Jump to content
raekwon

Cum s-a descoperit că Volkswagen frauda testele de emisii din Statele Unite

Recommended Posts

Acum daca esti destept si ceva banuti te poti imbogati. Inca nu se stie suta la suta dar a mai fost un precedent la alta marca si exact asa sa intamplat. Daca se va intampla la fel credca ma voi imprumuta la banca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wolfsburg, 2015-09-29
Volkswagen AG announces action plan to update diesel vehicles with EA 189 EU5 engines  

• New vehicles with EU6 engines currently available not affected
• Technical solutions being developed and will be presented to responsible
  authorities before end of October

Volkswagen AG is announcing its action plan to correct the emissions characteristics of diesel vehicles.

In a first step, the customers affected will be informed that the emissions characteristics of their vehicles will be corrected in the near future. All vehicles are technically safe and roadworthy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca astia cu masinile nu sunt singurii care triseaza. Cica si Samsung ar trisa. La televizoare. Ca si la televizoare se fac niste teste de luminozitate si de consum. Si Samsung ar recunoste imaginile dinamice specifice testarii si ar reduce consumul prin scaderea luminozitatii.

“The purpose seems to be to pass the peak luminance measurement test and then reduce luminance (and power) to get a better energy label ranking when the on power is measured,”

http://www.theguardian.com/environment/2015/oct/01/samsung-tvs-appear-more-energy-efficient-in-tests-than-in-real-life?CMP=fb_gu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si bărbații, in genere, mint: "vai, nu stiu ce mi s-a-ntamplat, da' așa ceva io n-am mai pățit"

 

 

 

Toți vând iluzii:)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

informatii noi.. inca vreo 10 masini descoperite.. 

desi la test ies ok, in functionare cam de 10 ori mai mult NOX.. 

http://www.economica.net/masinile-diesel-produse-de-renault-nissan-hyundai-citroen-fiat-si-volvo-ar-depasi-nivelul-emisiilor-adac_107876.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci da, una bucata de Seat Leon, 1.6 TDI, implicată in scandalul noxelor.

Mai este si Ecomotive, adică prietena cu mediul :))))))

Probabil o s-o resofteze....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cica cele de 1, 6 se pot rezolva prin soft. Insa cele de 2 l vor trebui AdBlue si inlocuite injectoarele plus o mica scadere de putere ca sa le scoata E5. Eu cred ca nu le vor face nimic pana la urma ci vor returna inapoi banii la diferenta taxelor de poluare.

Dar zic unii ca motoarele nici macar E4 nu ar iesi ci doar o idee peste E3

Edited by Calin

Share this post


Link to post
Share on other sites

si o sa se duca pulea sa le modifice masinile, pai cine e prost sa isi softeze masina sa cosume mai mult si sa fie mai lesinata ? e ca si cum ai merge la medic sa iti scurteze ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol puterea masinii e direct proportionala cu peula

 

ps vezi ca mas are 300 cai ...

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci sunt unii purisani pe vwforum...

Tare este faptul ca a avertizat VAG inca din anul 2014 ca sunt probleme pe masinile lor, insa ei nu.

Deci nu s-a dus cu datele la presa ...etc, cum speculeaza unii care nu vor sa creada.

Deci sa te pishi pe tehnologia clean diesel de la VAG.

 

Interviul cu cel care a descoperit frauda VW: http://adevarul.ro/economie/business-international/povestea-john-german-inginerul-descoperit-frauda-scandalul-volkswagen-buturuga-mica-rasturnat-carul-mare-nemtesc-1_561e1060f5eaafab2ca42e75/index.html

 

„Am zis că s-a defectat echipamentul“  â€žCând (cercetătorii) au văzut prima oară rezultatele, au crezut că era ceva în neregulă cu echipamentul“, spune German. „Am găsit emisii mari, foarte mari, în lumea reală“, completează el. „Passat avea emisii între 5 ori ÅŸi 20 de ori mai mari decât standardele. Modelul Jetta era ÅŸi rău. Scotea între 13 ÅŸi 35 de ori mai mult decât standardul“, arată German. „Iar când au văzut că la X5 ei înregistrează emisii foarte, foarte mici se gândeau - «OK, deci nu a fost echipamentul nostru de vin㻓, mai spune el.


--

Interviul original: http://www.bbc.com/news/business-34519184

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca nu e nimic concret desi nu m-as mira sa fie adevarat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In ritmul asta euro 10 probabil va insemna motor electric

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am o jetta cu motorul in cauza. Masina se misca chiar binisor pentru cei 140 de cai declarati. Spun asta pentru ca se tine bine pe langa un prieten ce are un e90 2.0d cel de 163cp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu din ce am inteles, de fapt masinile respective au mai multi cai, decat cei declarati, asa rezulta si din testul ala postat mai sus. ceea ce e foarte tare, practic ai masina tunata din fabrica, ce plm. cine ar fi prost sa mearga sa le resofteze ca sa fie mai puturoase si sa consume si mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am o jetta cu motorul in cauza. Masina se misca chiar binisor pentru cei 140 de cai declarati. Spun asta pentru ca se tine bine pe langa un prieten ce are un e90 2.0d cel de 163cp.

 

Jetta e mai usoara si de aceea se tine de e90.

Se tin astea mai noi de 150 CP fata de 184, insa se pierd la viteze mari, unde BMW inca mai trage.

Oricum, imi era suspect de cat de repede a trecut VW de la puteri de 105 la 184, fara sa faca vreun big improvement in tehnologie....

Share this post


Link to post
Share on other sites

cine ar fi prost sa mearga sa le resofteze ca sa fie mai puturoase si sa consume si mai mult

Da mah, dar omori puii de foca

 

baby-harp-seal_78.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cica cele de 1, 6 se pot rezolva prin soft. Insa cele de 2 l vor trebui AdBlue si inlocuite injectoarele plus o mica scadere de putere ca sa le scoata E5. Eu cred ca nu le vor face nimic pana la urma ci vor returna inapoi banii la diferenta taxelor de poluare.

Dar zic unii ca motoarele nici macar E4 nu ar iesi ci doar o idee peste E3

 

Haudi-ul asta 2.0 are adblue. Curios este ca masina a fost livrata la sfarsitul lui august. deci stiau ei ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-20587948-ancheta-sua-care-descoperit-softul-vokswagen-pornit-functionari-europeni-frustrati-lipsa-actiune-comsiei-europene.htm

interesant, se pare ca in institutiile europene se stia din 2011 dar comisia a ingropat totul, si niste functionari i-au turnat la americani ca se saturasera.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.