Jump to content
Sign in to follow this  
Bogdan

OLX

Recommended Posts

futeti topicul cu olx

 

e vazut prin fix continutul lui

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu siguranta erau si niste muraturi in garaj, in afara de masina. Butoiul cu varza murata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"gasita in garaj dupa 10 ani"

 

Probabil trecuse p-acolo Samantha si a facut-o sa dispara 10 ani

 

giphy.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

cumva astia ar merita sa versi o inghetata pe scaune in timp ce o vezi pentru "achizitie"

 

sau sa-ti vina sa vomiti prin ea. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS. Asta e fix o mentalitate romaneasca. De ce sa dau 10 ori suma, cand gasesc in dezmembrari la roscovanu 

 

Ciupa, ce n-ai inteles tu, este ca fix mecanic se pot face piesele si peste 30 de ani. Doar n-au fost facute de extraterestii. Daca ai un atelier suficient dotat, iti faci timoneria noua cu timp si pricepere. Mai ales ca pe vremea aia nu erau folosite foarte multe piese matritate din aliaje. 

 

Ia fa-mi tu un bord acum. 

 

 

Probabil pana in 90, apoi sunt cam pe spuma din ce stiu

Le poti reconditiona. Exista oameni care pot sa-ti refaca scaunele fara probleme.

Sa nu uitam ca tu ai zis de bord si fete de usi. Chiar nu gasesti un bord de BMW in stare buna? M-as mira.

Sau fete de usi ok?

 

La BMW se poate cumpara doar buretele pentru sezut. Se desface pielea si se inlocuieste.

Asta oare pentru ca au mentalitate romaneasca sau pentru ca gandesc pragmatic?

 

Bord ok se gaseste. Astea sunt basme. Am pornit discutia de la o masina de 2000 euro si ajungem la cumparat borduri noi, fete de usi noi.

Mai trebuie sa vina Redcap sa spuna ca el are bani de 100 de borduri d-alea.

 

Asta cu piesele de timonerie care se pot face cu timp si pricepere suna a poveste d-aia de mos care reconditioneaza el si drege.

Important e sa poti cumpara piesele alea noi, nu sa te apuci sa le fabrici tu. Pentru ca asta dureaza o gramada.

Cine sloboz iti da tie exact cotele fiecarei piese? Te iei dupa una sh, uzata? Si dupa ce faci toate piesele alea, te trezesti ca de fapt intra greu in viteze?

E foarte usor sa vorbesti, dar lucrurile astea ca sa iasa ca lumea dureaza enorm si fara dimensiuni exacte, iese o pla.

 

Ma rog, greseala mea ca m-am bagat la discutii d-astea cu tine. :)

 

aia care restaureaza calumea masini, n o fac cu un interior de piele din schrott cumparat cu 400 de euro, in stare "buna".

Au pe cineva care se ocupa cu piele. Sigur nu se duc la BMW sa cumpere un interior nou.

Astea sunt noaptea mintii, sa mor.

Tu si cu Scufi v-ati uitat impreuna la Fox Kids.

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi a cerut cineva 1000 de euro pt reconditionat interiorul la e28.

 

Scaune,fete de usi plafon etc.ies niste lucrari foarte misto,dar e scump

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca mai bine dadeai 500 euro pentru fiecare fata de usa si aproape mia pentru bord. Ieseai mai bine. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciupa, pentru cote, exista masini de masurat in coordonate, cmm-uri pentru neaosi

 

daca e si in 5 axe, si cunosti programare, iti masoara si chiulasa, inclusiv pasajele de gaz/lichid 

 

sa nu vorbim aiurea. indiferent de cat de priceput este orice mecanic si de dotat

 

sa faci un bord nou e cel mai greu lucru si necesita foarte multi bani. 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-am zis, astea sunt povesti.

Nu spun ca nu sunt posibile lucrurile astea, insa costa mult si dureaza mult timp.

In Romania e greu sa faci orice cacat la comanda. Daca ai desenul (ceea ce nu e asa greu daca-l platesti pe unul sa-ti faca un desen in CAD), ce sa crezi? Materialul mai conteaza si el.

Ceea ce spui tu inseamna munca unui om care e extraordinar de bine platit si lucreaza pentru mediul industrial, nu sta de vorba cu toti putoii ca sa fabrice niste piese care costa 70 lei noi.

 

Discutia e imbecila, hai sa nu o continuam. Tu imi zici practic ca poti face piese la comanda. Evident. Doar ca piesele alea ca sa-ti iasa ca lumea ai nevoie de mult timp, de scule specializate, de bani multi.

Tu imi zici ca poti fabrica o bucsa de 20 lei pe 300 lei. Da, ai dreptate. Dar merita? Se justifica?

Edited by Bogdan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca mai bine dadeai 500 euro pentru fiecare fata de usa si aproape mia pentru bord. Ieseai mai bine. :lol:

 

 

Normal ca nu am facut o,exista niste limite.nu o pregatesc de show,am bagat oricum destul in tinichigerie,izolat si vopsit,jante etc

 

i am luat un interior de piele de alfa 156,se potriveste destul de usor cu mici adaptari

 

bordul,plafonul si stalpii o sa i imbrac

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu vorbeam sa ai atelierul tau, sau mai gasesti cateva uzine ce-au mai ramas fara proiecte. o sa-ti fie mai greu sa-i convingi sa-ti faca un model (prototip ii mai spune la 1 bucata) dar exista sanse. 

 

Eu abia am gasit un restaurator in piele in serbia. Multi m-au refuzat ca e greu, ca nu se baga, unii s-au bagat si a iesit o mu ie cu voma si pe bani buni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciupa, uite de exemplu astia reconditioneaza doar ceasurile de bord. costa poate cateva sute de dolari unul doar. folosesc materiale cat mai apropiate de original, sau poate chiar identice.  de aia ajung alea restaurate calumea la peste 50k euro, nu cu un interior de piele din schrott in stare buna cu 400 de euro. 

 

https://www.facebook.com/seattlespeedometer/

Share this post


Link to post
Share on other sites

sunt meseriasi foarte buni si la noi pe tapiterii din piele,dar costa

 

este un nene si pe motociclism.ro,geoseats are parca fb,face niste sei la comanda de ti sta mintea in loc

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

face cineva split, sa fie un topic special de cotoarbe si discutii inutile despre? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Scufi: Sa ai atelierul tau sa faci ce?

 

Cateva uzine care au mai ramas fara proiecte? Esti nebun. Ma rog, esti tanar si naiv. Am fost si eu ca tine.

 

Am facut la unii de la Vulcan niste chestii d-astea si am vazut cam cum e treaba.

Doua falci de menghina pe care n-au fost in stare sa le copieze perfect desi le-am dat falcile vechi ca model. Tot a mai fost nevoie sa le rectific eu.

Un ax de presa pe care l-am rupt la prima utilizare.

Uzinele vechi sunt in stare sa faca lucruri mari din fier mort, nu lucruri de finete. Aia care se pricep la chestii de mecanica fina au ajuns foarte batrani si sunt plictisiti, nu mai au chef.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol

 

se face offtopic pe un topic despre nimic

 

bine ca restul forumului e varza,da pastram talciocu curat

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uite aici, mare restaurator in volane, de prin vest. m-a si taxat 350 lei pe un gunoi de operatiune

 

a mai si zgariat cand mi-a facut sablonul

 

pai te-n mm, mie mi-ar fi rusine

 

 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ciupa, uite de exemplu astia reconditioneaza doar ceasurile de bord. costa poate cateva sute de dolari unul doar. folosesc materiale cat mai apropiate de original, sau poate chiar identice.  de aia ajung alea restaurate calumea la peste 50k euro, nu cu un interior de piele din schrott in stare buna cu 400 de euro. 

 

https://www.facebook.com/seattlespeedometer/

Nu exista piata pentru asa ceva la noi.

Exemplul tau e corect, insa n-are legatura cu contextul. Acolo vorbim de o piata in care exista tot felul de milionari si miliardari care platesc sume enorme pentru o reconditionare.

Aia reconditioneaza pentru o colectie, la nivel de muzeu. Adica o masina d-aia va fi ca atunci cand a iesit din fabrica.

Dar pentru average Joe, bajetul care vrea si el sa aiba o masina veche cat de cat misto, merge si un interior d-ala de 400 euro. Il duci la unul care se ocupa de piele si stai pe capul lui si iese ceva misto. Mai ales daca esti baiat destept si iti iei pernele noi de la BMW. Iese scaunul ca nou.

Uite aici, mare restaurator in volane, de prin vest. m-a si taxat 350 lei pe un gunoi de operatiune

 

a mai si zgariat cand mi-a facut sablonul

 

pai te-n mm, mie mi-ar fi rusine

Stai linistit, nu suntem chiar copiii de la 402 p-aicisea.

Eu am imbracat volan si a iesit ca nou. Si sunt multi care au facut acelasi lucru.

Exista unii care reconditioneaza in piele super tare. Meseriasi super priceputi. Exista si multi fraieri. Asta e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

21951072_1435537429814834_73828138727691

 

22047911_1435641739804403_16893446639194

 

io vb de alt nivel de a reconditiona masina.  ciupa, la tine cred ca e reconditionata si daca i faci tapiteria la NED ala. 

 

 

apropos de reconditionat, la ursuletul lui lucian wrc are volanu' facut in piele, nou, piele mata.  iar pielea de pe scaune e toata crapata si luciasa.  mno, aia nu-i reconditionare, e un fel de pregatire pt vanzare, lol. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

apropo de asta,a adus un neamt la o vopsitorie de aici un corvette model anii 50

 

e mult mai ieftin la noi,la o calitate apropiata sau identica

 

problema cu aia e ca i replica ,caroserie din fibra si motorul doar in 6 cilindri,dar tot ramane o masina misto

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zi-mi tu cine reconditioneaza in piele super tare, si e capabil de cusatura din aia. asta e opera unuia din aia mari. era din arad

 

ca sa nu mai zic ca piele tabacita vegetal, ca pe original, p ula aici 

 

ciupa, crede-ma, nivelul din romania e scazut 

Edited by Scufi

Share this post


Link to post
Share on other sites

apropo de asta,a adus un neamt la o vopsitorie de aici un corvette model anii 50

 

e mult mai ieftin la noi,la o calitate apropiata sau identica

 

 

la vopsitorie, PUNCT.  in rest nu avem aproape nimic.  ma refer la restauratori calumea, nu cu piese din dezmembrari. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

io vb de alt nivel de a reconditiona masina.  ciupa, la tine cred ca e reconditionata si daca i faci tapiteria la NED ala. 

 

 

apropos de reconditionat, la ursuletul lui lucian wrc are volanu' facut in piele, nou, piele mata.  iar pielea de pe scaune e toata crapata si luciasa.  mno, aia nu-i reconditionare, e un fel de pregatire pt vanzare, lol. 

La cotoarba aia pe care am avut-o am imbracat fetele de usi in piele si volanul si a iesit perfect. 

apropo de asta,a adus un neamt la o vopsitorie de aici un corvette model anii 50

 

e mult mai ieftin la noi,la o calitate apropiata sau identica

 

problema cu aia e ca i replica ,caroserie din fibra si motorul doar in 6 cilindri,dar tot ramane o masina misto

Fix asa e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.