Jump to content
Sign in to follow this  
raekwon

Noul Audi Q7

Recommended Posts

Bai, deci este oribil. Din oricare unghi as privi, tot oribil arată.

Cine a gândit frame ala din fata, gen single frame le toate modelele, sa si-o bage in cur.

Interiorul este tipic Audi, însă la exterior..cah.

Si nu o spun ca îmi place mai mult BMW sau MB...

 

Edited by claudiusnc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca fata de vechiul chiu 7 gen autobuz asta parca mai are o forma cat de cat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A9 este superb! Ce nu inteleg eu: de ce au preluat grila de Ford?

 

Ford_Mondeo_sedan_(front).JPG

 

Grila preluata de la aston martin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru ca grila de la ford e cam la fel cu aia de aston martin.

 

si aston martin arata bine. mereu. poa' sa fie glazurat cu rahat.

 

ca sa zic ceva de q7, farurile alea is cam spooky. in rest, tot aia pentru mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Q7 are gratia unui microbuz. Nici modelul dinainte nu mi-a placut, cum nu suport nici mizeriile Q3,Q5

Share this post


Link to post
Share on other sites

as avea zeci de masini care mi-ar trece prin cap inainte sa ma gandesc la q7. nu stiu de ce.

 

Si mult, mult mai ieftine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toate SUV de la Audi arată oribil, însă ce nu înțeleg eu este cum de ei nu își dau seama ca departamentul lor de design lucrează pentru concurenta?!

Edited by claudiusnc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru ca departamentul lor de design a scos celelalte modele frumoase: pe cand bmw ne "incanta" cu e65, e60 (no offence pole si kip) si e90 , ei scoteau a8, a6 si a4 care erau cu MULT peste concurenta la design. Cel putin a4 si a8 castigau de departe in fata bmw, principalul lor rival. Chiar si acum F30 arata ca o ieftinatura in fata a4-lui nou. Cu f10 si noul 7-ar vs a6 si a8 treaba sta altfel cel putin pentru moment.

Edited by MAS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma cac in Audi-urile tale care au toate acelasi design insipid si cu beculete.

 

F30 efectiv se pisa pe A4. E golden shower impreuna cu F32.

 

Ti se pare tie ca arata ca o ieftinatura pentru ca probabil ai vazut un F30 d-ala chelios cu faruri d-alea cu halogen.

 

Dar ia vezi cum arata unul dotat cu faruri led.

 

Am desfacut complet doua Audi-uri din 2013 - A4 si A5 cabrio. Chiar nu se pot compara cu BMW la calitatea materialelor. Pline de plastice infecte. Interior care iti ia intr-adevar ochii prin luminite, dar in care nu te simti ca intr-un BMW.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crede-ma ca-s satul de ele: de anul trecut s-a umplut parcarea petrom de masini de companie f30 si-s niste besini. Am avut timp sa le studiez pe-ndelete. Arata ca o p.la

Eu vorbesc strict de design aici. Nu iau in calcul feeling-ul si restul

Edited by MAS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masinile de companie sunt chele. Ce plm tot aberezi ma Mas ?

 

Stati, Mas are audi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si bmw. Iar prima iubire este si ramane bmw-ul:)

 

Kip, ai sa razi: nu-s chiar chele. Petrom mangaie orgoliul directoral in functie de pozitie. Directorii mai importanti ii configureaza ei masina intr-un buget alocat. Poti lua f10 chel sau f30 superdotat. Guess what: isi aleg f30 cu tot ce trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well, MAS, pot sa îți spun ca am fost fan grupul VAG foarte mult timp, pana când au început cu B8 and stuff.... Si observ ca merg in prostia lor.

E mult de spus, însă E60 si E90 sunt peste audi cu mult, mai puțin la interior, unde audi are calitate însă ergonomia lor este discutabila.

Calitatea materialelor erau peste BMW însă acum lucrurile stau diferit, BMW recuperând din diferența.

Cât privește F30, nu o spun ca i-l am eu, este peste porcăria aia care se numește B8.

A6 este o mizerie, din toate punctele de vedere.

Edited by claudiusnc

Share this post


Link to post
Share on other sites

MAS, n-o mai suge-n cur, las-o dreacu.

 

Tu stii cat costa doar farurile led ca optiune? Vreo 3000 euro. Niciodata nu o sa fie o masina de companie configurata ca una luata de cineva pentru el.

 

Amicul ala al meu care are 428i a dat pe ea un pic peste 60 000 euro. Are si confort acces, optiune de 500 euro. Cine ar baga atatia bani intr-o masina de companie? Ma rog, exista astfel de masini, dar alea sunt foarte putine, adica unul sau doi din top management pot sa-si ia asa ceva pe banii firmei.

Masinile de companie sunt chele. Ce plm tot aberezi ma Mas ?

Stati, Mas are audi.

Exact.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man, este in parcarea boss-ilor de la petrom 750d, seria 5gt, jaguar si xkr (masina personala) si ala limuzina, si mai avem si un ferrari (ala e masina personala clar), deci crede-ma ca stiu ce zic. Limuzinele au numere gen B-XXX-PMV. 3000 de euro pentru petrom este fix cat inseamna pentru tine 30 de bani. Sa ne intelegem: nu toti au privilegiile astea - only a selected few. Cei mai multi care ajung la nivel de bmw au f30 semi-chel sau seria 1 semi-cheala, insa sunt si directori bazati cu masini de companie full-options

Edited by MAS

Share this post


Link to post
Share on other sites

A B E R E Z I 

 

N-are nici o legatura cat inseamna 3000 euro pentru Petrom. Ideea e ca o companie niciodata nu o sa dea unor angajati niste masini foarte foarte dotate. N-are nici un sens, e o imbecilitate. Plm, cauta si tu pe net ce inseamna company car.

O masina d-asta n-are piele, n-are o gramada de optiuni. Aia nu arunca cu bani pe mofturi.

Daca o bagi pe asta cu cat inseamna 3000 euro, inseamna ca ar putea sa le ia vreo 20 de SLR-uri, ca bani sunt.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Claudiu: eu m-am referit strict la design-ul celor doua marci. Ca si tehnica etc stiu ca bmw este mult inainte. In 2008 cand am mers cu f01 am realizat ca bmw este la ANI lumina distanta de competitie. Masina aia "haunted my dreams for years"

Share this post


Link to post
Share on other sites

bai pulete agitat MAS, audi, pana la modelel astea noi, au ramas fix pe aceeasi linie basita si infecta, mai ales a6, pai macar BMW a avut tupeul prin Bange sa modifice radical seria 5, prin e60, in timp ce audi o ardea schizofrenic cu a6-le ala basit si desi atunci urla lumea ca nu stiu ce, acum e foarte apreciat designul gandit atunci de bangle, chiar citisem aici pe forum un articol in sensul asta.

 

asa incat, ma cac pe audi, sulfuros

 

 

iar suv-ul asta, nu e cu nimic mai prejos decat infectia de x6 sau gl ul ala coupe de la merc, urate masini.

 

ah si ma cac si pe parcarea voastra de la petrom, in special pe locul aluia cu ferrari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A B E R E Z I 

 

N-are nici o legatura cat inseamna 3000 euro pentru Petrom. Ideea e ca o companie niciodata nu o sa dea unor angajati niste masini foarte foarte dotate. N-are nici un sens, e o imbecilitate. Plm, cauta si tu pe net ce inseamna company car.

O masina d-asta n-are piele, n-are o gramada de optiuni. Aia nu arunca cu bani pe mofturi.

Bai cum le stii tu pe toate ca un om mare! Frate, sunt masini de companie ale catorva directori care chiar au tot ce le trebuie si piele si tot. Eu nu am zis ever ca parcul auto al puletilor e constituit din f30-uri dotate. 750d cu greu poate fi numit chelaciune. La fel si jaguarul ala si la fel si seria aia 5gt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW vs AUDI. O masina care sta ca pe sine in curba vs un tractor cu motorul pozitionat mult prea in fata. Sincer, e chiar disperant sa vezi motorul ala pozitionat cacalau peste puntea fata.

 

La manevrabilitate, dinamica e mult mult peste Audi, nu ca ar fi singurele avantaje dar aici diferenta mi se pare imensa.

 

Exemplu:

 

2009-bmw-335d-30-liter-twin-turbocharged

 

 

vs Tractor Haudi

 

Audi_A4_3L_TDI_Engine.jpg

 

Strict la pozitia motorului ma refer.

Edited by jeleu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.