tradov22 5 Report post Posted March 1, 2016 (edited) Salutare, după mult timp și căutări am găsit coupe-ul pe care îl doream. Cerintele era aproape nimine cand cautam, faruri cu xenon, climatronic, non facelift si 6 cilindri. Nu voiam neaparat pachet m (ii puteam face retrofit dupa), voiam un sasiu drept si motor in mintile lui. Dupa multe coupe vazute, toate lasadu-ma cu un gust amar am gasit masina actuala. Este un 318ci valvetronic care a iesit de pe poarta fabricii cu urmatoarele dotari: Type code: BV71 Type: 318ciDev. Series: E46(2)Line: 3Body type: COUPESteering: LLDoor count: 2Engine: N42Cubical capacity:2.00Power: 105Transimision: HeckGearbox: MechColour: Black Sapphire Metallic (475) Upholstery: Stoff Laser/Anthrazit (G7AT)Prod. Date:2002-05-14Order Options:210 Dynamic Stability Control (DSC)338 M sport package II423 Floor mats, velour428 Warning triangle441 Smokers package473 Armrest, front481 Sport Seats F driver/front passenger502 Headlight washer system508 Park Distance control (PDC)520 Foglights522 Xenon light660 Radio Bmw reverse710 M leather steering wheel716 M aerodynamics package II760 Individual high-gloss satin chrome772 Interior trim alu black cube775 Individual roof-lining anthracite785 White direction indicator lights789 M LT/Aly wheels with mixed tyres801 Germany version863 Europe/Dealer directory Masina o am de la 1.10.2015 iar in decursul acestei perioade am facut urmatoarele interventii: schimbul de ulei si filtre: Ravenol 0w40 si filtre man. (urmatorul schimb va fi cu liquy moli si filtre mahle) Retrofit Climatronic Arcuri H&R 35-20 cu telescoape bilstein b4mtech Retrofit harman kardon + boxele din usi hertz hsk schibat simeringuri motor plactue fata spate bucse de poliuretant la brate retorfit sensor de presiune in roti (merge pe senzorii de dsc) Navigatie dedicata 2din quad core android nuca schimbator m noua rama de relocare noua consola centrala noua Vandut faruri cu xenon (in momentul de fata am faruri cu halogen, vor veni 4 lupe) Semnalizari fata oem Numar de inmatriculare pe care il astept de 4 ani (de cand am facut 18 ani ). MS-32-CSL Lucruri pe care vreau sa le fac: Swap la 2.5l M54B25 Chedere noi fata.. (daca vreun coleg stie rezolvarea pentru chederele care se lasa la coupe v-as fi recunoscator) Quad xenon Scaune electrice si incalzite peredulta pentru luneta Stopuri cu led. poze din timpul retrofit-ului la climatronic [/url] Edited March 1, 2016 by tradov22 2 Share this post Link to post Share on other sites
umbrella 933 Report post Posted March 1, 2016 Frumoasa Share this post Link to post Share on other sites
manole2000 216 Report post Posted March 1, 2016 Bun venit pe forum! Felicitari pentru proiect! Personal as fi lasat farurile originale. Share this post Link to post Share on other sites
umbrella 933 Report post Posted March 1, 2016 Dupa cum arata Mai avem un kenbobo Bine ai venit printre noi 1 Share this post Link to post Share on other sites
Cosmin 102 Report post Posted March 1, 2016 Bine ai venit, sa o stapanesti sănătos. Mare bătaie de cap cu climatronicul, vad ca ai facut retrofit complet, nu doar panou, cum fac unii ) 1 Share this post Link to post Share on other sites
Calin 747 Report post Posted March 1, 2016 Doar sa schimbi panoul merge ultrarapid. Daca sufla aer e bine...dupa unii. Share this post Link to post Share on other sites
mimima 161 Report post Posted March 1, 2016 (edited) Lucruri pe care vreau sa le fac: Swap la 2.5l M54B25 Chedere noi fata.. (daca vreun coleg stie rezolvarea pentru chederele care se lasa la coupe v-as fi recunoscator) Quad xenon Scaune electrice si incalzite peredulta pentru luneta Stopuri cu led. Salut, bun venit! Neaparat tips-uri evacuare. Cum este acum arata ca o femeie super dar cu tanga rupti in cwr. Edited March 1, 2016 by mimima Share this post Link to post Share on other sites
MAS 267 Report post Posted March 1, 2016 Bun venit printre noi si sa o stapanesti sanatos! Neaparat tips-uri evacuare. Iti dai seama ca va lua evacuarea toata de la 2.5 si atunci rezolva problema elegant Intrebare: daca tot schimbi motorul, de ce nu te bagi direct la un 3.0? Te-ar coafa mult mai mult decat un 2.5, cred eu 1 Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted March 1, 2016 da, asculta-l pe mas, este un tuner underground faimos, care a scos 300 de cai dintr-un e34 520i, legenda spune ca s-a nascut intr-un garaj auto la Nascar si a fost hranit numai cu Motul si Carb Cleaner. Unii sustin ca este descendentul lui Optimus prime si ca de fapt, filmul Mad Max este inspirat din viata lui MAS. 3 Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted March 1, 2016 Ca sa faci un swap ca lumea, ai nevoie de o masina donatoare. Altfel iese super tiganie. Share this post Link to post Share on other sites
jeezy 318 Report post Posted March 1, 2016 Dupa cum arata Mai avem un kenbobo Bine ai venit printre noi Doara-s prieteni . Faina masina, ledurile de la numarul din spate ti-s ok? Parca acum vreo luna, unul nu batea ok. da, asculta-l pe mas, este un tuner underground faimos, care a scos 300 de cai dintr-un e34 520i,. La Sodoma Tuning a facut-o? Share this post Link to post Share on other sites
tradov22 5 Report post Posted March 1, 2016 Bun venit pe forum! Felicitari pentru proiect! Personal as fi lasat farurile originale. Farurile cu xenon le-am vandut din urmatorul motiv, este foarte greu sa schimb lupa de la el. Asa, la faruri cu halogen este mult mai usor sa pun quad xenon. Bine ai venit, sa o stapanesti sănătos. Mare bătaie de cap cu climatronicul, vad ca ai facut retrofit complet, nu doar panou, cum fac unii ) da, masina cand am cumparat-o avea doar panoul schimbat. Am acasa un 330d care il dezmembrez si am luat de pe el aeroterma si senzorul solar. Salut, bun venit! Neaparat tips-uri evacuare. Cum este acum arata ca o femeie super dar cu tanga rupti in cwr. Corect, tips-ul arata ca naiba . De 2 luni in coace ma chinui sa ii cumpar o finala de 325 sau 330i. Cand aveam bani sa cumpar finala intervenea ceva Ba niste simeringuri, ba niste placute, bucse si asa mai departe. Promit sa remediez problema cat de repede. Am acasa difuzorul pentru 6 cilindrii. Bun venit printre noi si sa o stapanesti sanatos! Iti dai seama ca va lua evacuarea toata de la 2.5 si atunci rezolva problema elegant Intrebare: daca tot schimbi motorul, de ce nu te bagi direct la un 3.0? Te-ar coafa mult mai mult decat un 2.5, cred eu Clar, mi-ar placea mult mai mult 3.0. Insa din pacate nu il pot omologa, va depasi cu peste 40% puterea de fabrica . Din ce am citit pana acuma blocul motor este identic si la 2.5 si la 3.0 diferenta fiind din bilele si vibrochen. In momentul in care voi face swap voi reconstrui motorul de la zero cu pistoane noi, biele segmenti si asa mai departe. Blocul sa fie de 2.5 dar cu interne de 3.0. La calculatorul motor ii pot face update la versiunea pentru M54B30. Ca sa faci un swap ca lumea, ai nevoie de o masina donatoare. Altfel iese super tiganie. absolut. Nu este primul swap care l-am facut. In momentul in care voi incepe swap-ul primul lucru va fi sa cumpar o masina de anglia pentru piese. Am facut anul trecut swap de la 2.0 la 3.0d. Clar, varianta cu masina donatoare este cea mai buna si la final s-ar putea sa ies pe zero. @jeezy kenbobo este un prieten foarte bun de al meu si ma bate de ceva timp la cap sa imi prezint masina pe forum Share this post Link to post Share on other sites
Laur 430 Report post Posted March 1, 2016 Tare. Cum se comporta cu uleiul asta si ce vascozitate vrei sa pui? Cum ti se pare N42 per total? Sa o alergi cu placere, ma faceti sa prezint si eu E46-le. Share this post Link to post Share on other sites
umbrella 933 Report post Posted March 1, 2016 daca tot sunteti prieteni poate va puneti poze la avatar ca nu va mai stiu care-i unul si care-i altul pai Laur ce mai astepti? baga mare Share this post Link to post Share on other sites
tradov22 5 Report post Posted March 1, 2016 (edited) Tare. Cum se comporta cu uleiul asta si ce vascozitate vrei sa pui? Cum ti se pare N42 per total? Sa o alergi cu placere, ma faceti sa prezint si eu E46-le. Multumesc frumos. Povestea cu valvetronic este in felul urmator a fost o coincidenta ca am ajuns sa am valvetronic. Nu a fost un motor care il luam in considerare. Majoritatea persoanelor cu care am vorbit de acest motor mi-au spus ca este un motor de toata jena, plin de probleme si asa mai departe. Aproximativ 13k mai tarziu sunt super multumit de el. I-am schimbat simeringurile de la supape si mi-a consumat cam 300-400 de ml de ulei. Masina are 244k cu istoric de service la bmw pana la 220k. Operatia de a schimba simeringurile m-a costat 800 de lei (manopera si piese). Cu maxim 2000 de lei pui motorul la punct. I-am schimbat recent intinzatorul, o rola si cureaua de transmisie, totalul fiind in jur de 300 de lei. Bmw recomanda acest ulei pentru n42, sunt multumit de el insa la urmatorul schimb de ulei voi merge pe liqui moly sau castrol. Kenbobo a avut exact aceeasi problema sa si mine, eroare pe senzorul de ulei, el avand in motor acelasi ulei ca si mine. A schimbat uleiul cu liqui moly si a disparut eroarea de pe senzor. Sunt foarte curios daca in cazul meu este uleiul sau senzorul s-a stricat. Consumul realist la acest motor este intre 11-13 litri in oras (mers prin cluj la ore de varf) si cam 7,5-8 in afara orasuli la 110 pe pilot automat. Edited March 1, 2016 by tradov22 Share this post Link to post Share on other sites
Laur 430 Report post Posted March 1, 2016 Tot 0w40? La consum si a mea tot pe acolo, poate cu 1-2 litri mai mult, fiind automata. In Bucuresti nu i-am facut dar banuiesc un 15-16 Umbrella, tu ce astepti? Share this post Link to post Share on other sites
tradov22 5 Report post Posted March 1, 2016 Tot 0w40? La consum si a mea tot pe acolo, poate cu 1-2 litri mai mult, fiind automata. In Bucuresti nu i-am facut dar banuiesc un 15-16 Umbrella, tu ce astepti? consumul nu pot spune ca este foarte mare. Nu am vrut sa aud de diesel de nicio culoare. Consider ca consumulu marit compenseaza cu piesele care se strica la diesel. Fun fact: am avut de schimbat un injector. Pret pe bavauto pentru injector de valvetronic aprox 450 de lei, pret pentru injector de 2.0d 1700 de lei. Eu am o singura curea de transmisie, dieselul are 2. Nu am turbo deci o piesa mai putin care se poate strica. Per total o buna bucata de timp in colo voi ramane la motoare aspirate pe benzina. Share this post Link to post Share on other sites
jeezy 318 Report post Posted March 1, 2016 @jeezy kenbobo este un prieten foarte bun de al meu si ma bate de ceva timp la cap sa imi prezint masina pe forum Eh, stiam, v-am tot vazut ba prin oras ba prin Iulius pe amandoi . Share this post Link to post Share on other sites
tradov22 5 Report post Posted March 1, 2016 Eh, stiam, v-am tot vazut ba prin oras ba prin Iulius pe amandoi . Whaaat?! sper ca nu parcasem ca un bou ) Si Share this post Link to post Share on other sites
jeezy 318 Report post Posted March 1, 2016 Neah, erai in miscare. In Iulius erati in trecere prin foodcourt. Share this post Link to post Share on other sites
SLY 2045 Report post Posted March 1, 2016 7-8 litri la 110 pe pilot automat e foarte mult La viteza aia 525d imi ia in jur de 5 1 Share this post Link to post Share on other sites
Laur 430 Report post Posted March 1, 2016 (edited) Jeezy The Male Hunter. Edited March 1, 2016 by Laur 3 Share this post Link to post Share on other sites
jeezy 318 Report post Posted March 1, 2016 Jeezy The Male Hunter. Dar daca e the Laur Hunter? Share this post Link to post Share on other sites
tradov22 5 Report post Posted March 2, 2016 (edited) 7-8 litri la 110 pe pilot automat e foarte mult La viteza aia 525d imi ia in jur de 5 cel mai putin am avut 6.6 in bord pe aprox 500km. Mers pe tempomat in jur de 100 cu cateva reprize de 140-160. Edited March 2, 2016 by tradov22 Share this post Link to post Share on other sites
mimima 161 Report post Posted March 2, 2016 Whaaat?! sper ca nu parcasem ca un bou ) Si Neah, erai in miscare. In Iulius erati in trecere prin foodcourt. Cu masina in Iulius?! 1 Share this post Link to post Share on other sites