Jump to content
Sign in to follow this  
raekwon

Alpina D3 Bi Turbo in Individual Moonstone

Recommended Posts

E frumos dar nu prea. Adica, nu mi au placut niciodata kit urile exterioare ale celor de la Alpina.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interiorul este misto, insa exact, exteriorul nu prea e ok. Parca e prea batranesc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

as fi stresat non stop cu body kit-ul, asta.. iti dai seama ca daca o plesnesti astepti dupa piese de te iau dracii ? nu mai zic cat iti creste casco-ul dupa dauna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Capota aia de la portbagaj gen csl sau cum s-o chema nu prea e pe gustul meu. Sau inca nu m-am obisnuit cu ea.

 

Interiorul n-arata rau deloc, desi parca e de limuzina cu lemnul ala p-acolo. Ma rog, n-o fi neaparat ceva de criticat asta. As fi preferat un aluminiu in locul cherestelei.


Bine, chestiile astea-s zise de un om care-si ia tricourile la rand, asa ca nu sariti. Notiunea de stil imi e inca necunoscuta.

Edited by ifx

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Interiorul n-arata rau deloc, desi parca e de limuzina cu lemnul ala p-acolo. Ma rog, n-o fi neaparat ceva de criticat asta. As fi preferat un aluminiu

 in locul cherestelei.

 

e vezi

 

are asa: aluminiu, gri inchis, negru... nimic iesit din comun, dar apre mahonul ala ruginiu, sangeriu, alb unt(tapiteria), portocaliul ala brut(pentru o nota de sportivitate, tighele cu pas mare), ceasurile albastre, covorasele din mocheta gri paspoalate cu alb, e prea mult pentru mine

 

scaunele din fata zici ca sunt de americana

Share this post


Link to post
Share on other sites

MAS, nu te mai purta asa, te rog eu frumos. Vino acasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

macar aici daca in realitate nu se poate

 

de ma cefi, vorbim si noi, nu-ti fie cu suparare :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

M3-ul nou e cam nesimtit de scump, pentru ce ofera...parerea mea.

 

La cum a evoluat motorul diesel, as cumpara oricand cu ochii inchisi un 335d, pe care daca il resoftezi ajungi lejer la 350CP...desi nici stock nu e de lepadat cu 313CP si 0-100 in 4.7s (cu x-drive).

 

Probabil un om care va folosi masina des pe circuit, va opta pentru M3...insa ca masina de zi cu zi, de mers si la birou si in vacanta, mi se pare ideal 335d-ul...la un pret muuult mai mic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te contrazic, m50d-ul e pur si simplu genial. Mie mi se pare motorul perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce n-ar mai avea sens? Cred ca se vand oricum cel mai bine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai mers cu motorul ala de pe 328i si 428i?

 

Un prieten are un 428i. Consum mic daca mergi pe Eco Pro. Adica 10% in Bucuresti. Daca vrei sa mergi tare, ai 245 cp la un consum proportional cu puterea. Cuplu mare ca doar e supraalimentat. De ce sa mai iei diesel?

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

E inca diferenta mare la consum in favoarea diesel ului. Nu te lua dupa datele oficiale de la benzinare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cand s-au generalizat motoarele supraalimentate pe benzina, dieselul nu mai are atat de multe avantaje.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca zice ca i ia sub 10 in Bucuresti, se minte singur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai sa zicem ca nu ia sub 10. Dar 10 consuma sigur. Am mers cu masina aia. Trage foarte tare si chiar consuma foarte putin la mers normal pe Eco Pro.

 

Are si un E39 520d. Si el a ramas mirat ca are acelasi consum.

 

E inca diferenta mare la consum in favoarea diesel ului. Nu te lua dupa datele oficiale de la benzinare.

Nu ma iau dupa date oficiale ci dupa realitate.

 

Datele oficiale sunt astea:

 

Fuel consumption*

Urban in l/100 km

8.6 - 8.4 [8.2 - 8.1]

Extra-urban in l/100 km

5.0 - 4.9 [4.9 - 4.8]

Combined in l/100 km

6.3 - 6.1 [6.1 - 6.0]

 

Pe Eco Pro ia 10 curat. Cu aer conditionat, mers normal, adica nu subturat. Cutia in 8 trepte cam conteaza.

Am mers eu cu 528i model US. Personal mi se pare lesinat de tot pe seria 5, nu stiu cum o fi pe 3.

Pe F32 e foarte tare. Suta in 7.3 secunde. Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.