Jump to content
raekwon

Second-hand: BMW Seria 5 E39

Recommended Posts

Pana la situatile alea exceptionale se intampla ce am zis eu. Sau, ma rog, norocul.

 

si o ora daca stateam acasa, bagam masina in garaj.

 

dorm intr-o noapte undeva, gasesc bara bubuita.

 

atunci am zis duca-se si la revedere. Un rahat de fier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre, nuÈ™ ce sa zic, stiti doar cum am tratat rabla. Si dupa 3 ani de nemiscare, cu 3 ierni barosane :) , greieri si rugina ioc. Doar la centura de la sofer, slabit surubu, din cauza aluia de-a tras fire la boxe, nu stiu cum de-a ajuns sa umble si acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde mnezo umbli, Manole.

 

Vină sa ne certam ca altă dată

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai, eu nu am avut nicio problema din cele enumerate mai sus în vreo 3 ani.

Masina avea puțin peste 5 ani când am luat-o.

Ce am făcut la ea a fost:

1. 2 telescoape față.

2. Ceva bielete la bara torsiune spate.

Atât.

Am luat-o și am vândut într-o stare impecabilă.

Practic, reviziile normale și niște consumabile.

În rest, motorină, talpă și șerpi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bre, daca il cumperi acuma unul din 2000, cum zicea in articol, are deja 14 ani ? corect  ? 

cam varsta aia o avea e34 al meu cand l-am luat. 

de asta zic ca mai stiu ce se petrece cu o masina de varsta aia netinuta in garaj si  adusa in ro.. 

si am vazut si e39 ruginite o groaza, le-a ajuns si pe ele varsta.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

În rest, motorină, talpă și șerpi.

 

 

Benzina?

 

 

deci da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt vesel și fad.

Edited by RareÈ™

Share this post


Link to post
Share on other sites

e34 ca si e30  au avut probleme mari cu rugina

 

nu conteaza cati ani trec peste un model,conteaza cum a fost izolat din fabrica

Share this post


Link to post
Share on other sites

pragurile erau durere la e34.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bre, daca il cumperi acuma unul din 2000, cum zicea in articol, are deja 14 ani ? corect  ? 

cam varsta aia o avea e34 al meu cand l-am luat. 

de asta zic ca mai stiu ce se petrece cu o masina de varsta aia netinuta in garaj si  adusa in ro.. 

si am vazut si e39 ruginite o groaza, le-a ajuns si pe ele varsta.. 

 

Nu stiu unde ai vazut tu atatea E39-uri ruginite. E34 si E36 sunt lidere la rugina. E36 abia le mai ridici pe cric.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Compari e36 din 94 cu e39 din 2003?

Deci, la vârsta lor, cred și io ca alea mai vechi sunt mai ruginite. Logica elementara.

Asta dacă nu sunt parcate pe lângă sau în GȚ. Acolo regulile astea fizice, chimice, etc nu se aplică.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu compar, insa cand E36 era de vechimea unui E39, era deja ruginit bine de tot. 

 

E39 nu da semne de probleme cu rugina. Totusi sunt deja destul de vechi. E46 la fel. 

 

Eu cred ca E36 e mai prost la tabla decat E30.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e36 a reprezentat un moment de colaps pentru marca,un fel de ratacire sau gaura neagra

 

masina buna de altfel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu unde ai vazut tu atatea E39-uri ruginite. E34 si E36 sunt lidere la rugina. E36 abia le mai ridici pe cric.

 

Sunt cazuri si cazuri, nu poti sa generalizezi. Sunt si e36 foarte bine intretinute care n-au probleme cu rugina si au inca vopseaua de fabrica. Intradevar sunt foarte rare dar exista destule cazuri de masini bune. Nu poti sa le pui pe toate in aceasi oala cu e36-le alea pe Bulgaria vai mama lor care isi taraie toba pe asfalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu le-am pus. Ca sa poti analiza situatia corect trebuie sa te gandesti la masina obisnuita. Nu extremele. Nici cele super intretinyte nici cele lovite si reparate la misto.

Un E36 fara probleme mari cu rugina este o exceptie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e36 rugineste mai rau ca o dacie veche, aripile in general, plus sub aripa dreapta fata e teroare

Share this post


Link to post
Share on other sites

In afara de praguri n-am avut probleme, vopsea originala.

Edited by Laur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.