SLY 2045 Report post Posted March 23, 2015 La xenoane din cate stiu fac figura asta cand nu sunt originale,daca a venit masina din fabrica dotata cu xenon Share this post Link to post Share on other sites
Krebs 157 Report post Posted March 23, 2015 spalatorul de far probabil ca nu mai functioneaza din cauza pompitei de sub far care ori e crapata ori e stricata, d-aia pierzi si lichidul. cu xenonul ori e becul , ori e droserul. Share this post Link to post Share on other sites
verssatu 1165 Report post Posted March 23, 2015 Si eu am aceeasi problema cu spalatorul de far, pierde lichidul. Am scos pompa si am pus un dop in loc, ma cac in el. Trebuie schimbat vasul. Share this post Link to post Share on other sites
Krebs 157 Report post Posted March 23, 2015 (edited) eu sunt sigur ca nu pierzi pe la vas ..ci pe la popita de sub far.. eu le-am schimbat cu unele noi , caci pierdeam lichidu e cam greu sa pierzi pe la pompa , tu ai anulat traseul spre pompitele de sub far(unde pierdeai de fapt) si acum traiesti cu impresia ca e de la vas. la piesa 6 este problema. sau poate chiar ai patit varianta cea mai rar intalnita sa curga prin pompa direct , insa e mai putin probabil. Edited March 23, 2015 by Krebs Share this post Link to post Share on other sites
Cosmin 102 Report post Posted March 23, 2015 Eu nu pricep pe unde pierde, ca am schimbat ambele pompe. La cea de pe partea nelovita i s-a rupt o ureche in momentul impactului de la furtun...inteleg ca pompitele sunt legate intre ele cu furtune... Xenonul este original, becul e functional, deci mai ramane drosserul.. Acesta fiind cutiuta metalica argintie? Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted March 23, 2015 droserul sau ridicatorul de tensiune parca ii mai zice, este prins sub far, de far e o cutie metalica. Daca aia cumparat alt far, schimba droserele intre ele si vezi daca face la fel. edit: la e60 este prins de far, sub el, nu stiu daca si la e46 este la fel, insa anyway, daca faci un swap intre ele, iti dai seama daca este de la droser sau nu. Share this post Link to post Share on other sites
Calin 747 Report post Posted March 23, 2015 Igniter ul e in far, o cutiuta neagra sau gri prinsa cu doua holtzsuruburi cu cap torx de 20. Traful e in spatele farului. Share this post Link to post Share on other sites
Cosmin 102 Report post Posted May 18, 2015 278300 km Am schimbat uleiul (Mobil 0w40), filtre aer, ulei, polen. Nu am reusit sa gasesc pompitele de la instalatia de spalat farurile, asa ca am anulat momentan furtunele care duc spre ele ca sa nu mai pierd lichidul. Ambreiajul e pe duca, cat de curand il schimb, preferabil inainte sa plec in concediu in Grecia, un drum de 1400 km dus-intors. Pedala tine foarte sus. Nu patineaza. Asta te lasa dintr-o data sau da semne inainte sa crape?! Xenonul face figuri pe ambele parti acum. Uneori se aprind becurile din prima, alteori trebuie sa sting si sa aprind de 10-15 ori pana o iau amandoua. Share this post Link to post Share on other sites
umbrella 933 Report post Posted May 18, 2015 al meu patineaza de-l gaseste dracii n-am timp de el, am muncit continuu nici gumele nu le-am schimbat ignor total Share this post Link to post Share on other sites
Scufi 1567 Report post Posted May 18, 2015 lol. umbrella vrea sa ne zica ca are masina buna Share this post Link to post Share on other sites
umbrella 933 Report post Posted May 18, 2015 am o plua Share this post Link to post Share on other sites
Cosmin 102 Report post Posted December 21, 2015 Continui jurnalul, foarte util de altfel, pentru ca uitasem cand facusem ultima revizie 291000 km, am schimbat: - ulei Mobil 0W40; - filtre ulei, aer, polen; - doua bobine de inductie noi, originale; - pompitele spalatoarelor de faruri (sh), am repus instalatia in functiune; - droser far stanga (sh), acum se aprinde din prima becul; - bujii noi bosch; - o sonda lambda (sh). Masina functioneaza foarte bine, a fost verificata pe parte mecanica, nu are nicio problema. Ambreiajul inca nu l-am schimbat, astept sa inceapa sa patineze, acum doar tine foarte sus. Tot atunci am de gand sa ii schimb si tot lichidul de frana si pe cel de racire, nu le-am schimbat niciodata de cand am luat masina. Share this post Link to post Share on other sites
Cosmin 102 Report post Posted May 29, 2016 Fix 300000 km, aprox 70000 impreuna. Azi am vandut-o. Se poate închide, cu ocazia asta poate simte si ifx ca face munca de moderator. Share this post Link to post Share on other sites