Jump to content
Pole

Anulare alarma aftermarket

Recommended Posts

sunt racit, oricum asta fac azi. Bine, ma duc pana la carrefour ca nu mai avem rola de servetele de bucatarie si vreau sa iau un spray de dezghetat ca cica vine inghetul.

 

eventual pana la orange sa vad daca au adus iphone X.

 

d-astea. spread the virus gen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io mi-aș băga pwla și m-aș duce înapoi în pat.

Ce v-am zis aseara. A facut-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

bai a dracu alarma. vreau doar sa moara si sa pot folosi cheia nu telecomanda pulii.

Nu ai notat modelul alarmei? Ca sigur gasesti pe net modul de instalare. Undeva face ceva bypass de nu merge cheia masinii, numa acolo trebe deconectat si click dreapta, delete ....

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca este modelul asta:

 

RPN 7341V/P/X

 

asta scrie pe telecomanda si inca niste cifre care nu stiu ce sunt. daca as reusi sa scap de bypass-ul ala, ar fi excelent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai bine mergi la Falcon.

 

Cand se monteaza o alarma de genul asta, se fac niste legaturi cu tot felul de module. Uneori se leaga la CAS, alteori altfel.

Ideea e ca o alarma poate deveni o problema foarte nasoala daca te apuci sa scoti sigurante sau sa tai fire. Te poti trezi ca ai un consumator sau ca viitorul proprietar al masinii va cauta mult si bine pana va gasi problema.

Mergi la aia sa o demonteze ca lumea. E cel mai civilizat si mai normal.

 

Alarmele auto nu se monteaza cu ghiduri tip DIY. E o chestie un pic mai complicata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai asa o sa fac, ma gandeam ca e ceva super easy. oricum, sa ma cac in ea de alarma. din cauza ca nu mai am un buton, pentru ca am spart telecomanda cum ziceam si butonul s-a pierdut, trebuie sa apas cu un pix undeva inauntru ca sa deschid masina, in afara de asta, face din cand in cand contact undeva in pager-ul ala belit si cand ii vine incepe sa scoata niste bip-uri, care nu stiu ce reprezinta, intrucat am spart si ecranul de la telecomanda si nu se mai intelege.

 

cred ca o tot inchide si deschide, ieri am gasit haionul deschis, azi geamurile pe spate, stanga/dreapta deschise 2 cm, doar atat. in conditiile in care afara ploua....

 

deci ... mea, sa ma cac in ea. stau sa scot bateria acum din pager cat sunt in casa si cand am nevoie sa plec, baga bateria, asteapta sa faca ciclul ala de teste si sunete, fa cu pixul sa deschid masina, mortii ma-sii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eventual pana la orange sa vad daca au adus iphone X.

 

Speri ca baba aia moldoveanca va mai fi acolo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce cheie? eu am prb cu alarma aftermarket, Viper. telecomanda de la viper e sparta, cheile masinii nu au nimic. Nu vreau sa comand nimic, vreau sa ma cac pe ea de alarma.

decat sa dau 11 milioane mai bine deschid din butuc, ca la dacie si imi iau ceva draguț de banii aia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

m a c a c p e e a d e a l a r m a ! ! !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce nu-ti iei o cheie noua, boss

Varianta simileasca de a crea o problema noua atunci cand ai o problema de rezolvat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cheile la buzunar tot timpul, zero probleme de genul :D

 

Daca nu gasesti cheia, sunt niste nenici, dau factura si tot, ti-o deschid ei. A patit-o o cunostinta cu un A5, primul rezultat de pe google, legal, cu acte, 200 de lei, fara geamuri sparte.

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzina in loc de motorina in rezervor?

 

Pai porneste sau ba?

Edited by jeezy

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am bagat mai demult vreo 10 litri de benzina in motorina si n-a avut nici pe dracu, eram bezmetic. fara legatura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ... ma, cum sa bag benzina

 

asa face pur si simplu, deodata. 90K km

 

si la E39 am avut problema asta, cand aveam sub 15 litri refuza sa mai porneasca, era ceva pompa de sub bancheta din spate

Pompa de transfer,ca rezervorul are 2 compartimente si egalizeaza din unu in altul

 

Mie mi s a oprit motorul in mers pe autostrada la peste 200 din cauza asta,desi cred ca aveam in jur de 30 litri in rezervor

 

Am pus una de solenza benzina si n am mai avut treaba,mai greu a fost pana s a gasit cauza ca pe tester evident nu aparea nimic

Share this post


Link to post
Share on other sites

logan merge cu 200+? v1 rotate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai relevant test e experienta unui mecanic bun:)

 

Eu tin minte ca m am plimbat in oras cu testerul conectat si nu gaseam problema.pana m am dus la unul si cand i am zis simptomele a stiut exact care i problema

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mers piesa de solenza? Omg. Ala care stia asta, ala da mecanic bun

 

 

Sly, de la o vreme mi-e dor de mor de un e39. Din cauza ta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merge si in ziua de azi,masina se apropie de 400000 fara nici o interventie importanta in afara de consumabile

 

Motoare din alea n o sa mai faca in viata lor

logan merge cu 200+? v1 rotate.

 

525d.cu pompa de solenta in rezervor:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.