Jump to content
Pole

Consum curent cu masina inchisa

Recommended Posts

am de carat niste cacaturi la mama, don't ask si nu cred ca incap la miha in masina, are un opel astra hatch. daca nu plecam eram pe capul lui Bogdan la ora asta  :lol: sunt curios cand imi pune interdictie

Te astept cu multa placere! 

E rezistent - l-am pedofilat mult cu aocho. E mai reticent cand aude sa merg la el, dar totusi rezista :lol:

 

Persistent lil' fuck

Chiar si pe tine. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valeu ce de electricisti p acilea, voi vreti sa imi luati pita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, chiar ma intrebam de ce nu ai scris pana acum :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

De obicei is cateva chestii simple de a descoperi un consumator. Eu la tine zic ca bateria e defecta, lasa releele de incarcare in pace ca n au nimic, atunci cu aia 15v nu trebuie sa te sperii si nici ibs n are nimic. Alternatorul e o chestie desteapta si niciodata nu incarca mai mut decat ii cere bateria, releul de inc. citeste rezistenta interna a bateriei.

Un aletrnator defect poate sa iti descarce chiar el bateria. Iar fazele cu lasat ampermetrul 12 ore is basme. Pt asta ai nevoie de un multimetru f scump cu data logger (cum am eu de ex) dar n am avut nevoie de atata timp. Orice consumator se descopera relativ usor. Poate piesa cu tepi, un senzor de temp care lasa active duzele de la parbriz sau oglinzile, bujii incadescente sau poate ccc ori amplificatorul. Sint multe dar se gasesc relativ usor.

O singura data m am chinuit 2 zile cu un a8 care papa curent grav, tragea cu vreo 4amperi din cauza ca pornea f des compresorul de la suspensie. Vinovat a fost senzorul de temp al compresorului, mai exact mufa lui.

Nu e greu dar trebuie umpic de atentie, un multimetru bun si ceva cunostinte.

Sfatul meu e sa mergi la cineva care se stie, asa pe bajbaite ca i una sau alta poti strica mai mult decat e reparatia.

Edited by Calin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole, sunt de parere sa dai o fuga pana la Calin. Mai vezi si tara cu ocazia asta :)

Plăcuțe.

Simi va spune: Papi

 

Sau poate chiar va posta o melodie :D

Edited by MAS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mașina lui Pole e automată? Nu întreb degeaba.

S-ar putea să am o idee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mă gândeam că ce face dacă are ghinionul să-i moară motorul pe la jumătatea drumului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci, sa reluam...

 

Aoleu! :(

 

 

Later edit: n-ai citit mah ca acum are clesti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și ce face cu ei? Își dă curent de la aceeași baterie?

Sau e preventiv și pleacă cu o baterie separată, încărcată și tot, în portbagaj?

Edited by Rareș

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi-i prind de coaie na. Trec pe la metro si imi iau un starter din ala, power pack de pornit masina, sa fiu sigur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci mai bine Pole isi prinde de coaie trei basarabeni in portbagaj....

 

 

Scufi e kinky. Like! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Io n am vazut e6o fara webasto pana acum.

 

Plm, si eu ca Pole.

 

Am webasto?! 

Webasto difera Rares. 

 

Pole, pune VIN # 

 

 

 

Dan, poti sa afli daca si eu am?

 

WBANC71010B654723

Share this post


Link to post
Share on other sites

n-ai

vreau sa stiu insa ce este acela "main battery switch" 818

 

http://bimmer.work/vin/d6e1b24d42e0c37729c4c57fec75627f/

 

Type NC71 Model 530d Market Europe Development Code E60 Chassis Sedan Steering left Doors 4 Engine M57/TU Displacement 3.00 l Power 160 kW Drivetrain Rear-Wheel Drive Transmission automatic Color Carbonschwarz Metallic - 416 Upholstery Leder Dakota/schwarz - LCSW Production Plant Dingolfing Production Date 2004-09-28 Standard Equipment

548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 785 White Direction Indicator Lights Weisse Blinkleuchten 851 Language Version German Sprachversion Deutsch
 

Options

2NP M Lt/aly W. Double Spoke 135 M W.runfla M Lm R. Doppelspeiche 135 M Notlauf 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 217 Active Steering Aktivlenkung 337 M Sport Package M Sportpaket 339 Satin Chrome Shadow Line 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe 416 Sunblinds Sonnenschutzrollos 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Interior And Exterior Mirror Packa Innen- Und Aussenspiegelpaket 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 438 Wood Trim Edelholzausfuehrung 441 Smokers Package Raucherpaket 442 Cupholder Getraenkehalter 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 601 Tv Function Tv-funktion 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 620 Voice Input System Spracheingabesystem 644 Prep. For. Mob. Ph. Bluet. Interf. Handy Vorb. Mit Bluetooth-schnitts. 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds Cd Wechsler 6-fach 677 Hifi System Professional Hifi System Professional 698 Area-code 2 Area-code 2 704 M Sport Suspension M Sportfahrwerk 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8SA Country Spec. Release Of Navigation Laenderspez. Navi.-freischaltung 8SB Country Spec. Release Of Telematic Laenderspez. Telematikfreisch. 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SP Cop Control Cop Steuerung 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 818 Main Battery Switch Batteriehauptschalter 863 Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, bateria este decedata definitiv, dupa jumatate de ora de lasat legata la cabluri la opel, a pornit, insa cum am oprit, n a mai pornit. am pus multimetru pe borne, alternatorul incarca, insa bateria nu inmagazineaza.

 

are iar 4 volti.

 

am probat cu bateria unui vecin, de 100, totul e ok, porneste fara nicio eroare, incarca, cu mizeria asta de mi au dat-o astia replacement nu merge nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci astia ti-au inlocuit bateria cu una stricata, ramasa probabil tot in urma unei garantii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand eu i-am recomandat pe topicul cu Olx ce sa-si ia, a zis ca nu...

imi place cand Pole ajunge la vorba mea :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci astia ti-au inlocuit bateria cu una stricata, ramasa probabil tot in urma unei garantii?

 

 

deci am sunat la cacatii aia de la f5auto, sa mor de nervi nu alta, bateria mea este pregatita de cateva zile, una noua, insa nu m-a sunat nimeni, ca "a fost o eroare".

 

a urmat circul ca sa vin eu s-o monteze, incerca sa le explic ca nu pot pleca cu masina de pe loc, deci n-am cum sa ajung, ei ca cica "nu au drum in zona", eu sa stramb gura de nervi, cum plm n-ai drum, pai eu am avut drum sa aduc bateria aia la voi pt garantie, mi-am facut drum in ... mea, si sunt 50 de km dus-intors si nici nu m-a sunat nimeni sa imi zica ca e gata de cateva zile. incep sa imi bag ..., o dau pe manelisme, ..., cur, chestii din asta, preia un manager.

 

Dupa un brainstormin intre prostul unu, manager si un electrician de acolo, s-a ajuns la solutia ca vine cineva sa mi-o monteze contra unei taxe de 50 de lei.

 

pai mortii ma-tii nu puteai sa zici asa de la inceput, explicatie "pai nu v-a propus colegul ca majoritatea clientilor refuza sa plateasca o taxa pentru livrare si montaj", pai in mm zic, m-a intrebat colegu daca sunt de acord? ca sa am ocazia sa refuz, mi-a zis direct ca n-are nimeni drum pe aici.

 

in fine, reiau seria de injuraturi, imi bag ... si intreb cand vin. Dupa 4 imi zice, mor iar, simt ca imi amorteste gura si mana stanga, dupa 4 inseamna si 12 noaptea zic, se poate un interval mai precis? intre 4 si 6.

 

ok, sictir, inchid telefonul.

 

...!

 

deci daca nici cu bateria noua nu porneste si patesc toate erorile alea, e nasol de tot, face extraordinar de urat, clipoceste bordul, se opreste motorul singur, se aude un clik clik clik cand pun contactul undeva din zona bateriei, situatia pare dramatica.

 

oricum, dupa ce a stat legata la cabluri juma de ora si a pornit, se opreste motorul dupa ce se face totul pom de craciun si bateria se descarca complet, complet adica, nu tine curent in ea nici 20 de secunde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pole, alternatorul ii buba. ala trebuie sa fie capabil sa tina masina in functiune chiar daca bateria e moarta. eu asa stiu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.