Jump to content
Sign in to follow this  
raekwon

BMW a crescut cu 43% productia de automobile electrice i3

Recommended Posts

Numarul comenzilor a depasit asteptarile germanilor.

 

BMW a crescut productia de automobile electrice "i3" cu 43%, de la 70 la 100 de unitati pe zi, pentru a face fata comenzilor, care au depasit asteptarile companiei germane, potrivit Bloomberg.
Fabrica de la Leipzig, unde este asamblat modelul, si-a intensificat activitatea in ultimele saptamani si va produce anual aproximativ 20.000 de modele, de aproape doua ori mai mult fata de prognoza initiala de vanzari a BMW. 
BMW a lansat modelul i3 in luna noiembrie si va introduce din iunie modelul sport hibrid i8. Ambele automobile au caroseria din fibra de carbon, pentru reducerea greutatii si eficientizarea consumului. 
Grupul german a anuntat in februarie ca va inaugura o a doua hala de productie la fabrica de fibra de carbon detinuta in joint venture cu SGL Carbon. 
BMW a precizat, intr-un comunicat citat de Bloomberg, ca i3, disponibil la lansare numai in Europa, a fost introdus recent si in Statele Unite, compania anticipand ca SUA va fi cea mai mare piata pentru automobilul electric. 
Actiunile BMW au crescut cu 5,8% de la inceputul anului, capitalizarea de piata a companiei urcand la 57,9 miliarde euro. 
BMW estima, in octombrie anul trecut, ca va vinde in 2014 peste 10.000 de automobile i3, dupa un volum initial de comenzi pentru 11.000 de unitati.  Audi, parte a grupului Volkswagen, dezvolta variante hibrid ale modelelor existente de autoturisme, evitand pentru moment propulsia exclusiv pe baza de baterii avand in vedere autonomia redusa a acestor sisteme. Totodata, Audi nu a investit masiv in productia de fibra de carbon, limitand utilizarea mateiralului la marca de lux Lamborghini.
--
Text preluat din Incont.ro

post-80-0-47028200-1397654576_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se va vinde ca paine calda.

Atunci, samsarii de masini vor vinde masina cu urmatoarele specificatii:

 

Vand BMW i3, cu baterii putin uzate, xenon, clima, piele.

Nu a suferit nici un scurt circuit sau hardware reset.

Edited by claudiusnc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum, e o masina foarte interesanta

Om trai si-om vedea.

 

Peste cativa ani poate ne vindem ponturi cu "unde-i curentu' cel mai bun". Nu m-ar deranja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se va rezolva si problema autonomiei scazute. Renault vrea sa implementeze pentru modelul Fluence electric un sistem foarte interesant. Utilizatorul cumpara masina fara acumulator iar pe acesta il inchiriaza de la producator. Acest sistem interesant presupune formarea unei retele de benzinarii dotate cu astfel de acumulatori si implicit incarcarea lor. Astfel daca am de parcurs un drum Timisoara-Constanta anunt ruta printr-un sistem electronic dupa care voi primi punctele de unde voi putea schimba acumulatorul. Plug and drive :thumbup1:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si daca n-ar fi incarcati 100%?

 

Sa vezi scandal, ma fura la ÅŸtecher

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa vezi tzigoino

 

toti cu i-uri, astia stiu sa subtilizeze curent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pot sa ma c*c in electricele astea ?

 

Oricum, cea mai smechera e Koenigsegg One. Putere 1 MW si 0-400 km/h in 20 sec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.