Jump to content
KIP

Noua achizitie by KIP. 525d e60 cu destule bunataturi.

Recommended Posts

Tot pe laptop ti l face si ala, n a inventat nimeni apa calda

 

Diferenta e ca l pune pe dyno ca sa confirme schimbarea

 

N am auzit pe nimeni sa fie nemultumit de softurile lui george si a facut la juma de forum probabil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va zic eu ceva. Sunt forumuri de tuning asa cum sunt forumurile astea pe care ne aberam noi. Sunt acolo puse harti probate de useri in care te poti increde, adica nu vorbim de noobi. Iti iei o harta din aia si ti-o pui singur cu o interfata, mare cacat. Probat de mine 100% pe un GTI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta voiam sa zic.nu e rocket science pentru unul care stie ce face

 

La modelele turbo este o rezerva substantiala de putere pe care ei nu fac decat s o speculeze

 

Pune I la un benzinar aspirat sa vezi ce soft iti face.daca obtii 10 procente pe plus sa l pupi si n cur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

N am auzit pe nimeni sa fie nemultumit de softurile lui george si a facut la juma de forum probabil

Au fost mai multi. Pole e unul dintre ei. Am mai avut un client care la fel a avut probleme cu un soft instalat de George si a trebuit sa se duca apoi in alta parte ca sa rezolve.

Treaba cu dyno-ul nu este doar pentru a confirma rezultatul ci pentru a obtine mai mult sau mai putin rezultatul pe care-l doresti.

Nu e vorba doar de cati cai si cat cuplu vrei in plus.

Pai cum sa fie nemultumiti? Putere in plus pe bani putini? Super smecherie. Putini ar plati mai mult de 200 euro pe un chiptuning in Romania.

 

WPP face soft-uri pentru aia care-si pun turbo sau compresor pe masina + multe alte modificari.

Deci e in cu totul alta liga. Nu sunt prieten cu el, pur si simplu asta e adevarul.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sly, tocmai la tine chiar nu ma asteptam sa scrii asa ceva despre resoftare.Fiecare masina e diferita, in primul rand. Poti pune aceeasi harta pe doua masini aparent identice, evident, dar aia nu inseamna ca faci chiptuning. Wpp face soft personalizat pentru fiecare masina in parte. Sa muncesti 5 ore fara nici macar o pauza de 5 minute la niste cifre, sa stai sa gandesti fiecare grafic in parte etc, asta inseamna ceva.

 

George a cumparat hartile de la un ungur si pune aceeasi harta la absolut toate masinile similare.

 

Nu sunt ipocrit, am facut si eu astfel de "chiptuning" in trecut, recunosc. Si am fost mega incantat. Dar dupa documentat si discutat cu diversi mult mai avizati ca mine am constatat ca am cam dat banii degeaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Le dati prea mare importanta. Eu am avut o mare problema cu GTI-ul pe care l-am adus din America. Cand a venit iarna a luat-o razna pur si simplu, a mers perfect pana la prima temperatura sub 0 grade. Dupa aia s-a dereglat de nu mai stiai ce sa faci, umblam cu laptopul dupa mine toata ziua sa vad ce dracu are, am facut grafice, vedeam ca da misfire pe toti cilindrii in continuu, unghiuri de aprindere, etc. Pana la urma am ajuns la unu care face cica tuning in Valcea. N-a putut sa se lege cu laptopul lui pe masina mea, asa ca i-am dat laptopul meu si am bagat programul de scris soft la mine in laptop. Prima data am vrut sa pun o harta de GTI de Europa, nemodificata, l-am chemat pe un baiat cu GTI din Valcea sa ma lase sa copiez pur si simplu softul de pe masina lui si sa il scriu pe masina mea, amandoua erau GTI-uri fabricate in acelasi an, cu DSG, erau pana si aceasi culoare amandoua. Muistu a zis ca o are in garantie si ca nu ma lasa sa umblu la ea. Asa ca pana la urma efectiv am luat un soft de pe un forum de Italia, scris de un baiat de acolo si folosit pe masina lui, din discutii zicea ca e cea mai stabila harta care a folosit-o si pe care a obtinut-o dupa multe probe si aia am scris-o in masina mea. Si-a revenit total. Plus ca harta era de 252 de cai, asa zicea ala ca i-a iesit pe Dyno. Deci era un forum de entuziasti care aveau sculele necesare si era ceva de genu cum i-as da eu aici lui KIP o harta pe care am compus-o eu.

 

Softul ala de scris inca il am instalat in laptop, am o partitie facuta cu XP pe care tin toate programele de diagnoza. Am copiat tot ce avea ala in laptop in materie de tuning, nu stia el ce fac acolo.

Doar ca nu am interfata aluia sa ma leg la computer. Interfata nu era gen OBD. Deconectai mufa mare de la computerul masinii si legai interfata direct la computer, nu pe OBD ca la o simpla diagnoza.

Astia despre care vorbiti voi fac tuning pe OBD.

 

LE: (se pare ca nu il mai am instalat, cred ca era pe partitia cu 7 pe care l-am mai reinstalat de-a lungul timpului).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io tot nu pricep de ce cheltuie astia meleoarde stiind c-apoi vine Vin Dizăl cu calacatoru' si le da muci păntru 200.

 

In 6 ore a facut cat o echipă dă engineri in 4 ani.

 

 

 

Ceva nu e-n regulă

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai nene, stiu foarte bine ce face wpp si I am urmarit masinile inca de cand au aparut primele ursulete turbo

 

E foarte bine ca lucreaza profesionist si nimeni nu I neaga meritele, dar wlf are dreptate.repet, nu e rocket science

 

George mi a facut softul pe genunchi intr o benzinarie din lugoj, ca acolo ne am intalnit.a durat max juma de ora, merge si in zi de azi raketa

 

Nu cred ca pentru un rahat de diezel de 200cp ttebuie facut atata tam tam, daca o sa mi pun compresor de ex pe 540 cu siguranta o sa apelez la unul ca wpp pentru soft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai nene, stiu foarte bine ce face wpp si I am urmarit masinile inca de cand au aparut primele ursulete turbo

 

E foarte bine ca lucreaza profesionist si nimeni nu I neaga meritele, dar wlf are dreptate.repet, nu e rocket science

 

George mi a facut softul pe genunchi intr o benzinarie din lugoj, ca acolo ne am intalnit.a durat max juma de ora, merge si in zi de azi raketa

 

Nu cred ca pentru un rahat de diezel de 200cp ttebuie facut atata tam tam, daca o sa mi pun compresor de ex pe 540 cu siguranta o sa apelez la unul ca wpp pentru soft

 

masina lu' kip merita tot ce-i mai bun, parca nu stii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Triple_Facepalm.jpg

 

Ai de plm, cata circul pentru un nenorocit de soft. Dyno before/after e util insa nu absolut necesar, parerea mea, desi masina mea am luat-o direct softata si nu a vazut dyno. E si xdrive, deci mai frecus cu dyno.

 

George are ceva reclamatii dincolo, incep sa rasara. Nu s-a facut un topic dedicat, dar se plange lumea de fum, ca nu trage cum ar trebui.

E60 si E90 am vazut ca sunt cu probleme.

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te roaga MAS sa mentionezi daca poza e din The Human Centipede. Mersi!

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa incheiem polemica, in Bucuresti e WPP iar in Iasi e Dragos. Care stiu ce fac. Restul bajbaie ceva pe laptop si cam atat.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, la george am facut vreo 3 masini, totul ok, insa ultima data a dat-o nasol, am rezolvat la valymad pana la urma. aia e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te roaga MAS sa mentionezi daca poza e din The Human Centipede. Mersi!

Neah, am cautat pe google "facepalm" :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 6 ore a facut cat o echipă dă engineri in 4 ani.

 

 

 

Ceva nu e-n regulă

Simi invidios. N-aș fi crezut, nici în 40 de ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te roaga MAS sa mentionezi daca poza e din The Human Centipede. Mersi!

Filmoteca elitistă Ciupanescă :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie-mi plac rotile lu' Kip , astea pa optispe , cumva fac masina limuzina.


vis a vis de soft, eu nu am incredere in nimeni cu softurile astea, ma agitam la un momentdat sa fac si eu dar am zis ca e mai bine sa nu daca nu o fac in reprezentanta asa cum trebuie ( cu alt intercooler / electroventilator) si tot ce mai trebuie.. mai bine batraneste decat ceva in genul lu' WLF cu gti-ul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu cred ca ai inteles. GTI-ul ala nu era tunat, era o masina normala, doar ca era adusa din USA si o fi avut vreo echipare de zone calde, cum e si la BMW, alea pentru arabi sau africani vin cu ceva chestii speciale pentru temperaturi mari si protectie de nisip etc., habarnam ce, am vazut doar ca asa sunt descrise.

Adica pentru mine e singura explicatie de ce sa o fi luat razna masina in momentul in care a dat frigul deodata, iar dupa ce am pus un soft european si-a revenit (ca era modificat sau nu, nu cred ca asta a facut diferenta).

 

Un exemplu de diferenta are o stiu sigur, avea o pompa suplimentara de apa pentru racire, electrica, pe GTI-urile europene nu exista. Undeva jos sub masina era, in zona intercoolerului.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie-mi plac rotile lu' Kip , astea pa optispe , cumva fac masina limuzina.

 

Sunt de seria 7, style 174 parca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa incheiem polemica, in Bucuresti e WPP iar in Iasi e Dragos. Care stiu ce fac. Restul bajbaie ceva pe laptop si cam atat.

Ai f. mare dreptate.

Unii spun ca WPP se descurca mult mai bine pe benzina iar Dragos pe diesel. Dyno-urile lor se pupa, in ideea ca scot cam aceleasi rezultate.

Eu am facut soft la Dragos si pana in prezent sunt multumit de cum se comporta masina.

 

Nu arata rau cu rotile alea KiP. Unde ai polishat farurile si cat te-a dus cu aplicat folie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.