Jump to content
Sign in to follow this  
iooooooooooooy

Sfat achizitie

Recommended Posts

Nu avea sens la bani să iau bmw. 

Mazda asta pe care am luat-o anul trecut, nouă, cu opțiuni gen scaune de piele încălzite, faruri led adaptive, pilot automat adaptiv, jante pe 19", motorul de 185cp, combi, sistem sunet bose cu 11 difuzoare, parbriz și volan încălzite și mai cine știe ce, prețul de listă a fost mai mic decât cel mai chel (sic!) seria 3. În plus de asta, am primit reducere de £4.500 că era model fabricat în 2018 și urma să primească în stoc modelul 2019. Din cauza anului de fabricație, singurul lucru pe care mașina mea nu îl are standard e android auto / car play.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chibzuit.

 

Rares cand era mic aduna ambele fete la bani

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oricum nu cred ca era de gasit vreo placere la un bmw actual, dupa cum merg lucrurile. La cum arata line-up-ul, e greu de gasit orice interesant.

 

E pacat ca 30d-uri curate si cu km putini nu prea sunt pe la noi. Iar ce e pe afara e inca scump, chiar daca vorbim de E-uri.

Resoftare nu vreau sa fac, mai ales la masina cu DPF, as vrea sa aiba caii din fabrica.

E60 cu 25d are 177 cp, din pacate, mai slab ca E90-ul din linkul de mai sus.

 

Singurele variante care par sa merite fata de 20d sunt 30d-urile curate, M57 de 218/231cp sau pur si simplu un N57, dar astea chiar sunt imposibil de gasit in RO cu rulaj <130k km.

Eram curios de fiabilitate (cat mai poate fi vorba) si daca implica dureri de cap. Dupa 10-14 ani sigur o sa fie, dar depinde cat de mari.

Edited by paul_e88

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-as mai lua dizăl puternic, neam. Dizălu e bun cand nu consuma, cam atat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieselul e bun cand nu pute.

 

Si toate fara ad blue put de mori.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E acel miros. Clasic, de Raba si tractoare, motorina arsa clasic. Ma pis pe adblue, dpf uri si catalizatoare. Asa trebuie sa miroasa un diesel.

A, si ma pis si pe mediu, noxe, covid, extraterestrii si ghetari topiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, F&F a spus:

Ce înseamnă "dizal puternic"? 

 

Peste 200, 6 cilindri. Rarese, ce e cu tine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am avut nicio mașină care să aibă peste 200cp, așadar nu am avut ce uita. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Simi ON said:

N-as mai lua dizăl puternic, neam. Dizălu e bun cand nu consuma, cam atat

 

Dar nu e bun cand nu trage. 

Edited by paul_e88

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/1/2020 at 12:41 AM, paul_e88 said:

Intrebare pentru cei mai nostalgici, care e mai ok pentru o utilizare zilnica, cu mai putine batai de cap, M57 sau N57?

 

E vorba de variantele lor de pe E60/E90, 325/330d si 525/530d.

Exista N57 pe E60? 

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe E60?

Chiar si pe E90 e foarte rar. Doar pe facelift-uri. 

Trecand peste nostalgii, cu cat e masina mai noua si cu mai putini km, cu atat mai bine. 
Mai ales ca N57 vine cu 8hp. Cu totul alte performante. 

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai, pe E60 parca e doar M57. 

Pe E90 s-a pus pe LCI, deci vreo 2-3 ani si pe E92 LCI vre-un an-doi.

Oricum toate sunt cu 6hp pe E-uri parca.

 

Pe cat de bun e ZF-ul 8hp, F-urile mi se par niste butaforii in configuratiile de baza (suspensie standard, motor 2.0d/i) pe langa E-uri.

 

Poate sunt nostalgic, am un F, dar l-as da maine inapoi pe un E. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar scopul acestui topic care este?

 

Ca deja nu mai inteleg

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, paul_e88 said:

Stai, pe E60 parca e doar M57. 

Pe E90 s-a pus pe LCI, deci vreo 2-3 ani si pe E92 LCI vre-un an-doi.

Oricum toate sunt cu 6hp pe E-uri parca.

 

Pe cat de bun e ZF-ul 8hp, F-urile mi se par niste butaforii in configuratiile de baza (suspensie standard, motor 2.0d/i) pe langa E-uri.

 

Poate sunt nostalgic, am un F, dar l-as da maine inapoi pe un E. 

 

Da, vad ca tot 6hp au. 

 

Si cine te opreste?

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piata auto.  

Oferta din RO e limitata, aproape exclusiv M57-uri. Din care 99% au minim 200k km.

Deci ramane Germania. Vand in paguba in RO ca sa cumpar in paguba in DE. A n-a oara.

Si asta doar pentru ca BMW a ales alt drum ($) cu seriile F. 

 

Dar asta e retinerea si pierderea mea. Voiam sa stiu de aici, de la altii,  poate trecuti prin asta, care e mai ok,  M/N57, voi ce ati cauta, E60/90, etc.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Repet -  sa iei o masina mai veche si cu mai multi km nu are cum sa fie o alegere mai buna decat o masina mai noua si uzura mai putina.

De unde o iei si cat costa e relevant doar pentru tine.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt de acord cu tine, in teorie.

Practic, mie imi pare rau ca platesc costuri de intretinere de BMW si nu am parte de BMW.

 

Am avut E90 320d LCI, o masina absolut banala, dar nu ma simteam pacalit in fiecare zi sau la fiecare service. Simteam ca primesc ceva in plus fata de un Audi, de ex. 

La F30, in afara de infotainment, ma deprim ca tin/intretin masina asta. Si nu inteleg cum au putut sa o faca asa.

 

Directia e nenatural de grea, iar in centru ai o zona moarta de poti sa misti 10 grade stanga-dreapta si masina tot inainte merge.

Suspensia e o gluma, mai comfortabila, nu zic nu, dar in acelasi timp mai moale ca la E90, topaitoare pe denivelari, iar in viraje ai rau de mare din cauza ruliului.

Despre controlul sasiului, ca la E90, nici nu se pune problema.

Masina asta e lălâie si "all over the place", cum ar zice englezul.

 

Mi se pare vremuri triste pentru ce fel de masini apar acum.

 

LE: am mers cu E90 pre-lci si E60 pre-lci. masinile alea aveau directie. iar E60-ul mergea ca un tren pe sine pe langa ce scoate bmw acum.

Edited by paul_e88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai directie electrica pe F30?

 

Faza aia cu 10 grade inseamna joc in caseta. Nu e ceva normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ma cac pe el. E ghinionul meu ca am luat o masina ce mi-a consumat ulei din cauza segmentilor pe un cilindru, consum ce a futut si filtrul de particule.

Da` la directie si suspensie n am probleme.

 

l.e. inca

 

Si nu as face downgrade nici pt E90 nici E60. Regretul meu e ca nu am luat benzina. Poate la urmatoarea

Oricum nu inteleg comparatia intre 3 si 5, sunt masini pt nevoi diferite, ce ti ofera chestii diferite, de la care sa ai pretentii diferite.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S ar putea sa fi luat o panarama de masina,cine stie..n am pomenit directie proasta nici la e nici la f

 

la suspensii,parca parca erau ceva mai bine setate e urile tin minte ca pe autostrada parca era mai ‘ stransa’

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panarama nu e, decat daca a facut-o fabrica panarama din start. E ceva subiectiv oricum. Toate F-urile sunt asa. 

Mie F10-le mi se pare o comedie, dar multa lume e multumita si nu zice nimic. Parca conduci canapeaua.

Daca veneam de pe E60 pe F10 , plangeam acum.


sbircis, exact. E-urile se simt mai lipite pe sosea cu suspensia standard. F-urile sunt detasate si, cel putin mie, nu imi ofera incredere la viteza.

 

Cefi, eu as face "downgrade" maine daca nu as pierde bani din afacerea asta. E60 vs E90 sunt masini diferite dar nu servesc neaparat scopuri diferite.

 

E60 535i de exemplu, cu suspensia standard, era de 2 ori mai stabil decat E90 320d. Daca citesti despre ele, se zice sa iei seria 3 daca vrei ceva mai sportiv.

(evident, nu compar motoarele, ci setarea suspensiei/sasiului)

Mie mi-e indiferent ca e 3 sau 5, cat timp o gasesc configurata bine, motor bun si km decenti.

 

Bogdan, directia e electrica, dar nu e joc. Pur si simplu asa e ea, audi-ish. Greutate aia e complet artificiala, sa simuleze directia hidraulica, dar e fix gratuita. 

Sunt multe discutii pe forumurile din afara. Pe forumuri la noi, F10 e Dumnezeu si F30 e pasul premergator spre un F10.

 

Totusi, banuiesc ca au ajuns si la tine M57/N57 pe mana. Cum ti s-au parut? De la cati km ar incepe sa fie problematice?

 

Edited by paul_e88

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.