Jump to content
Sign in to follow this  
raekwon

Audi majorează investițiile, în dorința de a devansa BMW

Recommended Posts

cum plm 4 motorizari pe 3.0 tdi ? si de unde diferenta de fix 100 de kile de la cel mai slab model de 160 kw, la cel de 240 kw.

 

curios.

 

oricum e tare ca, de la 160 de kw la 200 kw, este mai grea masina cu doar 5 kile, deci pt 50 de cai, mai trebuie 5 kile, dar pt 100 de cai, 100 de kile, daca am calculat corect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil este acelasi motor insa este in puteri diferite. Se vede clar ca au marit puterea doar pentru a depasi BMW.

Pana prin 2012, se zbateau in gama de putere 140 - 239 CP la diesel.

 

LE:

 

F30

BMW Seria 3 Sedan 320i - Masa la gol (EU), în kg  1,490 [1,500]
BMW Seria 3 Sedan 328i - Masa la gol (EU), în kg  1,505 [1,530]
BMW Seria 3 Sedan 335i - Masa la gol (EU), în kg  1,585 [1,595]
 
BMW Seria 3 Sedan 316d - Masa la gol (EU), în kg  1,495 [1,505]
BMW Seria 3 Sedan 318d - Masa la gol (EU), în kg  1,495 [1,505]
BMW Seria 3 Sedan 320d - Masa la gol (EU), în kg  1,495 [1,505]
BMW Seria 3 Sedan 320d Efficient Dinamycs Edition - Masa la gol (EU), în kg  1,490 [1,500]
 
335d (313 Hp) xDrive Automatic - 1705 kg.
330d (258 Hp) Automatic - 1615 kg.
330d (258 Hp) xDrive Automatic - 1685 kg.
320d (184 Hp) xDrive - 1585 kg.
 
A4 B8
A4 (B8 facelift 2011) - 2.0 TDI (177 Hp) - 1555 kg.
A4 (B8 facelift 2011) - 2.0 TDI quattro (177 Hp) - 1635 kg.
A4 (B8 facelift 2011) - 2.0 TDI (163 Hp) - 1550 kg.
A4 (B8 facelift 2011) - 2.0 TDI (150 Hp) - 1555 kg.
A4 (B8 facelift 2011) - 2.0 TDI (150 Hp) multitronic - 1590 kg.
A4 (B8 facelift 2011) - 2.0 TDI qattro (150 Hp) - 1635 kg.
A4 (B8 facelift 2011) - 2.0 TDI (136 Hp) - 1550 kg.
A4 (B8 facelift 2011) - 2.0 TDI (120 Hp) - 1560 kg.
 
A4 (B8 facelift 2011) - 3.0 TFSI V6 quattro (272 Hp) S tronic - 1740 kg.
A4 (B8 facelift 2011) - 3.0 TDI V6 quattro (245 Hp) - 1715 kg.
A4 (B8 facelift 2011) - 3.0 TDI V6 quattro (245 Hp) S tronic - 1755 kg.
A4 (B8 facelift 2011) - 3.0 TDI V6 clean diesel quattro (245 Hp) S tronic - 1805 kg.
A4 (B8 facelift 2011) - 3.0 TDI V6 (204 Hp) - 1650 kg.
A4 (B8 facelift 2011) - 3.0 TDI V6 (204 Hp) multitronic - 1665 kg.
A4 (B8 facelift 2011) - 3.0 TFSI V6 quattro (272 Hp) S tronic - 1740 kg.
Edited by claudiusnc

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 tone un A6? Incep sa exagereze. Valabil si ăilalți.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Instalatia electrica a masinii daca iti vine sa crezi, adauga in plus cateva zeci de kile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot nu inteleg cum poate acelasi 3.0TDI, sa aiba cu 100 de kile mai mult, pentru o diferenta de 100 de cai, ce ... mea, e 1 kg/Cal ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cutia de viteze, poate.

Mai multe dotări.

Quattro.

Poate unu e break, poate celălalt nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tot nu inteleg cum poate acelasi 3.0TDI, sa aiba cu 100 de kile mai mult, pentru o diferenta de 100 de cai, ce ... mea, e 1 kg/Cal ?

 

Pai sa-ti explic. Cutie mai mare, planetare mai robuste, alt diferential, alte arcuri. Implicit si un numar mai mare de dotari. 

Esapamentul difera, ai automat doua catalizatoare. DPF marit si alte balarii. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

oricum e tare ca, de la 160 de kw la 200 kw, este mai grea masina cu doar 5 kile, deci pt 50 de cai, mai trebuie 5 kile, dar pt 100 de cai, 100 de kile, daca am calculat corect

 

ok, insa cucm ziceam mai sus, pt 50 de cai greutatea creste cu 5 kile doar, insa pentru 100 de cai, cu 100 de kile, pai cred ca la performante ramane la fel, daca adaugi alea 95 de kile.

 

Pai sa-ti explic. Cutie mai mare, planetare mai robuste, alt diferential, alte arcuri. Implicit si un numar mai mare de dotari. 

Esapamentul difera, ai automat doua catalizatoare. DPF marit si alte balarii. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-as lua si eu o masina facuta de Audi. Un Porsche.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.