Jump to content
Cici86

Revizie cutie automata

Recommended Posts

Da.


Sfatul meu: PM userului Rares. El stie cel mai bine dintre noi toti

Rares - Adevaratul Stapan. Calea, Adevarul si Viata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisa-m-as pe pompele alea de flush. Atata timp cat procedura recomandata de ZF nu include si nici nu mentioneaza asa ceva, mai da-le-n sloboz sa le bata de pompe.

 

De ani de zile aceleasi tampenii pe subiectul asta, la fel si in alte cazuri.

 

Exact ca si porcaria aia cu schimbarea uleiului de motor pe la joja, prin vacuum.

Prea multa informatie poate insemna ceva mai rau decat lipsa ei.

i-am zis doar cand are nevoie de 9.5l.. 

nici eu nu mi-as bate capul sa caut neaparat o pompa de flush.. 

e un miracol ca mai fac unii orice fel de schimb..

Edited by DOMI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisa-m-as pe pompele alea de flush. Atata timp cat procedura recomandata de ZF nu include si nici nu mentioneaza asa ceva, mai da-le-n sloboz sa le bata de pompe.

 

De ani de zile aceleasi tampenii pe subiectul asta, la fel si in alte cazuri.

 

Exact ca si porcaria aia cu schimbarea uleiului de motor pe la joja, prin vacuum.

Prea multa informatie poate insemna ceva mai rau decat lipsa ei.

Salut Bogdan,

 

Sunt nou pe grup. Sunt in dilema mare, am facut programare ptr revizia cutiei automate, 6HP, si sincer cati oameni atatea pareri sunt. Astia schimba tot uleiul inclusiv din convertizor, si unii zic ca apar complicatii dupa revizie, altii nu. Tu ce parere ai ? E un 325i din 2005 cu 97 mii km reali. In momentul de fata singurul simptom pe care il are e ca atunci cand mut din P sau N in R, se simte un soc cand cupleaza. Efectiv da sa plece destul de tare comparativ cu atunci mutarea in D.  Eu vreau sa fac revizia ca sa previn alte belele, crezi ca mai tare o stric? :)

Edited by stefanalinoprea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fa revizia.

O fac, ca imi sta pe creier maxim. Atat ca mi-e o frica de ma scap pe mine, sa n`o termin jur. Acu` stau si ma uit pe forumuri care ar putea fi motivul socului trecerii in R. Vad ca ar putea fi si de la tampoane...dar nu cred sincer. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

o iei razna daca citesti pe net, e ca atunci cand cauti pe google de ce te doare burta si ajungi la concluzia ca ai cancer la cur sau ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fa schimbul, mai ales ca zici ca ai 97k reali. Eu l-am schimbat la 104k, curat uleiul insa vechi. Depuneri minimale. Tot 6hp19 am si eu dar pe diesel.

 

Vezi ca poate e din soft, e plin netul de probleme care implica socuri rezolvarea fiind update-ul. Eu am facut doar la cutie, schimba mai lin si nu mai scutura cand trece din 2 in 1.

 

Poate fi si de la tampoane, mai ales daca-s cele originale, au 12 ani, totusi. Nu trebuie sa se rupa ca sa nu mai faca treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti face schimbul fara riscuri.

Socul ala care se simte la cuplare din P in R nu reprezinta o problema.

Doar sa-i pui ulei de calitate si filtrul calitativ. Adica nu ulei Febi la 40 lei/ltr.

E E90? Ce motorizare?

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poti face schimbul fara riscuri.

Socul ala care se simte la cuplare din P in R nu reprezinta o problema.

Doar sa-i pui ulei de calitate si filtrul calitativ. Adica nu ulei Febi la 40 lei/ltr.

E E90? Ce motorizare?

Mersi de raspuns. 2.5i ala de 218 cai. 

Credeti ca e necesar schimbul asta cu pompa de flush, si 11 litri de ulei schimbati, sau e suficient ala clasic cu 5-6 litri ? Diferenta de pret e de vreo 870 RON

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bine sa scoți cat mai mult

 

dar banii tai, decizia ta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi de raspuns. 2.5i ala de 218 cai. 

Credeti ca e necesar schimbul asta cu pompa de flush, si 11 litri de ulei schimbati, sau e suficient ala clasic cu 5-6 litri ? Diferenta de pret e de vreo 870 RON

Varianta clasica e suficienta. E cea recomandata de producator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varianta clasica e suficienta. E cea recomandata de producator.

Multam! O sa o fac pe asta completa daca tot am facut programarea asa...va tin la curent! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A iesit bine :) Mi s-a spus ca dupa 12 ani, cutia are o usoara uzura, ceea ce aparent e normal. Uleiul in ea era negru, nu inteleg cum, ca nu exista ardere acolo. Dupa revizie a trebuie sa merg vreo 2 zile pana sa simt o diferenta. Explicatia e ca s-au facut niste resetari de adaptari ale cutiei, si dupa ceva pana se acomoda cu noul ulei.

 Schimba mult mai bine, de exemplu pe manual schimba mai repede, si-a redus din lag-ul pe care il avea inainte, dar pe loc cand mut in N sau P in R si D, in D nu se mai simte absolut nimic, iar in R se simte ceva dar mult mult mai mic socul. Explicatia socului ar fi ca masina efectiv cupleaza, si cuplul fiind mai mare in R se creeaza si socul. Nu stiu cat e de adevarat sau nu, nu ma pricep foarte bine, dar per total eu sunt multumit ca am facut revizia asta, mai ales cand am vazut culoarea uleiului. 

Edited by stefanalinoprea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hai ca ești simpatic, nu înțelegi de ce se înnegrește uleiul, ca doar nu sunt arderi. Funny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce aveti bai nene cu omu'?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E normal sa se simta un mic soc cand cupleaza din R in D sau invers. 
Iar adaptatiile si le reface in cativa km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uleiul se oxideaza in timp. Cutia nu e submarin sa fie etansa. Intra aer care contine azot si alte kkturi. Plus frecare, tempertruri mari..etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temperaturile mari sunt principalul factor.

Ulei negru inseamna uzura. Daca mai si miroase foarte urat, inseamna ca ceva e parlit in cutie. Iti dai seama si dupa pilitura de pe magneti.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

V am scris exact ce mi s a spus...don't kill the messenger. Nu stiu daca e coincidenta sau nu, dar a trecut ceva timp pana am simtit o schimbare in comportament... Am scris in ideea in care va ajuta...

Edited by stefanalinoprea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce pot sa zic e ca, am testat multe masini cu aceeasi cutie...chiar si e60, si la fel fac. La mine pana sa fac revizia cand mutam in R zici ca se rupea :)) dar acum s a schimbat total.... Eu zic ca e un improvement imens...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E normal sa se simta un mic soc cand cupleaza din R in D sau invers. 

Iar adaptatiile si le reface in cativa km.

Exista vreo explicatie logica pentru asta Bogdan? Intreb pentru ca mecanic vorbind, nu stiu ce ar putea declansa socul asta, din nou, nu ma pricep si incerc sa inteleg. Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Explicatia ar fi ca aceste transmisii sunt facute pentru multe modele de masini, iar softul nu este suficient optimizat.

In momentul in care cuplezi din Drive in Reverse, in cutie este trimis ulei cu presiune spre mai multe carcase cu ambreiaje. Presiunea de ulei creste brusc, iar cuplarea este prea brutala, asa ca se aude un zgomot.

Nu prea conteaza. Atata timp cat nu patineaza si nu-ti apare trans fail safe, cutia e ok.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.