Jump to content
Sign in to follow this  
raekwon

Crash teste - IIHS (US) & EURO NCAP (EU)

Recommended Posts

Nu e la fel. La Mercedes, bordul ala zici ca a fost turnat. 

 

W212 la momentul introducerii, avea cel mai mare continut de UHSS (adica Ultra High Strength Steel) si otel aliat cu Bor. 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

cacat.

 

doamne fereste de un accident frontal,ca daca te izbesti doar cu 60 la ora in momentul impactului trebuie sa fii norocos.perpendicular pe axa si cu vantu in spate

 

hai sa fim seriosi,testele astea au valoare pur informativa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cam starngi din buci... astea sunt la 60 la ora parca, testele ?

 

plm, si noi mergem in mod obisnuit muuult mai repede de atat. Sunt curios de aceleasi teste la viteze mai apropiate de cele cu care mergem in mod obisnuit, mai ales in afara orasului, gen 140, 180, 200+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vazusem ceva cu un focus la 150 la ora, in zid, se facuse cub in plm. Un test din asta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e la fel. La Mercedes, bordul ala zici ca a fost turnat. 

 

W212 la momentul introducerii, avea cel mai mare continut de UHSS (adica Ultra High Strength Steel) si otel aliat cu Bor. 

 

Stii foarte bine ca nu asta e factorul decisiv. Acum smecheria e sa se deformeze cat mai mult, dar habitaclul sa ramana intact.

Tot norocul e ala care te salveaza. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

la 65km/h se fac.

 

testul este relativ nou, intrucat pana acum nu se testa si capacitatea unui vehicul de a se deforma la impactul doar pe o parte mica. 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aia care fac accident cu 180 km/h si scapa fara nici o zgarietura au noroc cu carul.

 

Imi amintesc acum cativa ani era unul care se rasturnare cu un E39 525i si dupa masina aia a ajuns sa arate ca un E60.

Parca tot 180 km/h avea si a ajuns cu masina in sant. Si dupa si-a facut poze langa epava impreuna cu varul lui. 

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

la peste 100 in momentul impactului poate doar daca esti in ceva hummer h1 ai sanse

 

e absolut devastator socul asupra organelor interne,chiar daca airbagurile functioneaza si habitaclul nu se deformeaza 

Share this post


Link to post
Share on other sites

la peste 100 in momentul impactului poate doar daca esti in ceva hummer h1 ai sanse

 

e absolut devastator socul asupra organelor interne,chiar daca airbagurile functioneaza si habitaclul nu se deformeaza 

 

Hummer e o prostie de masina. Tabla de Logan e mai buna. Exagerez, dar chiar nu e nimic de masina aia.

 

Cum ai spus si tu, degeaba rezista cochilia, daca tie ti se imprastie organele pe interior. De asta se incearca caroserii cu deformare controlabila, sa absoarba cat mai mult din energia impactului. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

is prea multe variabile ca sa poti trage o concluzie

 

uneori e bine ca se deformeaza,in alte cazuri masa masinii e mai importanta

 

spre ex daca dai cu un h1 peste un polo la 100 la ora e usor de imaginat deznodamantul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Degeaba e masa masinii mare, daca otelul e prost. 

 

Spre exemplu, o clasa S modelul actual vs una din `92-98. Am impresia ca va trece ca prin unt, desi vechitura are peste 2300Kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit, Focus la 190 la ora:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

aia inseamna 2 masini care vin in momentul impactului cu 90 la ora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

adica scenariu perfect posibil pe DN1 de exemplu. de fapt chiar soft, daca avem 120 + 120, e si mai nice, cam asa se merge pe DN, minim. in afara localitatilor.

 

ma rog, e o intreaga discutie cu cumularea vitezelor la impact si cum se calculeaza corect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aia inseamna 2 masini care vin in momentul impactului cu 90 la ora.

 

Nu e adevarat. S-a demonstrat ca doua masini care se lovesc la 50km/h sufera acelasi pagube ca si in cazul unei lovituri in parapet la aceeasi viteza (50km/h). 

 

Cred ca a fost si la mythbusters.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In acelasi sens. 

 

stiam ca vitezele se cumuleaza.e logic

Share this post


Link to post
Share on other sites

oricum, felul in care se face focusul ala la 190, iti ridica paru'n cap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La 190 km/h cu orice masina daca lovesti frontal un zid sau ceva care nu se deformeaza deloc te faci chiftea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.