mimima 161 Report post Posted October 19, 2016 Din păcate trebuie să deschid aici un nou topic... Îmi intră gaze de eșapament în habitaclu. Nu prin ventilație, ci doar când cobor geamul, efectiv nu pot să conduc cu geamul jos. Am observat că intră mult când este coborât geamul / geamurile din față. Pe cele din spate nu intră foarte tare. Galeria de evacuare este schimbată, racordul flexibil este schimbat, nu am observat să aibă pierderi de gaze pe traseu, și totuși de undeva intră... Ce dracu' să-i fac? Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted October 19, 2016 pai poate nu s-au montat cum trebuie si ai scapari. Share this post Link to post Share on other sites
umbrella 933 Report post Posted October 19, 2016 Poate iti intra de la altii Share this post Link to post Share on other sites
KIP 687 Report post Posted October 19, 2016 Daca ti au sudat racordul cu autogen si nu in argon, de acolo e. Share this post Link to post Share on other sites
Calin 747 Report post Posted October 19, 2016 Daca e sudat bine nu conteaza tipul sudurii, poate sa fie si cu electrod ca tine f bine. La mine racordul l am alamit. Share this post Link to post Share on other sites
F&F 1632 Report post Posted October 19, 2016 Simi e expert în sudură Kent. Share this post Link to post Share on other sites
jeezy 318 Report post Posted October 19, 2016 (edited) Si Marlboro, i se mai spune Marlboro Welder Man. Edited October 19, 2016 by jeezy Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted October 19, 2016 (edited) Simi e expert în sudură Kent. Are si 2 brichete chinezesti king size pentru acest scop. Te duci frumos la un service, n-ai altfel cum sa vezi pe unde pierde. Locul e usor de gasit pentru ca sigur e afumat, adica e plin de negreala. Cine stie pe unde pierde. Racord, colierul dintre turbina si DPF, garnitura dintre turbina si galeria de evacuare, garniturile galeriei de evacuare etc. Edited October 19, 2016 by Bogdan Share this post Link to post Share on other sites
mimima 161 Report post Posted October 20, 2016 Bogdan Am băgat-o pe groapă și m-am uitat cu lanterna după urme de negreală. Într-adevăr, într-un loc sub turbină se vede afumat. Apoi am ridicat capota și mi-am băgat capul spre turbină cât de mult am putut, am simțit miros de fum. Deci am descoperit zona unde pierde, urmează să verific unde exact. Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted October 20, 2016 Inseamna ca sunt mari sanse sa piarda pe la colierul dintre turbina si DPF. Share this post Link to post Share on other sites