death_tiby 0 Report post Posted September 25, 2018 (edited) Am achizitionat de curand un BMW 520, din 03.2010 si i-am facut o revizie generala: schimb ulei, filtre motor, ulei + baie+ filtru cutie, flanse amortizoare fata, distributie. Masina are 220000 km si schimba impecabil vitezele, masina arata impecabil, mentionez ca la cutie nu a fost schimbat niciodata uleiul si filtrul. Acum am probleme cand ii dau talpa, imi apare TRANSMISSION FAULTY! dRIVE MODERATELY ! si-mi taie acceleratia. Opresc motorul si-l repornesc si dupa functioneaza normal. Daca merg calm si nu bag piciorul in acceleratie, merg si cu 200km... Am fost si i-am facut test la cutie si am o eroare pe treapta a 5-a, iar la Apan mi-a zis ca trebuie sa inlocuiesc cutia, care costa ffff mult. Ce ar putea avea, care ar fi cauzele ? Edited September 25, 2018 by death_tiby Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted September 25, 2018 (edited) Ia o cutie second hand si cam aia e. Cea mai ieftina si rapida rezolvare. Ulei + filtru la montaj ca sa nu mai dai bani altadata. Edited September 25, 2018 by Bogdan Share this post Link to post Share on other sites
manole2000 216 Report post Posted September 25, 2018 Inainte sa schimbi uleiul se manifesta la fel? Poti incerca cu resetare valori cutie! Share this post Link to post Share on other sites
death_tiby 0 Report post Posted September 25, 2018 nu, schimba impecabil, indiferent de turatie si viteza. Nu inteleg acest lucru, dupa ce schimbi uleiul + baie + filtru sa functioneze mai prost. Eu procedez la toate masinile la fel, schimb filtre, uleiuri, distributie si ce mai este de schimbat, pentru a rula cu o masina sigura... Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted September 25, 2018 1 hour ago, manole2000 said: Inainte sa schimbi uleiul se manifesta la fel? Poti incerca cu resetare valori cutie! Ajuta la fel de mult ca o frectie la picior de lemn. 1 Share this post Link to post Share on other sites
manole2000 216 Report post Posted September 25, 2018 2 hours ago, Bogdan said: Ajuta la fel de mult ca o frectie la picior de lemn. Nu chiar. Cunosc doua cazuri cu probleme similare. Unul a schimbat cutia cu una care functiona perfect pe masina donatoare insa pe a lui n-a mai vrut si unul dupa schimbul de ulei - ca si colegul de mai sus. Aici probabil nu a completat sufficient cu ulei. Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted September 25, 2018 (edited) Nu exista asa ceva. Cand o cutie intra in modul de eroare, asta inseamna ca patineaza. Nu are cum sa nu mai patineze dupa ce o resetezi. Dupa ce ti-ai dat seama ca nu s-a pus suficient ulei? A zis ca daca merge calm, nu da erori. Eroarea apare doar atunci cand merge mai sportiv. Un semn ca nu e suficient ulei ar fi socuri la rece. Uleiul din cutie isi mareste volumul la cald, asa ca doar la rece ar da semne in cazul in care n-ar fi suficient ulei. Edited September 25, 2018 by Bogdan Share this post Link to post Share on other sites
manole2000 216 Report post Posted September 25, 2018 Cum explici ca inainte sa schimbe uleiul nu patina? Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted September 25, 2018 Foarte simplu. Cutia era uzata si plina de depuneri, de pilitura de la ambreiaje. Anumite depuneri din cutie aveau si rol de etansare. Cutia ar fi picat oricum. Prin schimbarea uleiului, inevitabilul s-a produs mai devreme. 2 Share this post Link to post Share on other sites
death_tiby 0 Report post Posted September 26, 2018 Buna dimineata ! Ieri am fost la service si am facut nivelul la cutie, iari baietii mi-au pus un aditiv in cutie. In ulei am gasit pilitura. Cica ar trebui sa merg mai linistit si sa schimb vitezele in 2000 turatii, iar daca in 500 km nu se schimba comportamentul masinii ar trebui sa repar cutia. Mi-au resetat si valorile la cutie... Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted September 26, 2018 Nasol. Share this post Link to post Share on other sites
death_tiby 0 Report post Posted September 26, 2018 Nu, eu sunt din Iasi si sunt in cautarea unui service care reconditioneaza cutii la preturi cat de cat ok si ofera si garantie. Legat de acest aditiv - sa zicem ca am incercat "marea cu sarea"... Ma puteti sfatui unde sa merg pentru a rezolva problema, poate sunt persoane care au avut si ei probleme asemanatoare??? Mentionez ca eu cand am achizitionat masina era perfect functionala. Multe persoana au spus ca nu trebuia sa schimb si uleiul din cutie... Nu am sa inteleg ce s-a intamplat, dar eu vreau sa am o masina ok din toate punctele de vedere si sa-mi ofere si siguranta deplasarii pe orice distanta.. Ms Share this post Link to post Share on other sites
Scufi 1567 Report post Posted September 26, 2018 (edited) 6 minutes ago, death_tiby said: Multe persoana au spus ca nu trebuia sa schimb si uleiul din cutie... Pentru inceput evita a mai interactiona cu astfel de persoane, daca le ai ca prieteni, indeparteaza-te usor. A explicat Ciupa ce se intampla cu uleiul neschimbat. Inevitabil se va ajunge la schimbarea cutiei. Poti cauta un inlocuitor cat mai sanatos, sau o reconditionare totala. Edited September 26, 2018 by Scufi 1 Share this post Link to post Share on other sites
death_tiby 0 Report post Posted September 26, 2018 Cred ca sunt mai mult interesat de o reconditionare totala, doar ca sunt in cautarea unui service bun Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted September 26, 2018 cel mai bine faci o reconditionare, o cutie sh nu este o solutie. Sunt multe service-uri care fac asa ceva. Share this post Link to post Share on other sites
Bogdan 2023 Report post Posted September 26, 2018 Nu cred. Daca era F10, clar. Dar o cutie de E60 nu costa mare lucru si iesi super bine la pret fata de reconditionare. Share this post Link to post Share on other sites
Pole 3728 Report post Posted September 26, 2018 pai da insa sh poate nimeri ceva cu probleme, ma rog, eu asa as face, de fapt asa am si facut, ai uitat? si n am nicio problema de atunci. Share this post Link to post Share on other sites
F&F 1632 Report post Posted September 26, 2018 Nu as mai face așa chestii scumpe la nicio mașină. Am pus volanta nouă, ambreiaj nou, cutia recondiționata. Avea aceeași bătaie la decelerare. Cutia a fost desfăcuta din nou. A costat, în total, £2.800. Trebuia sa găsesc un service dispus sa monteze cutie SH. Găsisem cutie, volanta, ambreiaj complet de pe mașină dezmembrata, cu 8.000 mile la bord. Ar fi costat £350 cutia + £150 volanta cu tot kitul de ambreiaj. Deci 500. Încă 500 manopera. £1000 cu piese sh + manopera și vândută. Ăsta e sfatul meu. Share this post Link to post Share on other sites
F&F 1632 Report post Posted September 26, 2018 Nu am zis ca e o regulă. Am zis că EU nu aș mai face reparații așa costisitoare. Aș face minimum necesar, ceva de bun simț, pt a repara mașina, și as vinde-o. Share this post Link to post Share on other sites
death_tiby 0 Report post Posted September 26, 2018 Problema esta ca eu vreau sa pastrez masina, si am 2 saptamani de cand am achizitionat-o. Tocmai de aia am si investit in ea... :((( Share this post Link to post Share on other sites
Simi ON 2069 Report post Posted September 26, 2018 dincolo de ce ti-au zis baietii astia in pantaloni scurti, pusi pe glume de pe-aici 😜 eu nu repar cutii de viteze. noroc ca exista unul care chiar se pricepe, domnul @Bogdan asadar, ia legatura cu dansul, atat pentru reconditionat/schimbat cutie. numai ca dansul este din Bucuresti. cu incredere. Share this post Link to post Share on other sites