DOMI 35 Report post Posted February 10, 2016 iti spun eu wlf, e comportament mai linar, sunt daca ai un 6 cilindri acolo, fiabilitate etc.. DPF-ul asta o sa omoare dieselul complet.. deja din cauza normlor de poluare consuma si mai mult.. in ro chiar nu prea mai e mare afacere, invest e inca ok ca e diferenta mare la pompa, deja la acelasi consum castigi 15-20% din pretuld e la pompa...altfel.. cum e inro, daca nu faci un zilion de km nu prea merita. Share this post Link to post Share on other sites
WLF 896 Report post Posted February 10, 2016 Pai nu inteleg ce vrei sa spui cand intrebi care mai e farmecul benzinarului. Pai nu eu am zis asta, Jeleu a zis de farmecul benzinarului, si eu am intrebat care e ala, ca pentru mine nu mai conteaza. Share this post Link to post Share on other sites
Laur 430 Report post Posted February 10, 2016 Ma bucur ca a tinut pastila asta cu gpl. Share this post Link to post Share on other sites
jeleu 245 Report post Posted February 10, 2016 Si care e farmecu benzinarului? Eu nu il mai vad. Pai, iti iei un benzinar ( aspirat ) pentru fiabilitate mai mare, putere liniara pe o plaja mare de turatii si poate sa scapi de sunetul si vibratiile specifice unui diesel. Mai putina bataie de cap cu un benzinar aspirat care a fost intretinut decent, parerea mea. Si tu ce faci ? Ii pui o instalatie GPL care pana la urma, oricum o dai, e o improvizatie ulterioara de care nu esti foarte sigur si nu stii cum o sa evolueze pe termen lung fiabilitatea masinii. In plus, diferenta de putere e sesizabila. Cred ca si la revanzare o sa ai o problema, eu cel putin nu as lua o masina care a fost pusa pe gaz de proprietarul anterior. Sunt multe necunoscute. Pentru firma poate e ok dar ca masina personala nu mi se pare tocmai in regula. Nu e nici mare diferenta la consum intre un ex. 530d si 530i. Povestiile alea cu 530d care consuma 8-9 l intr-un oras mare sunt niste cretinisme. Ma rog, discutia se poate continua mult si bine, nu are rost sa o lungim. Fiecare cum ii place. Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted February 10, 2016 eu sa-mi bag ..., daca as avea bani mi-as lua o Tesla S Share this post Link to post Share on other sites
Cosmin 102 Report post Posted February 10, 2016 Jeleu, astea iti sunt tie convingerile si ti le respect. In schimb, eu am avut instalatii instalate pe doua masini, ce-i drept montate noi in service-uri autorizate, cu garantie. Pai, iti iei un benzinar ( aspirat ) pentru fiabilitate mai mare , putere liniara pe o plaja mare de turatii si poate sa scapi de sunetul si vibratiile specifice unui diesel. Mai putina bataie de cap cu un benzinar aspirat care a fost intretinut decent, parerea mea. Pe bune, de cand e considerat motorul pe benzina mai fiabil decat dieselul? in rest, perfect de acord cu tine Si tu ce faci ? Ii pui o instalatie GPL care pana la urma, oricum o dai, e o improvizatie ulterioara de care nu esti foarte sigur si nu stii cum o sa evolueze pe termen lung fiabilitatea masinii. In plus, diferenta de putere e sesizabila. Din experientele pe care le-am avut, sunt convins ca e o necunoscuta daca si cum ar crapa motorul, cu sau fara instalatia gpl. Diferenta de putere este sesizabila, dar la un condus normal nu ai nevoie de tot ce iti poate oferi masina. Oricand poti sa optezi sa mergi pe benzina. Nu vreau sa mai intru in alte discutii referitoare la economiile pe care le faci din combustibil, fiindca la o adica poti sa schimbi un motor la fiecare 20 000 km pe gpl. In fine... Cred ca si la revanzare o sa ai o problema, eu cel putin nu as lua o masina care a fost pusa pe gaz de proprietarul anterior. Sunt multe necunoscute. La revanzare o masina dotata cu instalatie gpl are valoare mai mare decat aceeasi masina fara. Poti sa verifici. Pentru firma poate e ok dar ca masina personala nu mi se pare tocmai in regula. Nu e nici mare diferenta la consum intre un ex. 530d si 530i. Povestiile alea cu 530d care consuma 8-9 l intr-un oras mare sunt niste cretinisme. Ma rog, discutia se poate continua mult si bine, nu are rost sa o lungim. Fiecare cum ii place. Share this post Link to post Share on other sites
jeezy 318 Report post Posted February 10, 2016 eu sa-mi bag ..., daca as avea bani mi-as lua o Tesla S No aia da treaba, tot cuplul disponibil permanent, auzi doar anvelopele. Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted February 10, 2016 stii ca treaba devine serioasa in momentul in care cineva da raspunsuri, in text, cu rosu. Share this post Link to post Share on other sites
jeleu 245 Report post Posted February 10, 2016 (edited) Jeleu, astea iti sunt tie convingerile si ti le respect. In schimb, eu am avut instalatii instalate pe doua masini, ce-i drept montate noi in service-uri autorizate, cu garantie. Eu mi-am spus parerea mea, in rest fiecare cum vrea. Foarte bine ca ti-ai pus si nu ai avut probleme. Iar cu fiabilitatea la diesel vs benzina aspirat, uita-te si tu cate probleme apar la un diesel de generatie mai noua si cate componenete costisitoare are in plus fata de un motor sa zicem "simplu" cum e un benzinar aspirat. Evident ca nu e o regula generala si mai sunt exceptii. Mi se pare mai "pretentios" diesel-ul. La revanzare ma refeream strict la faptul ca nu prea ai de unde sa stii daca instalatia aia e un buna, daca s-a montat corect, de cineva competent. Oricum, nu cred ca are rost sa o mai lungim. Edited February 10, 2016 by jeleu 1 Share this post Link to post Share on other sites
WLF 896 Report post Posted February 10, 2016 Nu prea ma mai intereseaza la o masina decat sa ma duca din A in B intr-un mod confortabil. Putere, cuplu, cilindrii prea putin mai conteaza. Share this post Link to post Share on other sites
jeleu 245 Report post Posted February 10, 2016 Nu prea ma mai intereseaza la o masina decat sa ma duca din A in B intr-un mod confortabil. Putere, cuplu, cilindrii prea putin mai conteaza. Acum vreo 10 ani cred ca gandeai altfel, nu ? Share this post Link to post Share on other sites
WLF 896 Report post Posted February 10, 2016 Acum 10-15 ani cam da, conta ce poate masina. Apoi a fost o vreme cand conta cat de scumpa e masina. Si acuma conteaza doar cat de economica si fiabila e masina. Share this post Link to post Share on other sites
Laur 430 Report post Posted February 10, 2016 Oricum, din experienta, cea mai tare combinatie ever e masina de firma pe gpl + casco. Ultra-all-inclusive-gen. Share this post Link to post Share on other sites
DOMI 35 Report post Posted February 10, 2016 (edited) as lua si eu un plug in hybrid dinala dar tre sa ai neaparat garaj sunt inca scumpe in pana mea.. versiunea normala e 30k si plug in hjybrid e 40k, pai de 10k euro pui benzina sa ajungi pe luna.. bre cosmin, vezi ca se vand masini cu GPL pe ele de "fabrica", vw, hyndai etc.. asa ca nu mai sunt probleme cu ele. BA inca pe injectie directa nici macar injectoare suplimentare nu mai ai, merge instalatia cu injectoarele originala a masini, numai faci gauri in admisie, nimic, doar inca o rampa de alimentare cu o valva si inca un ECU.. vezi VW TGI de exemplu, instalatia aia de fabrica e de fapt un prins.. Dealeri MAzda in germania iti pot oferi masina cu 0 km cu instalatie pusa de ei cu garantie reala, in toata reteaua maza. Edited February 10, 2016 by DOMI Share this post Link to post Share on other sites
WLF 896 Report post Posted February 10, 2016 Apropo. Am pe cineva in lista de prieteni pe fb, tocmai a pus poza cu pretul benzinei in Texas. 50 centi galonul. Da-o in mortii masii, un galon = 3.87 litri. Deci 12 centi un litru de benzina, adica 50 de bani un litru. Cand eram eu in USA era 3$ un galon si mi se parea wow, era 2.3 lei un dolar. Share this post Link to post Share on other sites
DOMI 35 Report post Posted February 10, 2016 in europa e de porc rau cu pretul.. asta e e. e pretul pentru asistenta sociala si asigurarea de sanatate universala.. nu aicum sa compari nici un pret de state cu europa.. Share this post Link to post Share on other sites
F&F 1632 Report post Posted February 10, 2016 Apropo. Am pe cineva in lista de prieteni pe fb, tocmai a pus poza cu pretul benzinei in Texas. 50 centi galonul. Da-o in mortii masii, un galon = 3.87 litri. Deci 12 centi un litru de benzina, adica 50 de bani un litru. Cand eram eu in USA era 3$ un galon si mi se parea wow, era 2.3 lei un dolar.În UK, cam acum 1 an, preturile erau asemănătoare la benzina și motorină, gen £1,4 / litru. Acum plătești fix același preț / litru, respectiv £0,999, indiferent că pui benzina sau motorină. Asta la shell. Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted February 10, 2016 Ma cac pe el de GPL. O instalatie GPL buna pentru un 6 pistoane costa 7000 lei.Adica nu puscarii d-alea care nu trag ca lumea si dau in nas cand accelerezi brusc pe GPL pana sare pe benzina. Adica o instalatie Prins. Plus ca ideea de a gauri galeria de admisie ma enerveaza. Pe langa asta, in afara de instalatiile astea foarte scumpe, alea mai ieftine sunt si montate urat sau foarte urat. Plus ca mintea mea nu concepe ideea de masina scumpa pe GPL. Inteleg sa pui pe GPL o masina de cateva mii de euro, dar nu una scumpa. Iar masinile din ultimii 2-3 ani cu motoare pe benzina aspirate sau chiar supraalimentate nu consuma mult. 428i consuma super putin. Eu zic ca e mai simplu sa iei un diesel daca vrei consum mic pe o masina mai veche de 3-4 ani. Iar cu fiabilitatea la diesel vs benzina aspirat, uita-te si tu cate probleme apar la un diesel de generatie mai noua si cate componenete costisitoare are in plus fata de un motor sa zicem "simplu" cum e un benzinar aspirat. Evident ca nu e o regula generala si mai sunt exceptii. Mi se pare mai "pretentios" diesel-ul. La revanzare ma refeream strict la faptul ca nu prea ai de unde sa stii daca instalatia aia e un buna, daca s-a montat corect, de cineva competent. +1 Benzina aspirat vs. diesel (evident supraalimentat) ---> Ce rost are sa deschidem subiectul? In afara de N42/N46 si alte motoare problematice, diesel-ul e mai putin fiabil pentru ca e mult mai complicat. Eu n-as lua o masina cu instalatie pe GPL. 1 Share this post Link to post Share on other sites
MAS 267 Report post Posted February 10, 2016 Nu-i asa ca este absolut de vis cand Ciupa are dreptate? Share this post Link to post Share on other sites
WLF 896 Report post Posted February 11, 2016 Pai daca iti zic: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10205470834519540&set=a.2243156567681.2095940.1511125636&type=3&theater https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10205470894601042&set=p.10205470894601042&type=3&theater 0.49 cu tot cu taxe. Cred ca nu merg linkurile daca nu e la prieteni: In Plano, Texas. Share this post Link to post Share on other sites
Simi ON 2069 Report post Posted February 11, 2016 Vezi, Rarese. Numai tu ai plecat atat de aproape. Te face Redcap Share this post Link to post Share on other sites
viper05 37 Report post Posted February 11, 2016 pai la pretul ala de dumping ma intreb , merita sa ai o benzinarie in USA? adica cat profit poti face la 12 centi litrul? faci profit macar sa poti plati lumina? Share this post Link to post Share on other sites
WLF 896 Report post Posted February 12, 2016 Pai de ce sa nu faci? Crezi ca ei au ca noi dieseluri cu 5% consum afara? O fi pretu mic, dar aia alimenteaza de 3 ori mai des ca noi daca consuma 15% pe autostrada. Share this post Link to post Share on other sites
mimima 161 Report post Posted February 12, 2016 Eu direct de la butoiul lui tata. Marfa super, cifra octanica 48. Share this post Link to post Share on other sites