WLF 896 Report post Posted January 31, 2018 Pai si ce spui tu e fabricat de Webasto, preheating sau cum se cheama. Share this post Link to post Share on other sites
Scufi 1567 Report post Posted January 31, 2018 Nu. VW foloseste bosch, sau folosea. Webasto e sistem auxiliar, nevital pentru motor. E o optiune platita. Share this post Link to post Share on other sites
WLF 896 Report post Posted January 31, 2018 Ma, eu ma refer ca toata lumea spune Webasto ca vede pe eticheta acolo scris Webasto, si zice gata masina are webasto, adica incalzire auxiliara in conceptia lor. Ca la aia e facuta de Bosch sau e facuta de plm ce firma vrei tu, nu are legatura. Share this post Link to post Share on other sites
Scufi 1567 Report post Posted January 31, 2018 El practic e un injector/arzator de motorina, ca la cazan. Bai da fix ca la cazan. Share this post Link to post Share on other sites
WLF 896 Report post Posted January 31, 2018 Da ma, dar ala nu e un webasto, adica nu e un obiect, Webasto e o firma ca si Bosch care doar produce acel obiect. Share this post Link to post Share on other sites
Scufi 1567 Report post Posted January 31, 2018 (edited) Da. Aia de care zici tu dane, e rezistenta de incalzire a aerului din habitaclu, e optiune pentru diesel, ca sa nu stai pana se incalzeste motorul. asta e: dieselul iarna e notoriu. cel mai misto mi se par hibridele pe perioada asta. Edited January 31, 2018 by Scufi Share this post Link to post Share on other sites
Cefi 1099 Report post Posted January 31, 2018 Sa moara rosiile negre, sper sa ajungeti la o concluzie Share this post Link to post Share on other sites
WLF 896 Report post Posted January 31, 2018 Da, ca la Ford, se monteaza in torpedou cam pe unde se baga filtru de polen, am vrut si eu sa imi iau. Share this post Link to post Share on other sites
Scufi 1567 Report post Posted January 31, 2018 Exact. Share this post Link to post Share on other sites
SLY 2045 Report post Posted January 31, 2018 Maxim de interesant subiectul. 1 Share this post Link to post Share on other sites
SLY 2045 Report post Posted January 31, 2018 Samsung vs aifon Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted January 31, 2018 da, deci, am verificat sigurantele, conform diagramei (atasament), sunt alea 10, 12, 18, 22, 24, 27, 29, 36, adica pictograma cu o usa si o cheie, banuiesc ca alea sunt. Toate sunt bune, insa siguranta nr 36 nu exista. Ce plm e siguranta aia 36 si ce face ea si de ce nu e? Imi poate pune cineva link cu pictogramele explicate, gen fiecare siguranta ce reprezinta, in vorbe, nu poze? In alta ordine de idei, a pornit masina mai devreme, destul de greu dar a pornit, am stat cam 15 minute pe loc cu motorul ponit insa dupa ce am oprit si am vrut sa pornesc din nou, ..., moarta iar, a trebuit sa imi dau curent din nou. Deci a pornit statuta de ieri pana azi, insa dupa ce am pornit-o si am oprit-o, n-a mai vrut sa porneasca. ce mortii ma-sii se intampla? cat despre ventilatia aia, am fix asa in meniu, Independent Ventilation cu semnul ala o masinuta si niste cacati sub ea si in sub-meniu mai e si Direct Operation: Share this post Link to post Share on other sites
Scufi 1567 Report post Posted January 31, 2018 (edited) Eu cred ca la tine nu apuca sa se incarce suficient bateria, la mersul in oras. Iarna fiind necesar mai mult curent pentru pornire, o descarca mai agresiv si nu are timp sa se incarce cat timp masina merge Presupun ca drumuri mai lungi de 50-100 km nu faci o data la saptamana. Edited January 31, 2018 by Scufi Share this post Link to post Share on other sites
SLY 2045 Report post Posted January 31, 2018 Incarcarea a fost masurata?poate nu incarca alternatorul suficient Share this post Link to post Share on other sites
SLY 2045 Report post Posted January 31, 2018 ne batem gura de pomana pana nu face un test la toate rahaturile electrice Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted January 31, 2018 @Sly, incarca bine, mi-au testat alternatorul ala pe toate partile, ca altfel nu-mi schimbau bateria pe garantie. Am si bonurile alea de verificare, 14.4-14.8 ceva de genul. oricum cred ca nu am diagrama buna pt sigurante, aia se pare ca e de la LCI, deci am nevoie de o diagrama pentru e61 530d 2005 am mai gasit pe net niste diagrame care cred ca sunt bune, zice ceva de Aerial Amplifier, o fi antena aia de la telecomanda? nu fac drumuri lungi in general, gen sa zic max 15 km dus si inca atat intors, sunt aproape de tot ce am nevoie. am mai gasit astea: ne batem gura de pomana pana nu face un test la toate rahaturile electrice pai am facut la aia de la Falcon cand am scos alarma, cica totul e in regula in plm. trebuie sa caut cineva care face strict electronica/electrica BMW, lasata masina acolo cateva zile, mor de nervi. Share this post Link to post Share on other sites
SLY 2045 Report post Posted January 31, 2018 poate fi o chestie foarte simpla,gen un pisat de bec care ramane aprins pe undeva Share this post Link to post Share on other sites
Scufi 1567 Report post Posted January 31, 2018 (edited) io zic ca nu merge suficient cu masina, iar bateria se descarca in final vara nu are probleme, doar iarna. daca ar fi un consumator aiurea, ar fi si vara/primavara/toamna, nu doar iarna ca se simte singur aceeasi problema si cu fostele masini. presupun ca itinerariul lui nu s-a modificat la fiecare masina prea mult greu sa crezi ca e un consumator Edited January 31, 2018 by Scufi Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted January 31, 2018 Pai si ce plm sa fac, sa ma mut in Ploiesti ca sa fac suficient drum ca sa se incarce un cacat de baterie? pai aia care locuiesc in orase mici si merg 2 km probabil, ar trebui sa isi dea curent in fiecare zi. sau sa dau 11 milioane pe o baterie din aia AGM? Share this post Link to post Share on other sites
Scufi 1567 Report post Posted January 31, 2018 ie diesel bre, asa se intampla ia-ti incarcator de baterie pentru mentenanta, baga masina in curte si las-o la mezat in fiecare zi. Share this post Link to post Share on other sites
jeezy 318 Report post Posted January 31, 2018 (edited) Pai si ce plm sa fac, sa ma mut in Ploiesti ca sa fac suficient drum ca sa se incarce un cacat de baterie? pai aia care locuiesc in orase mici si merg 2 km probabil, ar trebui sa isi dea curent in fiecare zi. sau sa dau 11 milioane pe o baterie din aia AGM? O mai pui pe redresor la 3-6 luni, eu asa fac. Am luat unul din Lidl, demontez bateria, o las peste noapte si cam atat . Edited January 31, 2018 by jeezy Share this post Link to post Share on other sites
Scufi 1567 Report post Posted January 31, 2018 (edited) lol asta are multimetru philips mai vechi, seria pm la ce-ti trebuie tie ala? ala e cam aiurea de la lidl https://www.ctek.com/ ia-ti d-asta, il bagi direct pe borne, in masina, sau pe priza din portbagaj Edited January 31, 2018 by Scufi Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted January 31, 2018 cred ca ar trebui sa ma paraseasca definitiv ratiunea si orice urma de instict de conservare in ceea ce priveste sanatatea mea psihica sa fac asa ceva, sa scot bateria din haosul ala unde e montata, sa o car in casa, sa stau cu redresoare si mortii ma-sii. n-am mai pomenit asa ceva de la dacia 1310 incoace. ma pis pe ea, daca nu se rezolva intr-o luna maxim, o dau la dezmembrat. Share this post Link to post Share on other sites
Scufi 1567 Report post Posted January 31, 2018 (edited) cred ca ar trebui sa ma paraseasca definitiv ratiunea si orice urma de instict de conservare in ceea ce priveste sanatatea mea psihica sa fac asa ceva, sa scot bateria din haosul ala unde e montata, sa o car in casa, sa stau cu redresoare si mortii ma-sii. n-am mai pomenit asa ceva de la dacia 1310 incoace. ma pis pe ea, daca nu se rezolva intr-o luna maxim, o dau la dezmembrat. nu te lua dupa gizi, iti trebuie un redresor cu functie de mentenanta, ce-l conectezi la bricheta si-l lasi cat sta masina in curte/garaj aceeasi solutie e si in showroomuri. nu demontezi nimic Edited January 31, 2018 by Scufi Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted January 31, 2018 Incarcarea a fost masurata?poate nu incarca alternatorul suficient Eu banuiesc ca alternatorul are probleme pentru ca avea eroare de overvoltage. Aia de la baterii au verificat si alternatorul masura ok. Insa, eroarea aia de overvoltage nu apare degeaba. Si parca tot Pole mi-a zis ca a vazut in bord incarcare peste 15v. Share this post Link to post Share on other sites