Jump to content
tradov22

E46 Coupe

Recommended Posts

Salutare, după mult timp și căutări am găsit coupe-ul pe care îl doream. Cerintele era aproape nimine cand cautam, faruri cu xenon, climatronic, non facelift si 6 cilindri. Nu voiam neaparat pachet m (ii puteam face retrofit dupa), voiam un sasiu drept si motor in mintile lui. Dupa multe coupe vazute, toate lasadu-ma cu un gust amar am gasit masina actuala. Este un 318ci valvetronic care a iesit de pe poarta fabricii cu urmatoarele dotari:

Type code: BV71

Type: 318ci
Dev. Series: E46(2)
Line: 3
Body type: COUPE
Steering: LL
Door count: 2
Engine: N42
Cubical capacity:2.00
Power: 105
Transimision: Heck
Gearbox: Mech
Colour: Black Sapphire Metallic (475) 
Upholstery: Stoff Laser/Anthrazit (G7AT)
Prod. Date:2002-05-14
Order Options:
210 Dynamic Stability Control (DSC)
338 M sport package II
423 Floor mats, velour
428 Warning triangle
441 Smokers package
473 Armrest, front
481 Sport Seats F driver/front passenger
502 Headlight washer system
508 Park Distance control (PDC)
520 Foglights
522 Xenon light
660 Radio Bmw reverse
710 M leather steering wheel
716 M aerodynamics package II
760 Individual high-gloss satin chrome
772 Interior trim alu black cube
775 Individual roof-lining anthracite
785 White direction indicator lights
789 M LT/Aly wheels with mixed tyres
801 Germany version
863 Europe/Dealer directory

 

Masina o am de la 1.10.2015 iar in decursul acestei perioade am facut urmatoarele interventii:

schimbul de ulei si filtre: Ravenol 0w40 si filtre man. (urmatorul schimb va fi cu liquy moli si filtre mahle)

Retrofit Climatronic

Arcuri H&R 35-20 cu telescoape bilstein b4mtech

Retrofit harman kardon + boxele din usi hertz hsk

schibat simeringuri motor

plactue fata spate

bucse de poliuretant la brate

retorfit sensor de presiune in roti (merge pe senzorii de dsc)

Navigatie dedicata 2din quad core android

nuca schimbator m noua  

rama de relocare noua

consola centrala noua

Vandut faruri cu xenon (in momentul de fata am faruri cu halogen, vor veni  4 lupe)

Semnalizari fata oem

Numar de inmatriculare pe care il astept de 4 ani (de cand am facut 18 ani ). MS-32-CSL

 

Lucruri pe care vreau sa le fac:

Swap la 2.5l M54B25

Chedere noi fata.. (daca vreun coleg stie rezolvarea pentru chederele care se lasa la coupe v-as fi recunoscator)

Quad xenon

Scaune electrice si incalzite 

peredulta pentru luneta

Stopuri cu led.

 

9e2073468585583.jpg 83d350468585587.jpg 14e7c2468585591.jpg f41ff6468585602.jpg 956308468585611.jpg 


poze din timpul retrofit-ului la climatronic 

[/url] b7e388468586693.jpg 4ea1f1468586705.jpg 126ea3468586719.jpg 4c1947468586728.jpg e0aeda468586744.jpg 

Edited by tradov22
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum arata

Mai avem un kenbobo

 

Bine ai venit printre noi

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bine ai venit, sa o stapanesti sănătos. Mare bătaie de cap cu climatronicul, vad ca ai facut retrofit complet, nu doar panou, cum fac unii :))

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doar sa schimbi panoul merge ultrarapid. Daca sufla aer e bine...dupa unii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lucruri pe care vreau sa le fac:

Swap la 2.5l M54B25

Chedere noi fata.. (daca vreun coleg stie rezolvarea pentru chederele care se lasa la coupe v-as fi recunoscator)

Quad xenon

Scaune electrice si incalzite 

peredulta pentru luneta

Stopuri cu led.

 

 f41ff6468585602.jpg

 

Salut, bun venit!

 

Neaparat tips-uri evacuare.

 

Cum este acum arata ca o femeie super dar cu tanga rupti in cwr.  ;)

Edited by mimima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun venit printre noi si sa o stapanesti sanatos!


Neaparat tips-uri evacuare.

Iti dai seama ca va lua evacuarea toata de la 2.5 si atunci rezolva problema elegant :)


Intrebare: daca tot schimbi motorul, de ce nu te bagi direct la un 3.0? Te-ar coafa mult mai mult decat un 2.5, cred eu

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, asculta-l pe mas, este un tuner underground faimos, care a scos 300 de cai dintr-un e34 520i, legenda spune ca s-a nascut intr-un garaj auto la Nascar si a fost hranit numai cu Motul si Carb Cleaner. Unii sustin ca este descendentul lui Optimus prime si ca de fapt, filmul Mad Max este inspirat din viata lui MAS.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa faci un swap ca lumea, ai nevoie de o masina donatoare. Altfel iese super tiganie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa cum arata

Mai avem un kenbobo

 

Bine ai venit printre noi

Doara-s prieteni :lol: .

 

Faina masina, ledurile de la numarul din spate ti-s ok? Parca acum vreo luna, unul nu batea ok.

da, asculta-l pe mas, este un tuner underground faimos, care a scos 300 de cai dintr-un e34 520i,.

La Sodoma Tuning a facut-o?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun venit pe forum! Felicitari pentru proiect!

Personal as fi lasat farurile originale.

 

Farurile cu xenon le-am vandut din urmatorul motiv, este foarte greu sa schimb lupa de la el. Asa, la faruri cu halogen este mult mai usor sa pun quad xenon.

 

Bine ai venit, sa o stapanesti sănătos. Mare bătaie de cap cu climatronicul, vad ca ai facut retrofit complet, nu doar panou, cum fac unii :))

da, masina cand am cumparat-o avea doar panoul schimbat. Am acasa un 330d care il dezmembrez si am luat de pe el aeroterma si senzorul solar.

 

Salut, bun venit!

 

Neaparat tips-uri evacuare.

 

Cum este acum arata ca o femeie super dar cu tanga rupti in cwr.  ;)

Corect, tips-ul arata ca naiba :(. De 2 luni in coace ma chinui sa ii cumpar o finala de 325 sau 330i. Cand aveam bani sa cumpar finala intervenea ceva :( Ba niste simeringuri, ba niste placute, bucse si asa mai departe. Promit sa remediez problema cat de repede. Am acasa difuzorul pentru 6 cilindrii.

 

Bun venit printre noi si sa o stapanesti sanatos!

Iti dai seama ca va lua evacuarea toata de la 2.5 si atunci rezolva problema elegant :)

Intrebare: daca tot schimbi motorul, de ce nu te bagi direct la un 3.0? Te-ar coafa mult mai mult decat un 2.5, cred eu

Clar, mi-ar placea mult mai mult 3.0. Insa din pacate nu il pot omologa, va depasi cu peste 40% puterea de fabrica :(. Din ce am citit pana acuma blocul motor este identic si la 2.5 si la 3.0 diferenta fiind din bilele si vibrochen. In momentul in care voi face swap voi reconstrui motorul de la zero cu pistoane noi, biele segmenti si asa mai departe. Blocul sa fie de 2.5 dar cu interne de 3.0. La calculatorul motor ii pot face update la versiunea pentru M54B30. 

 

Ca sa faci un swap ca lumea, ai nevoie de o masina donatoare. Altfel iese super tiganie.

absolut. Nu este primul swap care l-am facut. In momentul in care voi incepe swap-ul primul lucru va fi sa cumpar o masina de anglia pentru piese. Am facut anul trecut swap de la 2.0 la 3.0d. Clar, varianta cu masina donatoare este cea mai buna si la final s-ar putea sa ies pe zero.

 

@jeezy

kenbobo este un prieten foarte bun de al meu si ma bate de ceva timp la cap sa imi prezint masina pe forum :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tare.

 

Cum se comporta cu uleiul asta si ce vascozitate vrei sa pui? Cum ti se pare N42 per total? Sa o alergi cu placere, ma faceti sa prezint si eu E46-le. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca tot sunteti prieteni poate va puneti poze la avatar ca nu va mai stiu care-i unul si care-i altul :P


pai Laur ce mai astepti?

 

baga mare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tare.

 

Cum se comporta cu uleiul asta si ce vascozitate vrei sa pui? Cum ti se pare N42 per total? Sa o alergi cu placere, ma faceti sa prezint si eu E46-le. :)

 

Multumesc frumos. Povestea cu valvetronic este in felul urmator a fost o coincidenta ca am ajuns sa am valvetronic. Nu a fost un motor care il luam in considerare. Majoritatea persoanelor cu care am vorbit de acest motor mi-au spus ca este un motor de toata jena, plin de probleme si asa mai departe. Aproximativ 13k mai tarziu sunt super multumit de el. I-am schimbat simeringurile de la supape si mi-a consumat cam 300-400 de ml de ulei. Masina are 244k cu istoric de service la bmw pana la 220k. Operatia de a schimba simeringurile m-a costat 800 de lei (manopera si piese). Cu maxim 2000 de lei pui motorul la punct. I-am schimbat recent intinzatorul, o rola si cureaua de transmisie, totalul fiind in jur de 300 de lei. Bmw recomanda acest ulei pentru n42, sunt multumit de el insa la urmatorul schimb de ulei voi merge pe liqui moly sau castrol. Kenbobo a avut exact aceeasi problema sa si mine, eroare pe senzorul de ulei, el avand in motor acelasi ulei ca si mine. A schimbat uleiul cu liqui moly si a disparut eroarea de pe senzor. Sunt foarte curios daca in cazul meu este uleiul sau senzorul s-a stricat.   Consumul realist la acest motor este intre 11-13 litri in oras (mers prin cluj la ore de varf) si cam 7,5-8 in afara orasuli la 110 pe pilot automat. 

Edited by tradov22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot 0w40? La consum si a mea tot pe acolo, poate cu 1-2 litri mai mult, fiind automata. In Bucuresti nu i-am facut dar banuiesc un 15-16 :)

 

Umbrella, tu ce astepti? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot 0w40? La consum si a mea tot pe acolo, poate cu 1-2 litri mai mult, fiind automata. In Bucuresti nu i-am facut dar banuiesc un 15-16 :)

 

Umbrella, tu ce astepti? :P

 

consumul nu pot spune ca este foarte mare. Nu am vrut sa aud de diesel de nicio culoare. Consider ca consumulu marit compenseaza cu piesele care se strica la diesel. Fun fact: am avut de schimbat un injector. Pret pe bavauto pentru injector de valvetronic aprox 450 de lei, pret pentru injector de 2.0d 1700 de lei. Eu am o singura curea de transmisie, dieselul are 2. Nu am turbo deci o piesa mai putin care se poate strica. Per total o buna bucata de timp in colo voi ramane la motoare aspirate pe benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jeezy

kenbobo este un prieten foarte bun de al meu si ma bate de ceva timp la cap sa imi prezint masina pe forum :D

Eh, stiam, v-am tot vazut ba prin oras ba prin Iulius pe amandoi ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, stiam, v-am tot vazut ba prin oras ba prin Iulius pe amandoi ;) .

 

Whaaat?! sper ca nu parcasem ca un bou :)) Si

Share this post


Link to post
Share on other sites

7-8 litri la 110 pe pilot automat e foarte mult

 

La viteza aia 525d imi ia in jur de 5

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeezy The Male Hunter.

Edited by Laur
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

7-8 litri la 110 pe pilot automat e foarte mult

 

La viteza aia 525d imi ia in jur de 5

 

cel mai putin am avut 6.6 in bord pe aprox 500km. Mers pe tempomat in jur de 100 cu cateva reprize de 140-160.

Edited by tradov22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whaaat?! sper ca nu parcasem ca un bou :)) Si

 

Neah, erai in miscare. In Iulius erati in trecere prin foodcourt. ;)

:huh: Cu masina in Iulius?!  

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.