Jump to content
raekwon

Cum s-a descoperit că Volkswagen frauda testele de emisii din Statele Unite

Recommended Posts

Mda...au inceput sa zambeasca : fata de la piese, patronul service-ului care e si mecanic, mecanicul cu testerul...si eu, bineinteles :LMAO:

Nu puteau spune altceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa mor daca e ceva de ras...sau de zambit.  jeebs se tavaleste in schimb.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu puteau spune altceva.

Nu ii puteau spune in fata ca e dobitoc, asta e clar.

 

 

sa mor daca e ceva de ras...sau de zambit.  jeebs se tavaleste in schimb.

 

Pai ce pwla mea are treaba Passatul din 2006 cu scandalul iscat in care masini implicate sunt cele incepand din 2009? E dobitoc prostanacul ala de client al service-ului.  :flowers:

Devine amuzanta incultura, aia bagau ca negrii pe plantatie, ca aveau 5 masini in hala, si m-am mai bagat si eu, si vine incultul cu dinastea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa stii ca in service auzi zilnic tampenii.

Uneori e mai bine sa taci inteligent decat sa vorbesti ca un idiot.

Cea mai mare tampenie e ca unii incearca intotdeauna sa te convinga ca ei de fapt se pricep foarte bine la masini si mecanica, insa vin la service pentru ca nu vor sa se murdareasca sau n-au timp de reparatii. Irelevant si o discutie idioata oricum o dai.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa stii ca in service auzi zilnic tampenii.

Uneori e mai bine sa taci inteligent decat sa vorbesti ca un idiot.

Cea mai mare tampenie e ca unii incearca intotdeauna sa te convinga ca ei de fapt se pricep foarte bine la masini si mecanica, insa vin la service pentru ca nu vor sa se murdareasca sau n-au timp de reparatii. Irelevant si o discutie idioata oricum o dai.

 

Deasta cand merg la service, las masina, lista cu ce mi se pare ca e problematic si eternul "Ma sunati daca e ceva, daca nu, ne auzim cand e gata" :) .

 

Nu am rabdare de discutii cu oamenii care se perinda pe acolo din plictiseala, pe mecanici poate ii mai intreb una-alta, insa pe clienti, niciodata.

 

Apropo de ineptii. Nici cu soarecii de biblioteca de colegi nu am rabdare de discutii.

Ultimul mi-a zis ca se strica mai repede piesele la seria 5 decat la seria 3 ca e mai usor seria 3. Daca 200kg fac o atat de mare diferenta, pai baga-mi-as pwla in ele masini, in inginerii de la BMW care fac piese specifice per tipul de caroserie si asa mai departe.

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

dai dracul ca la diesel nu prea au pastrat trendul au tinut kktul ala de 1.9 20 de ani, altceva nu stiau.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil cel mai fiabil motor diesel montat vreodata pe o masina de serie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil cel mai fiabil motor diesel montat vreodata pe o masina de serie.

 

Aha, la 200.000 mi-a cazut ax cu came, pompa tandem...etc.

Masina servisata 100% in reprezentanta, luata de la 0 km, de nou.

--

BTW, am si un Seat 1.6 TDI din 2011. Sunt curios daca ma cheama pentru el...

Aaaaa....e si varianta aia ECOmotive, adica verde, de aia de scoate numai oxigen pe esapament.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil cel mai fiabil motor diesel montat vreodata pe o masina de serie.

eu as zice ca ar fi  M51  2.5 td, tds. . dar ma rog. 

misto filmuletul, deci practic o sa faca un update de soft si o sa creasca consumul binisor de tot.. se termina cu consumuri de 4%..

sau schimba catalizatorul pe Adblue, si ii costa pe ei  a caciula de bani, ca ala e scump rau de schimbat.. 

Edited by DOMI

Share this post


Link to post
Share on other sites

dap, asa zice la wikipedia ca e tehnologia folosita de vw  in motoarele lor "clean diesel " vandute in state.   :)

am aruncat un ochi de curiozitate pe forum la vw..au inchis topicul .. :)

Edited by DOMI

Share this post


Link to post
Share on other sites

plm in esenta tot un catalizator imbunatatit e. nox trap. ca sa fie pe intelesul prostilor 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca acum e de intrat pe forum la vw si facut flame :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

am intrat acum sa vad, bai esti nebun ? astia nu au nici un topic legat de subiectul asta. lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

dupa cum vezi e inchis.. :) 

oricum e jale, nu o sa se duca nici pulea la recall..ca le e frica orica o sa creasca consumul ori putere mia mica..  sa vezi atunci, is curios daca le mai da cineva itp- fara dovada ca au fost la recall.. :) 

abia atunci incepe jalea.. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cica ar urma BMW dupa spusele celor din comunitatea vwforum...

 

Salutare
 
Desi sant fan de can ma stiu si am avut de la Golf 3 la Passat 3C, cred ca vw merita aceasta palma, pt modul cum ne trateaza in ultimii ani.
 
Haideti sa ne aducem aminte, celebra pompa de alimentare din rezervor, am prieten cu motorul mort in depasire pe Valea Oltului din cauza pompei, celebrele injectoare PD care intr-un final au beneficiat de recall, pompele de ulei care te lasa cand vor ele, la care tot romanul ingenios a gasit rezolvarea, vw recomandand solutia mult prea scumpa cu schimbarea baii si trecerea la sistemul cu pinioane, celebrul lant de la 1.2 TSI nici acum rezolvat, turbine la 1.2 TSI, rateul DSG7, injectie CR care provoaca pilitura, axe cu came rotunjite mult prea devreme, celebrul 1.9 TDI cod BXE la care iti ies pistoanele prin bloc pe la 100 si ceva de mii, volante de 3 lei...... si exemplele pot continua.
 
Pt ca fratele meu posesor de passat 2009, a preferat sa plece in Grecia cu Golf ALH din 1999, ca sa fie sigur ca nu are probleme cu cristalul Swarovski Passat, vw merita amenzile si pierderile ce vor urma, poate isi revin si vor fabriva masinile ce erau odata, masinile de care ne-am indragostit odata, nu minciunile ce ni se vand acum !

 

:lol:  :lol: 
 

Probabil ca nu se va intampla mare lucru cu piata auto din DE. Am vazut o statistica, pe piata SH nu se observa deocamdata nicio scadere de pret la dieselurile VW. In definitiv, de ce ar fi? Asa cum a anuntat VW, masinile afectate vor fi rechemate in service si se va remedia problema. Cum? Deocamdata nu se stie nimic oficial....insa circula variante de la dezactivarea softului (la motoare mai mici) si pana la adaugarea sistemului AdBlue. O sa vedem. Insa pentru proprietari, atat persoane fizice cat si juridice, nu astept niciun fel de impact financiar. Eventual masina trebuie lasata candva in service, deci efortul de a o duce acolo si de a o ridica.
 
Ceilalti producatori germani de care spui nu sunt germani deloc biggrin.png Opel tine in continuare de GM si Ford e ...ford. R&D-ul marcilor astea se face in principal in US, deci e alta mancare de peste. Marcile germane sunt cele din VAG, Daimler si BMW. Referitor la ele, exista suspiciuni ca er fi facut jmekerii similare, deocamdata nedovedite oficial. Din ce aud, va urma BMW...
 
UPDATE: Se vorbeste de 11 limioane de masini afectate, dar numai 5 milioane vor fi rechemate. Diferenta vine de la faptul ca in 11 milioane de masini softul a fost instalat, insa numai in 5 milioane e activ wink.png

Edited by raekwon

Share this post


Link to post
Share on other sites

treaba e mia complicata. 

din ce am inteles ca functioneaza sistemul ala al lor de NOX trap .. ar fi 3 variante de remediere.. unul.. dinsoft, sa bage post combustie tot timpul. aia mareste binisor consumul. 

A doua sa treca catalizatorul pe Adblue, aia o sa coste VW 1000 de euro de masina lejer.. 

a treia solutie tot din soft, dar sa nu iasa consumul  mult mia mare, mai taie din cai.., iar nu stiu care vrea asta.. 

is curios si eu ce o iesi.. eu cred ca o sa bage postcombustia sa functioneze non stop, fix ca in timpul testului masluit si o sa taca ca mortul in papusoi ca se mareste consmul, oricum ala in viata reala e greu de dovedit..  asa ca muia o sa fie tot la client.

dar mai vedem, ca sigur o sa despice careva in 4  solutia  de remediere propusa.. ca acu sunt toti cu ochii pe ei ca pe butelie.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nicidecum. la comenzi de 5 milioane de unitati, le cumpara pe mentosane. 

A doua sa treca catalizatorul pe Adblue, aia o sa coste VW 1000 de euro de masina lejer.. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

le cumpara pe mentosane, dar tot o sa coste ceva..  numai sa organizezi treaba, transport, ore de manopera la reprezentante.. stiu, mai ieftine decat la pulime, dar oricum o sa coste ceva.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.