Jump to content
Sign in to follow this  
iooooooooooooy

Sfat achizitie

Recommended Posts

ia ti frate ce ti place,o viata ai.ai vreme la batranete sa ti iei reno si skoda,daca mai apuci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acel bmw alb mi se parea ok, acum daca baietii zic ca nu merita, de ce sa nu-i ascult. O fi ceva mai bun in banii astia, cred? :-? Cu toate ca dpdv estetic si dotari statea bn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suna-l. Vezi masina si istoricul.

 

Daca n-are, nu-l mai suna si a doua oara. 


Depinde ce fler ai pe vorbe, ca poate o iei mai ieftin. 

 

Dar la impozit te-ai gandit si la asigurare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suna-l. Vezi masina si istoricul.

 

Daca n-are, nu-l mai suna si a doua oara. 

Depinde ce fler ai pe vorbe, ca poate o iei mai ieftin. 

 

Dar la impozit te-ai gandit si la asigurare?

Da, insumate duc undeva la 1000e. O sa discut cu baiatul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ft tare masina

ma ingrijoreaza asta atat,

 

revizie la zi inclusiv la cutia de viteze in urma cu 2000 de km

 

chiar daca e samsar, poate are de la prop anterior factura reviziei respective. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, am avut golf 4 1.4, avea 30.000 km masina, si cutia (manuala evident) schimbata la 4000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la superb am schimbat cutia o data, la 40K. Prima treapta era inutilizabila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pățit mai de mult, la masina unui prieten, skoda superb. Nu știu câți km avea, dar cutia a rămas blocată într-a 3a parcă. DSG.

Schimbată cutia pe garanție.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci trebuie sa aiba cartea de service cu stampile. Suna si tu la Bavaria, ai seria de sasiu. 

 

Oricum e important si ce istoric are. 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare pentru cei mai nostalgici, care e mai ok pentru o utilizare zilnica, cu mai putine batai de cap, M57 sau N57?

 

E vorba de variantele lor de pe E60/E90, 325/330d si 525/530d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orice benzina bate orice tractor vechi.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai bun compromis e 2500cc de pe e60.

 

Consum redus si performante bune.daca vrei mai mult,cu un soft stage 1 e superior in performante benzinarului de aceeasi cilindree.cuplu dublu la consum mai mic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e graficul de după resoftare la un e39 M57 2500cc.

Daca bine țin minte, cuplul dat de fabrica era 360Nm. 

Screenshot_20200401-152530_Yahoo Mail.jpg

Și înainte de soft. 

Screenshot_20200401-153049_Yahoo Mail.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

După resoftare am mers la mare. 4 oameni în mașină + bagaje. Mers noaptea, întors noaptea.

Cluj, Alba, Sibiu, Vâlcea, Pitești, București, Constanța, cu aprox 175kmh pe autostradă, ca să-mi rămână permisul. 

Dus întors, peste 1500km, media de consum a fost 5,1%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Similea, ti-l imaginezi pe raresi, impreuna cu alti 3 oameni si bagajele lor, serpuind spre mare cu 175km/h ca sa-i ramana permisul?

Edited by Scufi
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noroc ca, de data asta, n-a mai vomat nimeni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici data trecută nu a vomat nimeni. Cel puțin nu în mașină. 

:)

Pe Dealul Negru a fost o plăcere. Asfalt nou, drum gol, zone cu 2 benzi pe sens la urcare. O plăcere vă zic. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.