Jump to content
Sign in to follow this  
Bogdan

OLX

Recommended Posts

Nu găsești un e34 touring în mințile lui?

Nu e o mașină prea mare, nu cred că e nici prea scumpă.

Un 520i, te-ai scos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

n-ai cum sa gasesti o masina de 20 ani in mintile ei, decat daca a fost tinuta in dubai sau reconditionata 


pragurile de la e34 sunt dezastru 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greșești.

Găsești, dacă ești dispus să cauți și să plătești puțin peste prețul majorității coajelor.

Uite, Bogdan ar putea căuta una cu tablaria bună, dreaptă, dar eventual cu ceva probleme mecanice.

Are prețuri mici la piese, o face el.

Win win.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bmw are stoc pentru 15 ani la autoturisme. greu mai gasesti repere pentru e46 sa nu mai zic de e36 si e34

 

cand am dus ultima oara e34 la bavaria, se gaseau praguri originale, dar nu se ofereau sa le faca reparatia din cauza riscului 

 

cea mai buna speranta pt masina este un transplant de 6 linie, seria m52tu/m54

 

plus ca o recarosare totala e durerea luminii de facut, iar ciupa nu stiu daca are loc de inca o masina in garaj 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rares: O sa caut.

Masinile vechi si fara probleme cu rugina sunt destul de rare.

Rugina e principala problema.

Si pe langa absenta ruginii, mai vreau si stare originala. Adica fara tiganii.

bmw are stoc pentru 15 ani la autoturisme.

Poti comanda piese si pentru E32.

Pe stoc nu gasesti mare lucru, dar in 3-5 zile lucratoare poti comanda aproape orice.

Edited by Bogdan
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bmw are stoc pentru 15 ani la autoturisme.

La e12 am găsit kit garnituri capace distribuție, lanț pompă ulei, capac + garnituri + o rings la capacul pt axul cu came, kit reparație etrier, bucșe jug față, etc

Capac distribuitor.

Tot ce am avut de schimbat la ea, am găsit. A, și vascocupla. 700 și ceva de lei, OE.

Termostat cu deschidere la 82 sau la 90 de grade.

Ideea de bază, găsești aproape orice.

Puteam comanda și spoiler față pt e12 m535i original motorsport, pregătit pt vopsit, 1400 lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La e12 am găsit kit garnituri capace distribuție, lanț pompă ulei, capac + garnituri + o rings la capacul pt axul cu came, kit reparație etrier, bucșe jug față, etc

Capac distribuitor.

Tot ce am avut de schimbat la ea, am găsit. A, și vascocupla. 700 și ceva de lei, OE.

Termostat cu deschidere la 82 sau la 90 de grade.

Ideea de bază, găsești aproape orice.

Puteam comanda și spoiler față pt e12 m535i original motorsport, pregătit pt vopsit, 1400 lei.

 

Stai tati ca tu vorbesti de piese configurate pentru bmw in regim OEM pornind de la unele de baza. 

 

Eu zic de alea exclusiv brandului, unde iti petreci cel mai mult timpul. Bordul crapa, sau se usuca de se face aproape scoarta. Scaunele se imput. Aici e marele chin la restaurare, ca nu le poti adapta pe altele sa se potriveasca scopului. 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai scufi cum gasesti gunoaiele astea,dai o cautare random asa sau ai ceva sistem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai tati ca tu vorbesti de piese configurate pentru bmw in regim OEM pornind de la unele de baza. 

 

Eu zic de alea exclusiv brandului, unde iti petreci cel mai mult timpul. Bordul crapa, sau se usuca de se face aproape scoarta. Scaunele se imput. Aici e marele chin la restaurare, ca nu le poti adapta pe altele sa se potriveasca scopului. 

Iepuras, cine cacat cumpara borduri sau fete de usi pentru masini vechi de peste 20 de ani?

Cine da 4-500 euro pe un reper pe care dai 100 lei la dezmembrari?

Ai dat-o iar in Fratii Grimm. Astea cu borduri cumparate de la reprezentanta pentru masini de 20-30 de ani vechime sunt povesti de iarna la gura sobei.

 

Cu 400 euro iei interior complet de E28 / E12. Piele, sport, stare buna. Poate si cu mai putini bani.

 

Ceea ce te intereseaza la o masina veche este sa poti cumpara piese originale pe partea de motor in special. Si tot felul de mici plastice sau bucse care sunt necesare in cazul unor reconditionari. De exemplu, sa zicem ca vrei sa-ti reconditionezi tmoneria ca sa nu mai flencane schimbatorul pe gustul lui MAS. Cum faci daca nu ai piese disponibile? Mai ales ca exista o gramada de repere care nu exista pe producator. OE este singura varianta.

Nici macar americanii aia plini de bani nu s-ar apuca sa comande astfel de repere noi de la dealer. Nu e nimeni atat de nebun.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mercedes gasesti, prin divizia mercedes classic :( 

 

ai bani, cumperi; exista suficiente exemple. 


stare buna e un  termen vag. spuma din scaune se deterioreaza

 

si nu-s pe arcuri ca la dacia 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iepuras, cine cacat cumpara borduri sau fete de usi pentru masini vechi de peste 20 de ani?

Cine da 4-500 euro pe un reper pe care dai 100 lei la dezmembrari?

Ai dat-o iar in Fratii Grimm. Astea cu borduri cumparate de la reprezentanta pentru masini de 20-30 de ani vechime sunt povesti de iarna la gura sobei.

 

Cu 400 euro iei interior complet de E28 / E12. Piele, sport, stare buna. Poate si cu mai putini bani.

 

PS. Asta e fix o mentalitate romaneasca. De ce sa dau 10 ori suma, cand gasesc in dezmembrari la roscovanu 

Ciupa, ce n-ai inteles tu, este ca fix mecanic se pot face piesele si peste 30 de ani. Doar n-au fost facute de extraterestii. Daca ai un atelier suficient dotat, iti faci timoneria noua cu timp si pricepere. Mai ales ca pe vremea aia nu erau folosite foarte multe piese matritate din aliaje. 

 

Ia fa-mi tu un bord acum. 

La Merc sunt pe arcuri.

 

Probabil pana in 90, apoi sunt cam pe spuma din ce stiu 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

aia care restaureaza calumea masini, n o fac cu un interior de piele din schrott cumparat cu 400 de euro, in stare "buna".

Share this post


Link to post
Share on other sites

io am zis ca discutiile despre masini sa ramana pe topicul ala 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.