Jump to content
Cosmin

E46 318i FL

Recommended Posts

Dupa 4 ani si fix 100 000 km cu un e46 nfl 316i, am trecut la aceasta jucarie, de care sunt extrem de incantat.

 

Fabricata in 2002, cumparata de mine (de la Roland) la 1 iulie 2013 cu aproape 230 000 km in bord, acum are 252 000.

 

Are dotari de bun simt:

- xenonul OEM cu spalator faruri

- scaune incalzite

- senzori lumini

- senzori ploaie

- senzori parcare spate

- volan de piele cu comenzi

- pilot automat

- pedale performance

- pachet crom;

- CD player

 

Ulterior i-am pus folii si un car kit parrot mki9200, de care sunt extrem de multumit. Acum am iesire USB, AUX si Iphone.

 

Prima reparatie a fost schimbul simeringurilor de la supape. Masina consuma ulei, acum totul e ok.

 

La 241 000 km i-am schimbat uleiul si toate filtrele. Ulei am pus 0W40 de la Mobil. 

 

Tot atunci mi s-a ars mufa D2S de la un far din cauza unui contact imprefect. XXL mi-a schimbat-o facand o improvizatie, adica a taiat mufa originala si a lipit un adaptor D2S chinezesc. Partea proasta e ca uneori nu se aprinde becul din prima.

 

La 242 000 km am montat si o instalatie GPL, pe care am si omologat-o. Am avut GPL si pe cealalta, cu care am facut 80 000 km si am fost foarte multumit. Acum merg cum vreau eu cu masina, nu mai sunt stresat deloc de consum. Papa gaz undeva in jur de 11-11,5 mixt la ce drumuri fac eu (30% bucuresti, 70% afara), ceea ce e mai mult decat satisfacator.

 

la 249 000 km i-am schimbat cureaua de accesorii si rolele (inclusiv pe aia de la alternator). S-a blocat o rola si mi le-a prapadit pe toate. 

 

Urmeaza un nou schimb de ulei si filtre.

 

 

 

nm5s.jpg

 

7r1s.jpg

 

rkzz.jpg

 

gsui.jpg

 

9rd4.jpg

 

pt2p.jpg

 

lq97.jpg

 

dmnn.jpg

 

 

3zrt.jpg

 

o52g.jpg

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumoasa masina.

 

De ce l ai lasat sa ti faca improvizatia aia ? Bine, nu stiu de ce va duceti la XXS, male nurse ul securist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu improvizatia pulii, facuta de morcoveata, s-ar putea sa ia foc ceva pe acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am inteles, daca nu facea improvizatia asta, trebuia sa schimb toata piesa care contine mufa respectiva si ma usca la buzunar.

 

Stiti pe cineva priceput la instalatii xenon originale prin Bucuresti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumos E46.

In descriere ai zis NFL...iar in semnatura apare ca FL..

Unde e greseala? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti-a dat masina buna Roland ;)


ce ciudat mi se pare sa ai bateria in fata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce am inteles, daca nu facea improvizatia asta, trebuia sa schimb toata piesa care contine mufa respectiva si ma usca la buzunar.

 

Stiti pe cineva priceput la instalatii xenon originale prin Bucuresti?

Mergi la dezmembrari. Gasesti sigur o mufa pe un pret mult mai ieftin. Pune-i sa-ti dea mufa cu o bucata din cablu. Apoi te duci la un service si cositoresti ca lumea firele si gata, ca nou. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

La min mine problema nu e mufa chinezeasca, ci faptul ca firele nu sunt izolate corespunzător (cositorite). Unde pot sa mă duc sa le cositoresc in buc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu pot sa ti le fac. Insa mai bine vino cu o mufa originala sa stii ca nu vei avea probleme pe viitor. E pacat sa ai o mufa chinezeasca pe o instalatie originala. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

n-ai ambitie sa i le faci cu silicon sanitar :lol:  :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are altcineva patentul pentru asta. N-as vrea sa intram in conflict. :lol:
A mai venit un client cu un E90 care si-l facuse la el si ghiolbanul ii rupsese piciorusele alea care tin capacul prins, asa ca intre timp ii si cazuse capacul si siliconul sanitar era la vedere, Deci ii facuse releul cabrio. Talent si pregatire fizica.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu era mult mai simplu sa inlocuiesti balastul cu totul cu unul Canbus Pro Slim cu mufa pt D2S si gata. Era plug&play si sunt chiar foarte bune. Oricum, tot mai bine era decat o improvizatie cu care poti lua foc.

 

Frumusica masina ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa intelegeti. E prima masina cu xenon. Cand mi s-a ars becul, am desfacut, am vazut dezastrul si am dat un telefon la cine stiam eu ca "mai stie cu xenonul". L-am sunat pe XXL, m-am dus sa constate si asta m-a sfatuit sa fac. Sa cumpar o mufa.

 

firele le-a lipit cu un plastic, pe care ulterior l-a ars cu bricheta ca sa se lipeasca. Am plecat cu masina ok de acolo. A doua zi nu s-a aprins din nou. Faceam revizia la masina in alta parte si l-am pus pe mecanic sa se uite. Firele faceau niste descarcari (electromagnetice?!) prin plasticul ala pus de XXL. Mecanicul a izolat foarte bine din dou firele cu banda izoliera , scoci. 

 

Acum becul uneori se aprinde din prima, alterori nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat i ai platit lui xxl, Cosmin ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa lasi droserul original si sa schimbi doar mufa cu una originala. Nu se compara piesele originale cu cele aftermarket.


firele le-a lipit cu un plastic, pe care ulterior l-a ars cu bricheta ca sa se lipeasca. Am plecat cu masina ok de acolo. A doua zi nu s-a aprins din nou. Faceam revizia la masina in alta parte si l-am pus pe mecanic sa se uite. Firele faceau niste descarcari (electromagnetice?!) prin plasticul ala pus de XXL. Mecanicul a izolat foarte bine din dou firele cu banda izoliera , scoci. 

 

 

Plasticul ala pe care l-a ars cu bricheta se numeste tub termocontractabil. Trebuia si cositorit. Insa probabil si tubul era ieftin, nu unul calitativ. Ma rog, ideea e ca porcarii de genul asta duc la incendii sau alte probleme nasoale.

 

Urasc instalatiile xenon aftermarket si cretinii care le monteaza. Niste chinezarii de 2 bani. Daca te-ai uita pe eBay sa vezi cat costa jegurile alea te-ar lua durerea de cap.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am zis ca in loc de improvizatia aia, mai bine ( si mult mai sigur) era sa schimbe drosserul cu unul aftermarket sau sa caute un electronist bun sa ii lipeasca cum trebuie mufa.

 

Ca nu e mare inginerie sa cositoresti 2 fire si sa le izolezi bine.

Edited by Kenbobo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles perfect ce spui, insa e pacat sa nu lase instalatia originala daca tot are norocul s-o aiba.

 

Evident ca nu este.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aproape 255 000 km, i-am facut revizia. 

Ulei Mobil 0W 40

Toate filtrele (cu exceptia celui de benzina)

 

Pe langa asta am mai schimbat 3 bobine. Una murise de tot (motorul mergea in 3), iar doua au dat eroare pe tester.

 

Am doua probleme care ma enerveaza maxim:

 

1. In 80% din cazuri, In accelerare, indiferent de treapta de viteza, intre 2200 - 2600 rpm se simte o vibratie/zornaiala. Mi se pare ca se aude din bord, ca si cum ar fi ceva picat pe-acolo. Am suit masina pe elevator si nu se vede nimic nelalocul lui (credeam ca este de la evacuare). Sunt momente cand nu face deloc.

 

2. Uneori, la ralanti, masina sta subturata si vibreaza.

 

Cumnatul meu are aceeasi problema la masina  lui (fostul e46 al lui myx, 318i FL steptronic), insa la el vibreaza tot timpul. E foarte enervant.

 

Pe tester nu da nicio eroare. Daca ii scot joja de ulei motorul se accelereaza singur pana la 1500 rpm si revine.

 

Mecanicul banuieste ca ar fi de la epuratorul de gaze (sau separator de ulei, nush exact cum ii zice). Dar nu baga mana in foc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.