Jump to content
Pole

Consum curent cu masina inchisa

Recommended Posts

i-am sunat, am facut asa un scandal incat nu se aplica faza cu 6 luni in cazul meu. Sunt bun pe din astea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i-am sunat, am facut asa un scandal incat nu se aplica faza cu 6 luni in cazul meu. Sunt bun pe din astea.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca deschizi doua geamuri se face curent la loc... sau lasi o usa deschisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

not good, trebuie sa comand releu de incarcare si caut un service pe electrică sa vada de ce nu merge telecomanda din cheie si mai nou, de cand am dar in groapa aia de am ramas fara scut, de ce nu mai merge autolevelling-ul.

 

am luat scut insa si mi l-a pus Bogdan azi, progress is slow, but I’m getting there, cum ar spune Simi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rabdarea e de aur :)

Și cheia aia galbenă din bord de la ce era?

De la alta masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și cheia aia galbenă din bord de la ce era?

n am ajuns pana acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti sigur ca nu e bateria din cheie?

pai nu prea sunt sigur, dar ma gandesc ca cealalta cheie ar trebui sa deschida masina, chiar daca nu o porneste. Nu stiu cum sa verific bateria din cheie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

senzorul nu era pe bratul din spate ? poate l-ai agatat

senzorii sunt la locul lor si in fata si in spate, s-a uitat Bogdan azi. Am dat tare de tot in craterul ala, am zis ca s-a rupt masina, ca mi-au cazut rotile...

Ai perne de aer pe spate?

da. crezi ca ar fi compresorul care descarca bateria? nu porneste decat cand parchez stramb sau cand incarc mult in spate, doar atunci il aud.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posibil sa aiba si ala un rol.daca pernele sunt uzate o sa porneasca din ce in ce mai des

 

Eu la e39 le am schimbat cu suspensie clasica

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu cred ca e ala.

 

oricum, exclusiv iarna patesc chestia asta, numai iarna cand e frig, atunci se da peste cap ceva, n am ramas niciodata vara fara bateria, a stat nepornita si o luna, daca insa sunt -5 grade peste noapte, gata.

 

mereu iarna iau baterie noua, ca un handicapat. Acum iar mi-o schimba astia pe garantie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai nu prea sunt sigur, dar ma gandesc ca cealalta cheie ar trebui sa deschida masina, chiar daca nu o porneste. Nu stiu cum sa verific bateria din cheie.

De obicei cand pica diversity antenna, incepi sa ai probleme intermitente. Nu prea se intampla sa pice direct.

Ar trebui verificate si sigurantele inainte sa umbli la antena aia.

Ar trebui incercata si reinitializarea cheii inainte de orice.

 

Exista sigur o siguranta pentru inchiderea centralizata.

 

La chestii electrice, primul lucru care trebuie verificat sunt sigurantele.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, voiam sa fac asta insa m-am luat cu altele, am gasit pe net ca sigurantele de la inchidere sunt in torpedou, e acolo si o carticica gen cu numarul lor etc.

 

o sa ma benoclez pe acolo, ai dreptate. ar fi smecher sa fie ceva atat de simplu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vino joi dimineata si verific eu toate sigurantele cu multimetrul. Merge mai repede asa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, voiam sa fac asta insa m-am luat cu altele, am gasit pe net ca sigurantele de la inchidere sunt in torpedou, e acolo si o carticica gen cu numarul lor etc.

 

o sa ma benoclez pe acolo, ai dreptate. ar fi smecher sa fie ceva atat de simplu.

Te uiți pe legenda aia cu siguranțele și verifici tot ce (crezi că) înseamnă închidere centralizată / chei.

Cu toate că, dacă ar fi din siguranțe sau nu știu ce modul, cred că logic ar fi sa nu-ți funcționeze nicio cheie.

Desfă cheile, schimbă bateriile și fă o reinitializare la ambele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scoate mufa de la webasto in prima faza si vezi daca mai face. Nu scoate siguranta ca e degeaba, mufa de la el.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi bine sa mai explice o data ce simptome are. Adica exact ce nu merge.

partea nasoala:

1. nu imi merge inchiderea din cheie, adica butoanele de pe cheie nu fac nimic. Ori acumulatorul e mort, ori antena din haion nu primeste semnal.

2. Cealalta cheie arata si un simbol galben pe ecran, si nu se poate porni masina cu ea, nu stiu ce inseamna

Share this post


Link to post
Share on other sites

A doua probabil e stricata.

Prima ar putea avea acumulatorul dus.

As incerca reinitializare, verificat sigurante.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.