Jump to content
Sign in to follow this  
verssatu

EML si ASC aprinse in mers

Recommended Posts

Am citit tot felul de variante, de la bujii la senzori...clapeta de accelerație sau bobine. Dar niciuna la m54...asa ghinion sa am?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deconecteaza si tu bateria si pune-o la loc

 

Mie-mi ies cu d-astea simple ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

S au stins dupa ce am repornit-o. Dar tot întrerupe muia de zici ca sunt cu Wartburg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PM lui @Simi fără lea. Cică e tata lor.

 

PS. Scuze, dar nu eram noi dacă nu-ți zicea careva.

Edited by RareÈ™
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca e electrică, am si check engine aprins iar testerul zice ceva de camshaft senzor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul ax cu came?dubioase tzignale

 

Cat e un senzor de ala sa l schimbi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreo 250 de lei am dat eu pe unul... frantuzesc parca

 

cam 2 ani de cand l-am schimbat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, se poate. Atunci cand ai intinzatorul uzat. Sau lantul.

Daca ai eroare de senzor de axa cu came, asta e principalul indiciu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

După ce am schimbat si sondele Lambda de dinainte de catalizator, iar mi s-au aprins martorii in bord. După schimb, nu mai lua erori pe motor, ceva fuel trim bank 1 si bank 2 adică pompa de benzina sau disa. Dar de ce mi se mai aprind alea in bord? Mai am puțin si o dau de gard, ma lasă nervii...am tot citit ca ar fi de clapeta de acceleratie. Aia se schimba sau se curată?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am verificat. Intr-adevăr, pare ca sta prost la intake, are ceva pierdere pe undeva, s-a întâmplat prea subit, de pe o zi pe alta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanos-ul  daca e il auzi cred, tacane si rontaie  cand e bulit .. 

fuel trim bank 1 /2 e altceva, nu are treaba cu pompa. 

ala apare cand se atinge limita de compensare a amestecului aer/combustibil..adica atinge o valoare maximala de debit de benzina in  conditile in care senzorii spun ca intra X aer in motor la temperatura Z si sondele lamabda  zic ca iese y.. deci e legat de amestec..  

cand ai erori de sonde lambda/ debitmetru, missfire, aer fals  apar si alea. 

 

daca zici ca ai schimbat sondele lambda, o fi ceasul si la debitmetru acu..  sau aer fals sau bobine-missfire.. sau...sau.. mai sterge din ele si vezi ce mai apare... :(

Edited by DOMI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valva disa e suspecta...o desfac in weekend sa văd in ce hal e garnitura si dacă mai funcționează.

Pai ce dracu, debitmetrul aprinde asc si eml??

Share this post


Link to post
Share on other sites

eml si asc se aprind de la electronica,cabluri proaste, senzorii abs, clapeta aia de acceleratie  smechera  "drive by wire" care e o galagie de bani... 

batraneste  bre masina, se duce partea electrica.. contacte, izolatii pe la cabluri.. 

cei ai tu, parca e39 cu motor m54 nu ?  sunt posturi de cate 10 -15 pagini cu EML si ASC aprinse pe forumuri pe afara.. la unii a fost  corpul clapetei, la altii senzorii ABS, altii au scapat doar cu mufele curatate.. cum ai noroc.. 

Edited by DOMI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, burduful de după debitmetru era crăpat pe aproape întreaga circumferință. Si a revenit cu niște ducktape momentan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.