Jump to content
Sign in to follow this  
raekwon

BMW M7?

Recommended Posts

Daca s-ar face, ar avea si BMW un competitor la MB AMG su Audi S8.

Articol ciordit de aici: http://bmwblog.ro/2015/04/27/bmw-m7-zvonuri-si-planuri-de-viitor/

--

Zvonul lansării modelului BMW M7 revine, mai puternic ca ultima dată. Autobild pune paie pe foc È™i susÈ›ine că o versiune M al viitorului BMW Seria 7  ar putea intra în producÈ›ie anul acesta, urmând a fi lansat în 2016. Ceea ce înseamnă că BMW ar avea, în sfârÈ™it, un competitor pentru Audi S8 È™i Mercedes-Benz S-Class AMG.

ÃŽn ceea ce priveÈ™te performanÈ›ele, se presupune că modelul M de top ar produce 600 CP, dar nu se È™tie încă dacă BMW va folosi un motor V12 sau V8-urile folosite pe M5 È™i M6. Este posibilă implementarea motorului prezent pe ediÈ›ia limitată BMW M5 „30 Jahreâ€, adică V8-ul biturbo, de 4.4 litri, prezent È™i pe modelul M5 normal, doar că inginerii diviziei M au mai lucrat puÈ›in sub capotă, ajungând la performanÈ›e deosebite: 600 CP (cu 40 CP mai mult decat M5-ul normal) È™i 700 Nm cuplu maxim.

În mod normal, designul lui BMW M7 ar trebui să fie bazat pe cel al viitorului BMW Seria 7, în partea din față dominat de grila specifică BMW și a fantelor mari de aer, cu inserții cromate care să evidențieze și mai mult liniile elegante de design ale modelului sportiv. În partea din spate se va păstra aceeași siluetă, marcată tot de inserții cu crom, iar cel mai probabil difuzorul și sistemul de evacuare va fi cvadruplu, asemănător cu cele de pe M5 și M6.

Chiar dacă zvonurile au fost lansate de Autobild, încă nu au fost confirmate de niciun oficial BMW. Ba chiar din contră, Norbert Reithofer, actualul director general BMW, se opune ideii de a lansa BMW M7. Totuși, cererea pe piața automobilelor de lux este în creștere, deci lansarea unui M7 ar putea fi luată în considerare în anii următori.

Nava amiral a diviziei M, în cazul în care o vom vedea vreodată, va avea un preÈ› de pornire de peste 140.000 de euro. Cine a zis că banii nu aduc fericirea nu È™tia ce vorbeÈ™te.

post-80-0-14261700-1430133045_thumb.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

e greu de inteles de ce au intarziat cu lansarea unui concurent pentru s amg si s8

 

au insistat in schimb pe toate suv urile si crossoverele alea dubioase

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si Audi a insistat pe crossoverele alea dubioase :) deci banui ca vor sa acopere cam toata gama existenta, sa aiba alternativa directa la concurenta, sa devina monopol.

 

Am vazut in weekend un Q3, nu ii prea vad rostul, e un A3 steroidizat si inaltat insa nimic "UAU" .

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simplu: sunt mai putini cei care-si permit s amg si s8 decat cei care au q3,q5,q7, x1,x3,x5,x6. Decizie strict de banuti

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si Audi a insistat pe crossoverele alea dubioase :) deci banui ca vor sa acopere cam toata gama existenta, sa aiba alternativa directa la concurenta, sa devina monopol.

 

Am vazut in weekend un Q3, nu ii prea vad rostul, e un A3 steroidizat si inaltat insa nimic "UAU" .

 

Arata efectiv oribil q3 ala.

 

Cat priveste M7, eu nu cred in teoria lui MAS. :P  Asa cum exista S8 si MB AMG, se gasesc clienti si pentru astea.

Si parca citeam undeva ca se castiga mai bine la o astfel de masina, ca si producator, decat la alea de nise, gen X1 sau Q3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa si?pai normal ca sunt mai putini clienti,dar este o piata bine definita si pentru asa ceva

 

tarile arabe,china,sua.un m7 ar rupe norma acolo

 

chiar si in europa cred ca s ar gasi destui sa comande

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu nu inteleg rostul masinilor de genul asta S AMG, S8, M7. plm, o sa isi ia seicii din brunei

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arata efectiv oribil q3 ala.

 

Cat priveste M7, eu nu cred in teoria lui MAS. :P Asa cum exista S8 si MB AMG, se gasesc clienti si pentru astea.

Si parca citeam undeva ca se castiga mai bine la o astfel de masina, ca si producator, decat la alea de nise, gen X1 sau Q3.

Mhm...si X5 a ajuns cu 2.0d, in oferta motoarelor bmw momentan motoarele de 2.0 in diverse trepte de putere reprezinta cam 70% din oferta, dar ar fi multi interesati de un m7 cu motor de 4.4biturbo?! U serious?!:huh:

X1, x3, q3 si restul drezinelor astora care merg cu motoare care ar rasni cu succes cafeaua se vand in draci si zici ca ar aduce mai mult profit m7 pentru ca s-ar lua 30 de bucati in dubai???

Edited by MAS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta cu cat castiga pe unitate d`astea scumpa, un producator, nu am link sa iti dau, de aceea ma opresc aici, ca nu pot sa probez.

Repet, daca nu ma inseala memoria, parca asa stiam...

Insa era vorba de strict cat se castiga per unitate nu cate unitati se vor vinde intr-o piata.

 

Cat priveste piata, nu cred ca se va adresa in principal pietei Europene, piata de altfel matura si preocupata de downsize ci pietelor din US, Emirate..China..etc si nu cred ca se vor vinde 30 de bucati.

 

LE: cu siguranta isi vor face ei calculele mult mai bine,  noi ne dam cu parerea sa treaca timpul.

Edited by claudiusnc

Share this post


Link to post
Share on other sites

De acord cu tine, insa degeaba te costa productia 50.000 de euro si tu o vinzi cu 150.000, daca vinzi 50buc/an. Adica faci un peofit de vreo 5mil eur, iar un kkt de x1 il vinzi cu 40.000 si te costa 8.000 productia si vinzi 5-6000 anual.32.000*5.000 cat face? Ma cam incurc la calcule si d-aia :)

 

In plus, daca socotim si faptul ca 5000 de masini vor avea nevoie de mult mai multe piese la sevisare normala, plus rata de reparatii uzuale sau din accident, fata de ssevisarea a 50 de masini m7 vandute anual la care in general va fi intretinere si foarte rar reparatii de accident, deja soluia de a avea un m7 in oferta devine mega-ne-avantajoasa. Cred ca M7 tine strict de blazon. Aspect de care, de la Seria 8 incoace, BMW nu a mai fost deloc interesat. A intrat in marea cursa cu vw pentru cat mai multe unitati vandute si atat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cumn sa te incurci ma tu la calcule, nu ai stabilit tu ca, matematic, e34-ul ala prinde 300 la ora ?

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

o masina de gen se face si pentru imaginea firmei

 

sunt exemple de modele care nu sunt profitabile dar aduc un mare plus de imagine

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMW oricum e la cel mai inalt nivel ca imagine.

 

Nici eu nu vad rostul unei masini de genul asta.

La fel cum nu vad rostul unui X5 M, masini de teren AMG si alte nebunii d-astea.

 

Singurul rost este sa le arati altora ce bani multi ai.

 

Daca as avea atat de multi bani, mi-as lua ceva super sport, nu o balena.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ganditi va numai cate corpuri diplomatice exista,mediul politic,presedinti etc

 

o varianta blindata cred ca s ar vinde ca pita calda

Share this post


Link to post
Share on other sites

cer pedepsirea posturilor monosilabice si fara continut. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

da am si eu o nelamurire, masinile astea noi asa futurama, nu mai au guri de ventilatie, adica sunt si alea generate pe display ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.