pericol in Romania. Eu era sa fiu mierlit de baitzashi din astia cu masini de anglia.

 

Nu inteleg de ce au voie sa circule in ro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si asta e adevarat. La drum lung cred ca e foarte periculos.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

de exemplu io mi as lua un 4X4 cu volan pe dreapta.pt offroad

 

n are nici pe dracu,iar depasiri cu ala nu prea faci

Share this post


Link to post
Share on other sites

in delta e plin de dinalea, nici macar nu sunt inmatriculate

ce zici tu bogdane sunt mai degraba exceptii.. am vazut destule.. sunt echivalentul masinilor de sub 2500 de euro din DE, care arata ok la prim vedere dar din nu stiu ce motive au sigla calsica "nur fur export  "

Edited by DOMI
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.