Scufi 1567 Report post Posted April 1, 2015 cel mai de cacat in avioane mi se pare cursa pe distante lungi. in rest, mai condimenteaza putin zborul Tarom/British in Europa sunt cei mai OK. Share this post Link to post Share on other sites
raekwon 157 Report post Posted April 1, 2015 Cele cu elice, cica sunt cel mai creepy de zburat cu ele. Astea parca zboara la max 3 KM inaltime, ceea ce este destul de nasol daca dai de o furtuna. Imi spunea un prieten care a zburat cu ele. Cica te zgaltie de te ia dracu. Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted April 1, 2015 plm, cursele lowcost sunt periculoase, pentru ca stim foarte bine deja ca pilotii sunt supra solicitati, obositi, aeronavele nu sunt intretinute atat de bine ca la alte companii, in general, oriunde reduci costurile, te astepti sa fie probleme si de asta n-am deloc incredere. Ma rog, am zburat si eu cu blue air o data si a fost totul ok, dar principiul ramane. Share this post Link to post Share on other sites
Scufi 1567 Report post Posted April 1, 2015 Mentenanta se face la fel peste tot. Nu e ca la service-uri auto. Plus ca nu stiu daca ei isi fac direct, sau prin subcontractori. Share this post Link to post Share on other sites
umbrella 933 Report post Posted April 1, 2015 eu nu cred in d-astea cand pica, pica clar avioanele mai vechi au sanse mai mari sa pice dar nu e regula daca intalnesti un carnat sinucigas poate sa fie si cea mai moderna aeronava doamne fereste Share this post Link to post Share on other sites
thesaw 108 Report post Posted April 1, 2015 (edited) Cele cu elice, cica sunt cel mai creepy de zburat cu ele. Astea parca zboara la max 3 KM inaltime, ceea ce este destul de nasol daca dai de o furtuna. Imi spunea un prieten care a zburat cu ele. Cica te zgaltie de te ia dracu. Cesna alea mici da, zboara jos pana in 4000m Astea mari cu elice zboara destul de sus, 7000-7500m. Ca si confort nu e mare diferenta, zgomotul e un pic mai mare. Am zburat cu toate draciile, de la hidroavion la A380. Nu mi-e frica n-am treaba, doar ca pe zborurile lungi nu pot sa dorm si ma plictisesc de mor, imi vine sa dau ture prin avion. Edited April 1, 2015 by thesaw Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted April 1, 2015 Mentenanta se face la fel peste tot. Nu e ca la service-uri auto. Plus ca nu stiu daca ei isi fac direct, sau prin subcontractori. stiu pe surse, ca la intretinere sau reparatii, din lista de comecianti agreati,, aleg cele mai ieftine variante posibile, de asemenea stiu ca pilotii la wizz sunt supra solicitati barbar, prost platiti si mereu frustrati cu defectiuni tehnice pe care proprietarii le intind cat mai mult pana la reparatie, pe principiul "daca nu pica de tot, lasa asa". Tot din aceeasi susrsa stiu ca 3 luni s-a zburat cu o aeronava wizzair cu nush ce instrumente de bord defecte, foloseau o sursa externa, n-am retinut despre ce era vorba, dar nu au comandat componentele, ca asteptau sa aduca in stoc la aia mai ieftini. deci plm. Share this post Link to post Share on other sites
raekwon 157 Report post Posted April 1, 2015 Recunosc ca habar nu am. Imi povestea un prieten care isi ia PPL, ca cica e bine cand ai vant in fata, ca iti creeaza portanta si este mai nasol cu el in spate. Si cel mai periculos este vara, pe vreme senina si calduroasa, ca cica nush ce vanturi se formeaza pe aeroport, aerul cald se ridica..etc. Ma rog, am discutat cu el sambata seara, cand aveam vreo 3 sticle de vin la activ, deci imi vin in minte..franturi de explicatii... Share this post Link to post Share on other sites
umbrella 933 Report post Posted April 1, 2015 mai bine sa nu stii ce nu stii nu te deranjeaza mi se pare ca daca stiu toate treburile astea tehnice, sunt un fel de "sinucigas" poate iau o rafala din spate si mor, sinistru lool Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted April 1, 2015 una din dorintele mele pe bucket list, este sa stau o data in cabina pilotilor la un zbor, dar probabil nu se va intampla niciodata, nici daca e tactu' pilot nu cred ca iti da voie in cabina in ziua de azi. Share this post Link to post Share on other sites
raekwon 157 Report post Posted April 1, 2015 Cica era o piwda la mansa... https://www.youtube.com/watch?v=Xq5LrxUdINw Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted April 1, 2015 da, exact asa am facut noi la aterizarea aia ratata din paris de va ziceam Share this post Link to post Share on other sites
raekwon 157 Report post Posted April 1, 2015 Nu au mai avut loc unul de altul: http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Extern/Stiri/Doua+avioane+s-au+acrosat+pe+pista+pe+aeroportul+din+Dublin Share this post Link to post Share on other sites
Calin 747 Report post Posted April 1, 2015 Cac pe ele avioane, nu ma urc nici daca ma sedeaza. Atata timp cat mai exista masini ma fwt in ele si in reactoarele lor. Share this post Link to post Share on other sites
Krebs 157 Report post Posted April 1, 2015 pentru mine nu mai exista zborul cu avionu' , asta e, involuat ce sunt. Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted April 1, 2015 da' ce ai patit bre ? Share this post Link to post Share on other sites
Krebs 157 Report post Posted April 1, 2015 (edited) cand m-am intors din Barcelona ultima oara aterizarea a fost socanta , pt mine, dar din ce am citit pe aici a fost un nimic .. practic la coborare aveam impresia ca avionul dadea din aripi(stateam si la geam in dreptul aripii), in stilul pasaresc desigur, iar pusul pe pista a fost un fel de buf , blue air Edited April 1, 2015 by Krebs Share this post Link to post Share on other sites
Scufi 1567 Report post Posted April 1, 2015 Nu stiai? Gainile nu zboara. practic la coborare aveam impresia ca avionul dadea din aripi, in stilul pasaresc desigur, iar pusul pe pista a fost un fel de buf. Aripile oricum oscileaza, doar sunt incastrate doar intr-o parte si sunt supuse unor forte pe toata suprafata lor. Chiar se misca sus-jos. Share this post Link to post Share on other sites
Krebs 157 Report post Posted April 1, 2015 da , da din aripi , dar pana atunci n-am mai vazut asa ceva.. am un prieten vopsitor la Romaero , a pozat ala toate avioanele , sunt un fel de service pe Europa. Share this post Link to post Share on other sites
Scufi 1567 Report post Posted April 1, 2015 (edited) Puiule, cand ai timp, sa-l intrebi ce masini de spalat piese au aia pe acolo. Daca au. Sar`na. Edited April 1, 2015 by Scufi Share this post Link to post Share on other sites
Krebs 157 Report post Posted April 1, 2015 ce sa-ntreb !? cam asta este inaltimea la cozi Share this post Link to post Share on other sites
Scufi 1567 Report post Posted April 1, 2015 Cat de mult pot sa-mi placa hangarale. Intreba-l cum spala piesele, care le repara, rulmenti mari, roti etc. Mai exact daca au masini de spalat piese. Share this post Link to post Share on other sites
Krebs 157 Report post Posted April 1, 2015 nu cred ca stie , el e doar vopsitor dar intreb daca nu uit, ca nu e mare branza. Share this post Link to post Share on other sites
Scufi 1567 Report post Posted April 1, 2015 Sa-ti dea `nezeu oua. 1 Share this post Link to post Share on other sites
viper05 37 Report post Posted April 1, 2015 Gretica la urcare asa-i? Si aia e senzatie faina. Zici ca treci cu masina peste un hop mai serios si esti cu rotile in aer . Eu am zburat numai cu avioane mari, de 2 ori cu Wizzair si odata cu Tarom (ma refer dus-intors). Am inteles ca naspa e cu avioanele mici, cand prinde un gol de aer sau un vant lateral, il scutura de ti se deruleaza toata viata pe retina. alea nu sunt avioane mari, sunt pistoale cu apa, pai un motor de boeing 777 e aproape la fel de mare in diametru ca si un airbus folosit de wizzair Share this post Link to post Share on other sites