Jump to content
Sign in to follow this  
raekwon

Crash teste - IIHS (US) & EURO NCAP (EU)

Recommended Posts

cred ca nici nu prinde focusul ala 190 in realitate. :)

 

deci nu i pericol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un crash test cu e34 la 300km/h avem ? Sa stie MAS la ce sa se astepte daca goneste cu viteza asta.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un crash test cu e34 la 300km/h avem ? Sa stie MAS la ce sa se astepte daca goneste cu viteza asta.

MAS o pierde pe a lui desi e parcata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

misto, deci fix intre airbag-uri a dat ala cu capu, mai rau de atat nici nu se putea, direct fatality

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ati uitat de Roby din arad cu Porschele de acum ceva ani. La 200+ masina sa facut tzandari, o puteai aduna cu farasul. Si el cu matele intinse langa drum. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astia de la Mercedes erau tari de tot si in anii '80.

 

https://www.youtube.com/watch?v=rW1wGa9wAmw


Poate a- ti uitat de Roby din arad cu Porschele de acum ceva ani. La 200+ masina sa facut tzandari, o puteai aduna cu farasul. Si el cu matele intinse langa drum. 

Foarte nasol. Ai si vazut accidentul? Oribil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes a avut cele mai multe inovatii aduse pe masini inainte de 2000. Apoi nu stiu ce naiba s-a intamplat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca erau si cele mai bune masini pana in anii '90.

 

Mercedes-urile alea vechi par mult mai bune decat orice altceva.
 

Tata a avut un W124 280E si era o masina extraordinara. In '94 era nebunie totala fata de alte masini. Ma rog, eram un copil.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites


Lol. Si dupa ce bubuie toata masina si arde, motorul mai merge. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate ati uitat de Roby din arad cu Porschele de acum ceva ani. La 200+ masina sa facut tzandari, o puteai aduna cu farasul. Si el cu matele intinse langa drum. 

 

avea userul: noname

iar porsche-ul ala era destul de vechi din cate stiu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu l-am vazut, nici nu mi-as fi dorit. La vazut un amic, sofer la smurd. Am vazut insa pozele..

Share this post


Link to post
Share on other sites

pana prin 95 s au facut masinile in alt mod.dupa aia au inceput reducerea costurilor,plasticuri si tabla de conserva

 

mai pusese cineva o poza cu o lada veche busita cu nu stiu ce masina mult mai noua,in care ultima era dauna totala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu l-am vazut, nici nu mi-as fi dorit. La vazut un amic, sofer la smurd. Am vazut insa pozele..

Foarte nasol sa vezi asa ceva.

Am facut o data greseala de a ma uita pe net la niste poze cu un cuplu care murise intr-un accident. Sper sa nu mai vad vreodata asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masinile moderne sunt facute sa se deformeze mai tare, pentru reducerea fortelor din momentul unui impact.

In caz de impcat ele arata mai rau ca generatiile mei vechi, dar pasagerii au sanse sa arate mai bine :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masinile moderne sunt facute sa se deformeze mai tare, pentru reducerea fortelor din momentul unui impact.

In caz de impcat ele arata mai rau ca generatiile mei vechi, dar pasagerii au sanse sa arate mai bine :)

 

Sigur?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

logica este sa se dezintegreze cat mai mult ca sa disipeze forta impactului, dar este vorba de caroserie, parti exterioare, pastrand cat mai mult integritatea habitaclului, cusca pasagerilor gen.

 

in malibu ala, te face compost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MAS, faci si tu vs un F10? Sau mai asteptam sa apara urmatoarea generatie? 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Huayra aratau o chestie interesanta. E facuta sa se rupa in doua in caz de impact lateral.

 

Motorul, transmisia, tot ce in spate, te parasaseste si tu iti vezi de drum in cochilie si te gandesti daca exista dumnezeu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.