mimima 161 Report post Posted May 9, 2018 Am observat ca la 3 - 4 zile trebuie sa completez 200 - 300 ml antigel. Nu am vazut sa curga pe nicaieri, pana cand intr-o dimineata am observat o pata umeda in spatele rotii dreapta fata, sub prag. Initial am crezut ca este de la clima, dar am pus pe limba > a fost dulce! Am observat ca nu picura imediat ce opresc masina, ci cand sta oprita mai multe ore, gen de seara pana dimineata. Au desfacut mecanicii pe acolo, este uscat, nu se vede nimic. Aveti vreo idee? Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted May 9, 2018 Acolo ar trebui sa fie lichid de parbriz. Fix acolo e rezervorul pentru lichid de parbriz. Share this post Link to post Share on other sites
mimima 161 Report post Posted May 9, 2018 Ok, dar este antigel. Albastru, din care am in motor, si este dulce. Iar lichid de parbriz am momentan de culoare galbena... Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted May 9, 2018 probabil se scurge pe scut si apoi picura prin zona aia, deci locul pe unde pierde, nu este musai sa fie fix acolo unde face balta. ar trebui urcata pe elevator, scoase scuturile si benoclat cu atentie, poate pierde pe la termostatul mare de exemplu, termostatul egr-ului vreau sa zic, ca sunt doua. 2 Share this post Link to post Share on other sites
sbircris 82 Report post Posted May 9, 2018 Sa nu fie caloriferul,văd ca e ud colțul podelei A,acum am văzut ca e in fata,sub bara Sau? 1 Share this post Link to post Share on other sites
Flappy 1036 Report post Posted May 9, 2018 e sub prag, cum ai zis prima oara. Share this post Link to post Share on other sites
mimima 161 Report post Posted May 9, 2018 Pole, ai nimerit-o in proportie de 99%. Au zis baietii ca sub pompa de apa este ceva conducta de aluminiu sau asa ceva, care seamana cumva cu un termostat. Chestia aia este fisurata, pe acolo pierde, se scurge in scut, si de acolo, daca masina este parcata putin in panta, se scurge in spatele rotii dreapta fata. Tot disparand antigel si negasind pe unde curge, m-am temut sa nu fie chiuloasa... Dupa ce am observat ca se scurge sub prag, m-am bucurat ca nu-i chiuloasa, apoi primul gand a fost caloriferul. Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted May 9, 2018 vesti proaste oricum, cand se strica ceva la masina, imi vine sa-mi bag .... Share this post Link to post Share on other sites
mimima 161 Report post Posted May 9, 2018 Apropo, E60 neavand ceas de apa, banuiesc ca apare mesaj in iDrive daca-i bai, dar cand atentioneaza? Cand deja fierbe apa in motor? Bine ca am obiceiul sa verific des compartimentul motor, nivel antigel, ulei motor, servo, binoclat pe acolo, ca daca nu eram pe faza... Bine, sunt unii care nu ridica capota cu lunile. vesti proaste oricum, cand se strica ceva la masina, imi vine sa-mi bag .... Da, vesti proaste, dar la faza asta ma bucur de vestea asta "proasta". Decat chiuloasa sau caloriferul, sa disec masina ca pe porcul de craciun, mai bine teava / furtunul ala, sau ce-o fi... Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted May 9, 2018 cand scade nivelul lichidului de racire sub limita, apare mesaj in bord, iDrive "coolant level low", parca la un litru sub limita apare. si daca se incinge iti da mesaj "high temp/over heat warning, engine temp too high, drive moderately bla bla bla" Share this post Link to post Share on other sites
MAS 267 Report post Posted May 9, 2018 Enervanta problema. Am avut si eu la e34...trebuiau schimbate doua o-ring-uri. 5 lei amandoua Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted May 9, 2018 da, mai ales la egr, nu? Share this post Link to post Share on other sites
MAS 267 Report post Posted May 9, 2018 Nu nu, la radiator. La robinetul de golire Share this post Link to post Share on other sites
umbrella 933 Report post Posted May 11, 2018 Bine in plmea ca n-am antigel la bicla Si nici EGR Share this post Link to post Share on other sites