Jump to content
Cosmin

E46 318i FL

Recommended Posts

Lol.

Am citit doar inceputul si am crezut ca ai 316 nfl.

Tu ai CCV-ala e separatorul de ulei.Cauta pe net sa vezi daca sunt la fel simptomele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici 316i nfl nu avea pcv.

am inteles ideea. Ms

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu am stiut ca 316i e diferit de ala cu motor de 1.9.Eu am crezut ca toate parnaile astea 316,318,319 sunt aceeasi mancare de peste.Acum am realizat ca nu sunt pasionat.

Acum vreo 8 ani am schimbat valva pcv si futunele aferente care erau plastificate la fosta masina a prietenei mele care avea motor de 1.9 si aceleasi simptome cu oscilatia si aerul fals.Ala a fost ultimul BMW benzina din familie.

Am vrut doar sa ajut.Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

316i are tot motor de 1.9. Adica ala de pe 318i NFL. Doar ca nu are valva PCV. Si ceva cai mai putin. In rest sunt identice.

 

Apreciez intentia oricum.

 

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am adaugat un set de bujii noi NGK (asta la schimbul trecut), am schimbat garnitura de la suportul filtrului de ulei si am facut reviza la instalatia gpl. Adica am peste 20000 km mersi pe gpl, fara probleme.

 

Momentan masina are 264000 km. Am facut putin peste 30000 km intr-un an, insa de acum incolo vor fi cam 10000 pe an.

Edited by Cosmin

Share this post


Link to post
Share on other sites

266500 km

 

Revizie:

- ulei mobil 0w40 + filtre ;

- placute frana fata ATE + senzor.

- pus testerul fiindca mi-a facut figuri pe autostrada cand ma intorceam de la mare, la viteze mai mari de 160 km/h uneori licarea check engine, la un moment dat a ramas aprins...  Pe tester a dat missfire pe toate pistoanele + ceva eroare legata de valvetronic. Am sters tot, astept sa vad daca se mai intampla ceva.

 

Sunt foarte multumit de masina! :)

Edited by Cosmin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prin noiembrie citisem pe undeva ca exista rechemare in service pt e46 fl in vederea schimbarii modulului de airbag pasager. Am sunat la bavaria si la filaret si mi-au spus ca nu au inca piese si ca vor reveni.

Spre surprinderea mea, m-au sunat cei de la filaret saptamana asta si ieri am lasat masina in service pentru operatiune. A fost gata in cateva ore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-170-0-47558200-1422382764_thumb.jpg

 

post-170-0-45394100-1422382771_thumb.jpg

 

post-170-0-48315400-1422382780_thumb.jpg

 

Am reusit s-o lovesc. La plecarea de pe loc intr-o intersectie, mi-a franat brusc in fata unul pentru ca urma sa treaca o ambulanta.

 

Farul e spart, aripa e stramba, bara sparta, capota indoita si aparatoarea de noroi crapata.

 

Nasol moment.

 

Din farul ala am ce sa mai folosesc sau imi trebuie un far complet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasol dar fiarele se indreapta. Nu cred ca mai ai ce face cu farul. Eventual poate daca doar geamul e spart iar clemele sunt nerupte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

naspa.nu i decat o chestie minora dar suparatoare

 

farul cred ca poti sa l arunci

 

restul se repara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca le mai am, iti dau ornamentele de sub far cand ajung prin Bucuresti. 

 

Sunt topaz blue.

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

cacat de ghinion.

 

ii mai platesti si aluia reparatia, pe asigurare ? ca asa iti maresc pulangii astia costul politei...

Share this post


Link to post
Share on other sites

prajitura de ghinion.

 

ii mai platesti si aluia reparatia, pe asigurare ? ca asa iti maresc pulangii astia costul politei...

Pai nu e chiar asa :)

 

Masina e pe numele lui taica-miu, de fapt toate masinile pe care le-am avut le-am luat pe numele lui pentru a economisi asigurarea si impozitul la mai bine de jumatate. De-aia am si numere de DB.

 

Iar la asigurator, daca titularul politei (adica tata) nu a produs daune, atunci nu se majoreaza. Iar eu sunt doar sofer, nu titular de polita. Adica pe tata nu-l afecteaza cu nimic, poate doar pe mine daca mi-as trece masina pe numele meu.

 

Scufi, apreciez gestul, chiar mi-ar fi de ajutor.

 

Nu gasesc far original cu xenon. Toata lumea le da la pachet, 200 de euro setul.

 

Daca iau un far normal si ii pun lupa morimoto o avea ceva?

 

Am sunat astazi peste tot la dezmembrari si nu se gaseste aripa stanga fata. E si bara crapata 5-7 cm, capota indoita in dreptul farului.

 

Am avut si ghinion, m-am infipt cu farul fix sub coltul barii aluia cu skoda octavia. Daca intram perpendicular nu era asa rau. Asa e cand se-alege praful de toate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca farul este intreg ca plastice si ai doar geamul spart merita schimbat doar geamul , 250ron setul si ai si sticle noi

Edited by Krebs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai problema e ca e rupta o ureche si e stramb si plasticul ala prin spate, nu m-am apucat sa-l desfac. Dar functioneaza :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sper ca nu ai de gand sa faci ce ai scris. Adica sa iei far fara lupa si sa-l transformi tu in far cu xenon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce-o sa fac. De-aia ma mai consult cu voi.

Oricum momentan sunt un parlit, n-am bani nici sa trec strada. :)

Edited by Cosmin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu nu as face asa ceva. Adica sa am un far original cu xenon si unul cu retrofit morimoto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu gasesti si tu pe olx, tocmai sau siteul ala pieseauto.ro? Pune anunt de cerere si te cauta vanzatorii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Completeaza o cerere de piese pe "pieseauto.ro" si vei primi oferte. Poti specifica si codul culorii, poate gasesti de pe una dezmembrata si iei set complet. Posibil sa fie si tragarul afectat, radiatorul si vasul de expansiune sunt OK?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am reusit s-o repar cat sa pot merge cu ea, dar mai sunt mici chestii de indreptat.

 

Am schimbat aripa.

 

Cu farul am procedat in felul urmator: am luat din dezmembrari un far normal echipat de acelasi producator (AL in cazul meu) si am mutat interiorul meu (cu lupa si toate cele). Practic din celalalt a ramas doar carcasa.

 

Bara fata e crapata vreo 8 cm, se poate repara. Capota n-am schimbat-o, e putin zgariata si indoita, se repara de asemenea.

Ce e urat si ma deranjeaza e ornamentul de sub far, carre momentan e argintiu. 

Ma bate gandul s-o vopsesc toata, desi momentan sta mai mult in parcare fiindca am primit masina de serviciu.

 

Probleme: nu functioneaza spalatorul de far, nu inteleg de ce. Ba mai mult, imi pierde tot lichidiul de parbriz. Cand fac revizia (peste 2000 km) sper sa se rezolve.

 

De ceva vreme, un far imi facea figuri, in sensul ca xenonul nu se aprindea mereu din prima. Acum problema s-a agravat si se aprinde foarte greu (sting si aprind faza scurta de 10-15 ori pana porneste).

 

Aveti idee ce trebuie sa schimb ca sa nu mai faca treaba asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.