SLY 2045 Report post Posted December 1, 2015 De stricat nu cred ca strica, dar nici prea multa baza n as pune pe chestii de genul asta, pana la urma vor si ei sa vanda un produs Cata vreme un injector functioneaza in parametri, e greu de demonstrat ca folosirea unui aditiv oarecare i ar prelungi viata La benzinar mai bagam octane booster, o solutie care creste cifra octanica.asta dupa ce puneam si benzina de 100:) se simte diferenta mai ales la peste 200 de cai, iti da ceva putere prin arderea marita da nu stiu cat de mult influenteaza si uzura motorului Share this post Link to post Share on other sites
KIP 687 Report post Posted December 1, 2015 E o solutie ptr sistemul de injectie care chiar isi face treaba si eu o folosesc de vreo 2 ani. E de la Xado sub forma de seringa. Se baga la 40 litri de motorina si isi pastreaza proprietatile un an sau 10.000 km. Share this post Link to post Share on other sites
umbrella 933 Report post Posted December 1, 2015 deci ai cumparat doua seringi Share this post Link to post Share on other sites
Calin 747 Report post Posted December 1, 2015 Si uleiurile Xado sint excelente, insa si cam scumpe. Share this post Link to post Share on other sites
F&F 1632 Report post Posted December 1, 2015 deci ai cumparat doua seringi Tu plus Sherlock Holmes. Share this post Link to post Share on other sites
KIP 687 Report post Posted December 2, 2015 Calin, pot sa iti iau cu 40 lei litrul uleiul Xado daca vrei vreodata. Share this post Link to post Share on other sites
Cici86 2 Report post Posted December 3, 2015 In final ce ma sfatuiti? Sa pun aditivi in motorina sau nu? Share this post Link to post Share on other sites
F&F 1632 Report post Posted December 3, 2015 Ce părere ai despre Kip? Share this post Link to post Share on other sites
verssatu 1165 Report post Posted December 3, 2015 Lasă-i dracu de aditivi Share this post Link to post Share on other sites
jeezy 318 Report post Posted December 3, 2015 Eu nu am bagat aditivi si nici nu bag. Nu da masina nici un semn ca vrea ceva extra. Share this post Link to post Share on other sites
Cici86 2 Report post Posted December 3, 2015 Ok,voi merge in continuare doar pe carburantul mai scump,fara aditivi pentru injectoare. MS baieti Share this post Link to post Share on other sites
jeezy 318 Report post Posted December 3, 2015 (edited) Eu nici dinala nu bag cel mai scump, cel mai ieftin bag. Mol in ultima vreme si in rest Rompetrol. In afara cum se nimereste, Mol, Omv din nefericire, etc. La Rompetrol am renuntat ca niciodata nu le mergea compresorul de aer, sa imi verific presiunea in roti. Si plus ca masina actuala, a mers cu motorina din Mol. Edited December 3, 2015 by jeezy Share this post Link to post Share on other sites
kathalin 12 Report post Posted December 4, 2015 De ce OMW din nefericire? Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted December 4, 2015 bah, pe cuvantu' vostr ca ati sesizat vreo diferenta la alimentarea cu motorina ? deci in afara de o singura data cand am bagat de la agip si parca mergea aiurea si fumega, in rest bag de unde nimeresc, petrom, omv, mol, rompetrol si scumpa si ieftina, depinde de care pompa e mai libera si fiu al dreq daca am observat vreo diferenta. Cand aveam benzinare, intr-adevar, era sa zicem diferenta, dar la motorina... ... mea, cred ca e vrajeala. 1 Share this post Link to post Share on other sites
jeezy 318 Report post Posted December 4, 2015 (edited) De ce OMW din nefericire? Scotea fum la accelerat mai tare, gen schimbat in 3500rpm. Singura data cand am vazut ca da fum la fiecare acceleratie mai puternica si constant. Am bagat un drum Budapesta-Viena si retur in aceeasi zi. Seara ma scotea din sarite masina cu norul de fum. Vedeam norul in farurile celor din spate. Doar cu asta din OMV Budapesta. Cu Mol si Rompetrol, nu am avut problema asta. bah, pe cuvantu' vostr ca ati sesizat vreo diferenta la alimentarea cu motorina ? deci in afara de o singura data cand am bagat de la agip si parca mergea aiurea si fumega, in rest bag de unde nimeresc, petrom, omv, mol, rompetrol si scumpa si ieftina, depinde de care pompa e mai libera si fiu al dreq daca am observat vreo diferenta. Cand aveam benzinare, intr-adevar, era sa zicem diferenta, dar la motorina... ... mea, cred ca e vrajeala. Singura diferenta cred ca e in cat fum scoate. Edited December 4, 2015 by jeezy Share this post Link to post Share on other sites
kathalin 12 Report post Posted December 4, 2015 Nu am bagat de seama pana acum. O sa incerc sa bag de la mol sau rompetrol motorina sa vad cum se comporta. Share this post Link to post Share on other sites
MAS 267 Report post Posted December 4, 2015 Kathalin draga nu mi-ai raspuns Share this post Link to post Share on other sites
kathalin 12 Report post Posted December 4, 2015 (edited) MAS, Mie si frica sa intreb la ce nu ti-am raspuns, desi, din cate stiu, nu sunt dator cu nici un raspuns. Edited December 4, 2015 by kathalin 1 Share this post Link to post Share on other sites
Simi ON 2069 Report post Posted December 4, 2015 LoL 1 Share this post Link to post Share on other sites
mimima 161 Report post Posted December 4, 2015 bah, pe cuvantu' vostr ca ati sesizat vreo diferenta la alimentarea cu motorina ? deci in afara de o singura data cand am bagat de la agip si parca mergea aiurea si fumega, in rest bag de unde nimeresc, petrom, omv, mol, rompetrol si scumpa si ieftina, depinde de care pompa e mai libera si fiu al dreq daca am observat vreo diferenta. Cand aveam benzinare, intr-adevar, era sa zicem diferenta, dar la motorina... ... mea, cred ca e vrajeala. Am alimentat odata in Germania, era iarna, frig, vant. Rezervorul era aproape gol, iau pistolul ala, il bag in rezervor, vad ca ajunge la 15 litri, apoi ma loveste un miros de benzina... Ma uit mai atent, in loc de diesel am bagat benzina. Am completat cu motorina pana la plin ochi. Deci niciodata nu a mers asa 530 diesel, jur, cum atingeam acceleratia sarea instant! Dar nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca bagam full benzina fara sa-mi dau seama... Sunt sigur ca se topeau supapele dupa cativa metri pe autostrada. Share this post Link to post Share on other sites
WLF 896 Report post Posted December 4, 2015 Nu mai pornea daca bagai doar benzina. Share this post Link to post Share on other sites
MAS 267 Report post Posted December 4, 2015 (edited) Ciudat...cifra cetanica si cifra octanica sunt la polii opusi MAS, Mie si frica sa intreb la ce nu ti-am raspuns, desi, din cate stiu, nu sunt dator cu nici un raspuns. Te intrebam daca pe 29.11 erai pe dn1 pe sensul spre Bucuresti Edited December 4, 2015 by MAS Share this post Link to post Share on other sites
umbrella 933 Report post Posted December 5, 2015 plmea, eu nici macar nu mai alimentez Share this post Link to post Share on other sites
Cici86 2 Report post Posted December 10, 2015 Am alimentat odata in Germania, era iarna, frig, vant. Rezervorul era aproape gol, iau pistolul ala, il bag in rezervor, vad ca ajunge la 15 litri, apoi ma loveste un miros de benzina... Ma uit mai atent, in loc de diesel am bagat benzina. Am completat cu motorina pana la plin ochi. Deci niciodata nu a mers asa 530 diesel, jur, cum atingeam acceleratia sarea instant! Dar nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca bagam full benzina fara sa-mi dau seama... Sunt sigur ca se topeau supapele dupa cativa metri pe autostrada. Dar ti-a intrat pompa in rezervor? Stiu ca pistoanele de la pompa de motorina sunt mai groase decat cele de benzina si nu poti sa alimentezi.Pur si simplu nu intra in "gaura" pistonul : Share this post Link to post Share on other sites
WLF 896 Report post Posted December 10, 2015 Pai ala de la benzina intra la diesel, invers nu. Share this post Link to post Share on other sites