Jump to content
Sign in to follow this  
Pole

Primul X5 cu motor de 2 litri

Recommended Posts

http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-19459950-video-performantele-primului-bmw-x5-motor-2-litri-comparativ-modelele-mai-puternice.htm

 

Noul BMW X5 este, pentru prima data in istoria modelului, disponibil cu un motor de doi litri, un turbo diesel supraalimentat cu doua turbine, care dezvolta 218 Cai Putere (CP). In pofida greutatii de peste 2 tone si a motorului diesel de cilindree redusa, BMW X5 xDrive25d reuseste sa sprinteze de la 0 la 100 km/h in 8,2 secunde, fiind cu doar 1,3 secunde mai lent decat versiunea imediat urmatoare, BMW X5 xDrive30d (258 CP).

 

http://0-100.hotnews.ro/2015/02/23/video-performantele-primului-bmw-x5-cu-motor-de-2-litri-comparativ-cu-modelele-mai-puternice/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic.

 

Te astepti de la o dihanie de masina, sa raga motorul ala. Nu sa urle la o mizda la ciclu. 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca asta de 218 e lenes, ce sa mai zici de E53 3.0d?

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai iti zic io.

 

Aici ai un motor de 2 litri, care sigur face ca o masina de barbierit. Pe langa asta, sunt convins ca motorul M57 sigur o sa mai duca ani buni, in comparatie cu ast` mai nou. 

 

Si ca un bonus, exista variante de M57 cu pana la ~280CP. Iar aia posibil sa nu fie limita superioara. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vorba de alta generatie si tehnologie mai noua. Ma rog, eu am mers cu ambele si e mult mai placut modelul nou, iar diferenta de zgomot este insesizabila.

Edited by Laur
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e vorba deloc de noua generatie.

Cel putin la motor. E acel N47 cu probleme la distributie  :lol: Viata-i dura. Economia e grea. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum plm sa nu fie alta generatie? Vorbind strict comparativ cu E53. 

 

Oricum, pe X5 asta nou numai M50d as lua, motorul ala se pisa cu bolta pe 2.5 tone.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io ma refer strict la motorizare. In rest, no me interesada. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe scurt, am invatat un lucru de-a lungul timpului: there's no replacement for displacement

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca-i smechera motorizarea. Atata timp cat taxele sunt mici si puterea e suficienta, care-i problema?

 

Oricum motoarele astea turbo micute sunt viitorul. Toti vor motoare mari, dar de fapt cati isi permit asa ceva?

 

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul chiar este acel N47D20 de care se vaita o gramada ca are probleme cu distributia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu s-a terminat cu problemele alea, cu distributia ? ma gandesc ca fiind un motor nou, ma rog, motor nou pe X5, au remediat situatia. ar fi chiar culmea, tot ei vand kit de distribuitie menit sa indrepte chestia aia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal ar fi sa nu mai aibe probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe ditamai masina pui motor de rasnita de cafea, au luat-o astia razna cu down sizing-ul lor. Legat de impozite, sa fim seriosi, dai zeci de mii pe masina si te uiti la impozit sau eventual la consum...

 

In timp ce stateam de vorba cu un coleg la munca in parcare, pleaca un altul cu un 328i, la care asta se minuneaza ce e sunetul ala pe BMW, (omul era posesor de RAM 1500 cu motor V8 la vremea aia, acum e posesor de X5 3.5i), eu ii zic e sunet de twin turbo de 2 litri in 4 cilindri... Omul da semne a lehamite si spune da, mie mi s-a parut ca e diesel dupa sunet...

Edited by RedCap
  • Downvote 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci mai bine te uiti la un X1 si gata... parerea mea e ca nu iti iei ditamai SUV-ul cu motor de 2 litri care suna ca un drac, numai ca un BMW nu. Asta daca nu se gandesc inteligentii astia de la BMW sa puna niste boxe pe exteriorul masinii care sa dea un sunet mai frumos, daca in interior au pus ASD-ul de ce nu ar pune ceva si pe exterior? :)

Edited by RedCap

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai nene dar nu inteleg care e problema? Cel mai vandut motor de la BMW e 2.0d, nu vad de ce nu s-ar putea pune si pe X5. Nu toata lumea cauta BMW pentru viteza, mai sunt si alte motive pentru care iti poti lua o masina.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

da din snobism de exemplu.

 

2.0d este potrivit pe un seria 3, absolut perfect pe seria 1, dar sa ma iertati, pe un ditamai SUV-ul e ridicol. Ma rog, vorbesc asa din fundul gandirii, poate e doar o idee preconceputa.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand dai 60-70K pe o masina, ma gandesc ca nu-se cele mai mari griji ale tale consumul si impozitul...just sayin'

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-un fel nu e rau. Mai putina poluare, motorul are aceeasi putere cu cel vechi. 

Masinile nu se mai fac sa te tina o viata. Ci sunt bun de consum. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cam cum erau aparatele alea kodak de unica folosinta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masina de aluminiu is the way to go! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.