Ovidiuoltean 1 Report post Posted August 29, 2017 (edited) Salut. Va scriu ce am patit eu de o zi cu masina mea si nu pot sa imi dau seama ce ar putea fi. Din ce am citit eu aici nu am gasit nimic asemanator. Sper sa ma poata ajuta cineva. Detin un E60, 520D, 163cp cod motor M47. Problema este ca ramane fara putere in viteza a-3-a de la aproximativ 3200 rot/min, in viteza 1 si a-2-a nu am probleme, se tureaza si accelereaza foarte puretnic pana in 4200 rot/min dar din viteza a-3-a nu vrea sa mai irce turatia decat foarte lent. Este destul de ciudat pentru ca, citind aici, ar fi trebuit sa fie aceasta problema in toate vitezele daca erau probleme la turbo sau debitmetru. Nu sunt un cunoscator si de aceea va cer ajutorul. Mentionez ca am curatat EGR si CLAPETA DE ACCELERATIE, dar problema persista. App: nu am nici un martor aprins in bord sau pe OBD si nici nu scoate fum( esapamentul este curat). Astept pareri. Va multumesc! Edited August 29, 2017 by Ovidiuoltean Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted August 29, 2017 fake news, nu exista diesel cu esapamentul curat. 2 Share this post Link to post Share on other sites
MAS 267 Report post Posted August 29, 2017 daca e automata, ar putea fi vina cutiei. daca este manuala (si chiar si automata), fa un pustiu de bine si fa-i o diagnoza in mers - iesi pe drum liber si in treapta a 3-a ii dai talpa si te uiti la valorile cerute pe debitmetru si valorile reale. abaterea trebuie sa fie mica intre cele doua. daca ai posibilitatea, monitorizeaza simultan si presiunea din turbo. Share this post Link to post Share on other sites
Calin 747 Report post Posted August 29, 2017 Bai Mas crezi ca asta i vag sa faci log in mers? Share this post Link to post Share on other sites
Ovidiuoltean 1 Report post Posted August 29, 2017 fake news, nu exista diesel cu esapamentul curat. Iti fac poza si iti trimit! La fel era si la cealalta masina bmw320d 2007 e90 si era curat esapamentul mereu. daca e automata, ar putea fi vina cutiei. daca este manuala (si chiar si automata), fa un pustiu de bine si fa-i o diagnoza in mers - iesi pe drum liber si in treapta a 3-a ii dai talpa si te uiti la valorile cerute pe debitmetru si valorile reale. abaterea trebuie sa fie mica intre cele doua. daca ai posibilitatea, monitorizeaza simultan si presiunea din turbo.Iti multumesc. Asa am sa fac. Share this post Link to post Share on other sites
MAS 267 Report post Posted August 29, 2017 (edited) Bai Mas crezi ca asta i vag sa faci log in mers? Nu face log, dar in DIS are optiunea sa vada valorile cerute de ecu vs valorile reale. Trebuie doar sa aiba copilot sau sa fie el pe scaunul din dreapta Edited August 29, 2017 by MAS Share this post Link to post Share on other sites
umbrella 933 Report post Posted August 30, 2017 . Misto titlul . Hai sa buna dimineata Share this post Link to post Share on other sites
Ovidiuoltean 1 Report post Posted August 30, 2017 Multumesc. Buna dimineata 1 Share this post Link to post Share on other sites