Jump to content
raekwon

Avioane & stuff

Recommended Posts

cel mai de cacat in avioane mi se pare cursa pe distante lungi. in rest, mai condimenteaza putin zborul


Tarom/British in Europa sunt cei mai OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cele cu elice, cica sunt cel mai creepy de zburat cu ele.

Astea parca zboara la max 3 KM inaltime, ceea ce este destul de nasol daca dai de o furtuna.

Imi spunea un prieten care a zburat cu ele. Cica te zgaltie de te ia dracu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

plm, cursele lowcost sunt periculoase, pentru ca stim foarte bine deja ca pilotii sunt supra solicitati, obositi, aeronavele nu sunt intretinute atat de bine ca la alte companii, in general, oriunde reduci costurile, te astepti sa fie probleme si de asta n-am deloc incredere. Ma rog, am zburat si eu cu blue air o data si a fost totul ok, dar principiul ramane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mentenanta se face la fel peste tot. Nu e ca la service-uri auto. 

 

Plus ca nu stiu daca ei isi fac direct, sau prin subcontractori. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu nu cred in d-astea

 

cand pica, pica

 

 

 

 

 

 

clar avioanele mai vechi au sanse mai mari sa pice dar nu e regula

 

daca intalnesti un carnat sinucigas poate sa fie si cea mai moderna aeronava

 

 

doamne fereste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cele cu elice, cica sunt cel mai creepy de zburat cu ele.

Astea parca zboara la max 3 KM inaltime, ceea ce este destul de nasol daca dai de o furtuna.

Imi spunea un prieten care a zburat cu ele. Cica te zgaltie de te ia dracu.

 

Cesna alea mici da, zboara jos pana in 4000m

 

Astea mari cu elice zboara destul de sus, 7000-7500m. Ca si confort nu e mare diferenta, zgomotul e un pic mai mare.

 

Am zburat cu toate draciile, de la hidroavion la A380. Nu mi-e frica n-am treaba, doar ca pe zborurile lungi nu pot sa dorm si ma plictisesc de mor, imi vine sa dau ture prin avion.

Edited by thesaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mentenanta se face la fel peste tot. Nu e ca la service-uri auto. 

 

Plus ca nu stiu daca ei isi fac direct, sau prin subcontractori. 

 

stiu pe surse, ca la intretinere sau reparatii, din lista de comecianti agreati,, aleg cele mai ieftine variante posibile, de asemenea stiu ca pilotii la wizz sunt supra solicitati barbar, prost platiti si mereu frustrati cu defectiuni tehnice pe care proprietarii le intind cat mai mult pana la reparatie, pe principiul "daca nu pica de tot, lasa asa". Tot din aceeasi susrsa stiu ca 3 luni s-a zburat cu o aeronava wizzair cu nush ce instrumente de bord defecte, foloseau o sursa externa, n-am retinut despre ce era vorba, dar nu au comandat componentele, ca asteptau sa aduca in stoc la aia mai ieftini.

 

deci plm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recunosc ca habar nu am.

Imi povestea un prieten care isi ia PPL, ca cica e bine cand ai vant in fata, ca iti creeaza portanta si este mai nasol cu el in spate.

Si cel mai periculos este vara, pe vreme senina si calduroasa, ca cica nush ce vanturi se formeaza pe aeroport, aerul cald se ridica..etc.

 

Ma rog, am discutat cu el sambata seara, cand aveam vreo 3 sticle de vin la activ, deci imi vin in minte..franturi de explicatii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mai bine sa nu stii

 

ce nu stii nu te deranjeaza

 

 

mi se pare ca daca stiu toate treburile astea tehnice, sunt un fel de "sinucigas"

 

 

 

 

 

poate iau o rafala din spate si mor, sinistru :lol:

 

lool

Share this post


Link to post
Share on other sites

una din dorintele mele pe bucket list, este sa stau o data in cabina pilotilor la un zbor, dar probabil nu se va intampla niciodata, nici daca e tactu' pilot nu cred ca iti da voie in cabina in ziua de azi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, exact asa am facut noi la aterizarea aia ratata din paris de va ziceam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cac pe ele avioane, nu ma urc nici daca ma sedeaza. Atata timp cat mai exista masini ma fwt in ele si in reactoarele lor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pentru mine nu mai exista zborul cu avionu' , asta e, involuat ce sunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da' ce ai patit bre ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand m-am intors din Barcelona ultima oara aterizarea a fost socanta , pt mine, dar din ce am citit pe aici a fost un nimic ..

 

practic la coborare aveam impresia ca avionul dadea din aripi(stateam si la geam in dreptul aripii), in stilul pasaresc desigur, iar pusul pe pista a fost un fel de buf , blue air

Edited by Krebs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiai? Gainile nu zboara.


practic la coborare aveam impresia ca avionul dadea din aripi, in stilul pasaresc desigur, iar pusul pe pista a fost un fel de buf.

 

Aripile oricum oscileaza, doar sunt incastrate doar intr-o parte si sunt supuse unor forte pe toata suprafata lor. Chiar se misca sus-jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da , da din aripi , dar pana atunci n-am mai vazut asa ceva..

 

am un prieten vopsitor la Romaero , a pozat ala toate avioanele , sunt un fel de service pe Europa.


10501972_681430885299800_528399788053343

 

 

1510427_681359041973651_3997277652799460

 

11082518_681356788640543_381124681320366

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puiule, cand ai timp, sa-l intrebi ce masini de spalat piese au aia pe acolo. Daca au. Sar`na. 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce sa-ntreb !?

 

11082464_681460275296861_899838763431926

 

cam asta este inaltimea la cozi 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat de mult pot sa-mi placa hangarale.

 

Intreba-l cum spala piesele, care le repara, rulmenti mari, roti etc. Mai exact daca au masini de spalat piese. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cred ca stie , el e doar vopsitor 

 

dar intreb daca nu uit, ca nu e mare branza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gretica la urcare asa-i? Si aia e senzatie faina. Zici ca treci cu masina peste un hop mai serios si esti cu rotile in aer :lol: .

 

Eu am zburat numai cu avioane mari, de 2 ori cu Wizzair si odata cu Tarom (ma refer dus-intors). Am inteles ca naspa e cu avioanele mici, cand prinde un gol de aer sau un vant lateral, il scutura de ti se deruleaza toata viata pe retina.

 

 

alea nu sunt avioane mari, sunt pistoale cu apa, pai un motor de boeing 777 e aproape la fel de mare in diametru ca si un airbus folosit de wizzair :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.