Jump to content
Sign in to follow this  
Alex75

Problema instalatie electrica

Recommended Posts

Aseara am pornit masina(E90, 320dA) si... stergatoarele merg continuu si am o multime de erori. Cutia nu functioneaza in DS si nici in mod manual. Dimineata am pus testerul si s-au gasit 39 erori. Alternator si baterie verificate, sunt OK. O siguranta din bord(nearsa) a topit plasticul de protectie, s-a schimbat, urmatoarea a facut la fel. Se pare ca un sobolan a ros un cablu sau mai multe la compartimentul motor.  Ce poate fi? Imi puteti recomanda un electrician(in Bucuresti)?

post-22-0-40209800-1392223015_thumb.jpg

post-22-0-68148800-1392223022_thumb.jpg

post-22-0-16918500-1392223034_thumb.jpg

Edited by Alex75

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa te duci la Alex

La el am vazut foarte multe masini(doar bmw-uri) cu matele scoase pe afara si culmea e ca a "nimerit" sa le puna la loc.

 

La cat de multe erori sunt cred ca a mancat din fibra si ring-ul nu mai este inchis

Edited by siulian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am descoperit cauza. Releul pompei de motorina este vinovat.

Piesa 16 14 7 229 173

post-22-0-63613400-1392445591_thumb.jpg

Edited by Alex75

Share this post


Link to post
Share on other sites

La E90 se afla sub bancheta spate, a varsat fiica-mea in masina si.....

Probabil ca la E39 se afla in alta parte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu stiam ca exista

 

Si-s dispus la orice, panarama are full la motorina si tot n-o ia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am descoperit cauza. Releul pompei de motorina este vinovat.

Piesa 16 14 7 229 173

Dubios, sigur nu ai si niste cabluri intrerupte (in special fibra) ?

 

Nu prea ai cum sa ai atatea erori doar de la un releu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ verssatu: Au descoperit 2 cu testere.Luni o schimb. 

@ siulian: a fost pus alt releu(tot de pe un E90) de proba si a mers, erorile nu au mai aparut. Intre timp astept releul de la Cluj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu stiam ca exista

 

Si-s dispus la orice, panarama are full la motorina si tot n-o ia :)

 

 

Intr-o dupa amiaza libera deblochezi capota, cumperi un spray de pornire (merge si un farmec d-ala uitat pe undeva, orice deodorant de 2 lei isi face treaba), bateria sa fie incarcata si-i pulverizezi spray in admisie inainte sa-i dai la automat. Nu dai mult. Pe urma treci la volan si incerci s-o pornesti. Bine e sa ai pe cineva cu tine care sa pulverizeze in admisie.

 

Dai la automat, daca nu da niciun semn, iar ii spray in admisie si tot asa.

 

Ar trebui sa mearga asa. Sa nu fie alta problema acolo.

ps: m-a invatat un nene in varsta o metoda si mai tare dar nu prea ai cum s-o aplici aici. Hai totusi sa v-o povestesc daca m-am luat de butonat :)

 

Incingi o bucata de tabla si te duci repede cu ea la masina. O tii langa admisie si torni motorina pe ea. Nu mult, ideea e sa se formeze vapori de motorina pe care sa-i aspire admisia.

 

Am vazut diesel care a pornit asa la -23 si nu cred ca are rost sa mai spun ca n-avea bujii incandescente :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

True. Are spray la peco

 

Partea grea e sa deschid capota. Pur si simplu nu inteleg ce-a patit

Share this post


Link to post
Share on other sites

in 10 minute ai capota ridicata daca te straduiesti putin :)

 

ai de dat jos grila de pe partea soferului si de tras de un cablu.

 

nu e nicio chestie complicata, fara gluma. pot sa-ti explic oricand in detaliu, cu poze, tot ce doriti :)


nu-i mai greu decat sa bagi o raman in carlig :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a varsat fiica-mea in masina si.....

 

 

La Similea a varsat Antijel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-o dupa amiaza libera deblochezi capota, cumperi un spray de pornire (merge si un farmec d-ala uitat pe undeva, orice deodorant de 2 lei isi face treaba), bateria sa fie incarcata si-i pulverizezi spray in admisie inainte sa-i dai la automat. Nu dai mult. Pe urma treci la volan si incerci s-o pornesti. Bine e sa ai pe cineva cu tine care sa pulverizeze in admisie.

 

Dai la automat, daca nu da niciun semn, iar ii spray in admisie si tot asa.

 

Ar trebui sa mearga asa. Sa nu fie alta problema acolo.

ps: m-a invatat un nene in varsta o metoda si mai tare dar nu prea ai cum s-o aplici aici. Hai totusi sa v-o povestesc daca m-am luat de butonat :)

 

Incingi o bucata de tabla si te duci repede cu ea la masina. O tii langa admisie si torni motorina pe ea. Nu mult, ideea e sa se formeze vapori de motorina pe care sa-i aspire admisia.

 

Am vazut diesel care a pornit asa la -23 si nu cred ca are rost sa mai spun ca n-avea bujii incandescente :)

 

ifx, cu postu asta mi-ai amintit de cum pornea un unchi de-al meu o basculanta Saviem, iarna, acum multi ani cand eram copil si fermecat ori de cate ori vedeam asta. Avea un fel de torta pe care o imbiba in motorina si ii dadea foc apoi scotea furtunu de la admisie baga flacara acolo si pac o lua nebuna. Cred ca si acuma se mai pornesc Rabele iarna, cu metoda asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeleu, soferii ii zic festila "dispozitivului"  :)

 

sarma d-aia groasa, cu o carpa imbibata in putina motorina. ii dai foc carpei, o bagi la admisie si unu-i da la automat.

 

mai ceva ca bujiile incandescente :)))

 

da' treaba aia cu tabla incinsa si motorina picurata pe ea e si mai eficienta.

 

si asta nu-i cea mai de groaza situatie pe care am vazut-o. ati vazut vreodata foc aprins sub vreun utilaj? se practica si asta pe vremuri. pe sub taf-uri.

 

aia mai gospodari bagau rezistente de masina de spalat in baia de ulei si aveau deja motorul cald cand porneau :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact, sarma dinaia mai groasa era cu ceva carpe la capat. Doar ca nu dadea nimeni la automat, o pornea tot el de-acolo, cu o surubelnita pe la electromotor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ifx, toate ca toate, dar deja am rupt grila DE LA PASAGER.

 

Ca acolo e carligul ala. Si-am tot traaas...

Share this post


Link to post
Share on other sites

da-o cu atentie jos si pe cea de pe partea soferului si acum uite partea amuzanta.

 

cablul trebuie IMPINS, nu tras!


sunt doua carlige, apropo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doua? Eu am tras de carlig (stanga) dar zici ca-i sudata. Nica.

 

Poze film, ceva? Love

La cablu nu ajung, oriunde o fi el

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.