Jump to content

Recommended Posts

Nu imi place deloc sa deschid topice in aceasta sectiune, dar...

Masina am cumparat-o in 2012. Modelul meu are, daca nu ma insel, 216 - 218 CP din fabrica. Fostul proprietar a facut chip tuning in Viena, masina are 265 - 270 CP. 

De cand am cumparat-o pana acum 2 luni a mers impecabil, totul ok, insa acum, scoate un fum negru si des. Mai des o face cand ii dau talpa, insa am observat si de multe ori cand parchez, la relanti, scoate cateva secunde un fum negru foarte des.

Sper sa ma fac inteles: baietii au pus testerul, mi-au aratat si mie: in "configuratia" chipului toti parametrii sunt pusi la minim, totusi are prea mare presiune turbo (mi-au aratat cat este presiunea si cat ar trebui sa fie, insa nu mai tin minte), relanti-ul este mai mare si alti parametri care sunt mai mari decat ar trebui sa fie. Le-am spus sa dea jos chipul si sa lase masina la configuratia standard, insa au zis ca ei nu pot, doar cel care a pus chipul si cu programul care s-a pus.

La intrebarea mea care sunt problemele posibile care ar urma sa apara, au zis ca va avea smucituri tot mai puternice, va incepe sa cada in bot (sa se opreasca), oprit motorul, pornit motorul apoi isi va reveni. Va face treaba asta tot mai des, pana nu va mai porni deloc. Daca am drum la Viena sa ma duc cat mai repede la cel care a pus chipul. Ultima faza va fi ca nu va mai porni -> trailer -> Viena.

 

Sa fie viitorul atat de sumbru?  :(

 

P.S. Este posibil ca motorul se "obisnuieste" cu chipul, deci motorul nu mai lucreaza dupa calculatorul lui, ci chipul isi "impune" parametrii lui? Pare SF...

Edited by mimima

Share this post


Link to post
Share on other sites

fum negru e de obicei amestec prea bogat in motorina....

am vazut ca prima data apare la schimbarile de viteza la astea chipuite, apoi tot mai des... 

probabil vreun senzor detecteaza presiunea aia prea mare si ii taie aerul....

deci poate fi de chipuire... 

lasa ca vezi si tu viena, e un oras frumos, transport public foarte bun.. nu e dracul asa neagru, daca era chipuita la barlad, ce dreacu faceai..... 

vad ca ai probleme si cu cutia, tot de la chip se trage, cuplul mare omoara cutiile automate mult mai repede..

Edited by DOMI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum mergi de obicei cu ea? EGR-ul a fost vreodata curatat? Cauta si geometria turbinei. e posibil sa fie incarcata si sa nu mai lucreze cum trebuie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum mergi de obicei cu ea? EGR-ul a fost vreodata curatat? Cauta si geometria turbinei. e posibil sa fie incarcata si sa nu mai lucreze cum trebuie

La inceput am mers cu ea batraneste pana s-a infundat DPF-ul si l-am schimbat. Tot atunci i-au curatat turbo si au schimbat ceva motoras electric la turbo (ceva cu admisia).

De atunci (de aprox. 6 luni), dupa ce se incalzeste motorul, jar mananca, ii dau talpa. Fumul a aparut dupa vreo 1 - 2 luni dupa ce s-a schimbat DPF-ul. Putere nu a pierdut, nu simt nimic schimbat, doar fumul asta...

fum negru e de obicei amestec prea bogat in motorina....

am vazut ca prima data apare la schimbarile de viteza la astea chipuite, apoi tot mai des... 

probabil vreun senzor detecteaza presiunea aia prea mare si ii taie aerul....

deci poate fi de chipuire... 

lasa ca vezi si tu viena, e un oras frumos, transport public foarte bun.. nu e dracul asa neagru, daca era chipuita la barlad, ce dreacu faceai..... 

vad ca ai probleme si cu cutia, tot de la chip se trage, cuplul mare omoara cutiile automate mult mai repede..

Pe mine ce ma macina nu este Viena, sunt satul de ea, ci faptul ca trebuie sa-l caut pe cel de la care am cumparat-o, ala sa ma puna in legatura cu austriacul ala, daca o mai exista, lol.

 

Este adevarata faza ca doar cel care a pus chipul poate sa o repare, cu programul cu care s-a pus?

Edited by mimima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu s-a anulat, doar schimbat. Nu nou, ci de la masina cu 180.000 km la bord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe tester ce erori apar?

 

Vezi sa nu existe problema la racordul flexibil sau colierul care strange teava de la racitor la EGR.

Deasemenea vezi daca furtunurile de vacuum sunt ok si daca EGR-ul functioneaza normal.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Este adevarata faza ca doar cel care a pus chipul poate sa o repare, cu programul cu care s-a pus?

 

Soft-ul de fabrica ti-l poate pune oricine are interfata, harta originala si cateva cunostinte ca sa nu-ti blocheze calculatorul masinii. Nu trebuie sa bati drumul pana in Austria. Injectoarele ti le-au verificat baietii aia? Fumul negru arata exces de motorina

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe tester ce erori apar?

 

Vezi sa nu existe problema la racordul flexibil sau colierul care strange teava de la racitor la EGR.

Deasemenea vezi daca furtunurile de vacuum sunt ok si daca EGR-ul functioneaza normal.

Ha!!

Ma gandesc, ca are ceva legatura cu EGR. 

Deci EGR recircula gazele de esapament. De o vreme, efectiv nu pot circula cu geamul jos, imediat se umple habitaclul cu gaze de esapament. M-am gandit ca difuzorul spate le mai intoarce, mai intra, dar da-o dracu', la viteza mica ce sa mai intre, iar vantul nu sufla tot timpul...

Am verificat si traseul evacuarii de sub masina deoarece s-a schimbat DPF-ul, pe acolo nu scapa gaze de esapament. 

Ieri, motorul era pornit si cand am trecut prin fata masinii am simtit miros de gaze de esapament...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha? 

Parca asa facea domnul procuror. M-am speriat putin.


Ieri, motorul era pornit si cand am trecut prin fata masinii am simtit miros de gaze de esapament...

Poate ai galeria de evacuare sparta. E problema comuna la E60.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

la orice reprezentanta bmw, ti se poate rescrie soft-ul original al masinii.


Ha? 

Parca asa facea domnul procuror. M-am speriat putin.


Poate ai galeria de evacuare sparta. E problema comuna la E60.

 

da chiar, asta cu galeria e posibil, si eu am avut-o sparta, e o infectie de tabla, chiar Bogdan mi-a schimbat-o, insa am pus din aia de fonta, fara moarte. chika laka cichi cha.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Galerii de admisie si evacuare am pus in 2012 noi noute, sa se duca in 3 ani?!

 

Mi s-a propus si mie atunci sa pun de fonta, de E39 potriveste daca nu ma insel. dar eu nu si nu, vreau noua...

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa controlezi furtunele de vacuum.da de obicei cand sunt distruse o sa observi si pierdere in putere,pe langa fumul negru in sarcina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce am mai observat este ca are o intarziere la acceleratie.

Daca de exemplu merg cu pedala de acceleratie 1/3 apasata si ii dau blana, reactioneaza instant, insa daca eliberez pedala de acceleratie si apoi ii dau blana, trec cateva fractiuni de secunda pana la aprox. 1 secunda pana tasneste.

Edited by mimima

Share this post


Link to post
Share on other sites

am avut o problema asemanatoare la e39 525d,tot asa resoftat

 

pierdere de putere,fum negru gros in sarcina.s a dovedit a fi un cacat de furtun de vacuum,care duce la turbina

 

ia le prin eliminare,s ar putea sa fie o problema minora.si nu mai merge batraneste sau subturat,ca vei termina turbina

 

vezi si la egr,cum zicea careva mai sus

 

pune o pe tester si vezi si injectoarele sa fie in parametri

Share this post


Link to post
Share on other sites

ar putea sa fie o problema minora.

 

pana la 7 de ani de inchisoare. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.